Skocz do zawartości

Kris66

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kris66

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Wielkopolska

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Kris66

0

Reputacja

  1. A ja mam inny problem. Cały czas ambiente świeciło, miałem ustawiony niebieski. I parę dni temu przestało świecić w części. Zostało tylko na drzwiach przód tył. Dodatkowo po otwarciu drzwi z zewnątrz i wejściu do auta świeci na czerwono a potem zmienia na niebiesko. Natomiast gdy otwieram żeby wysiąść, cały czas na niebiesko. Nie mam pomysłu co to się dzieje. Dodam że wszedłem w ustawienia, próbowałem zmieniać na indywidualne i nic. Działa tylko przyciemnienie i rozjaśnianie.
  2. Przeczytałem cały wątek. Ile bym dał, żeby spotkac mechanika, który ma taką wiedzę jak niektórzy forumowicze. Mój problem jest podobny do opisywanych. Wahania wskaźnika temperatury między 70 a prawie 90. Od jakiegoś czasu. Generalnie w czasie jazdy wskaźnik nie dochodzi do 90st. tylko poniżej i raz spada potem rośnie a na wolnych obrotach leci do 70 st. I teraz dla ciekawości diagnozy fachowców. Byłem u trzech 1. Diesel tak ma że w zimie temperatura nie dochodzi do 90st. 2. Nie można zdiagnozować czy czujnik czy termostat, bo komputer tego nie pokaże. 3. (przyjechałem nagrzanym autem po 20km jazdy) chwycił górny wąż - ciepły, dolny - chłodny - diagnoza: " termostat ok. pewnie czujnik ale tego nie jestem pewien" I co tu zrobić? Zacząć w ciemno od czujnika? Czy jednak VAg dla pewnosci?
  3. No nic zacznę od wyczyszczenia, choć moje auto nie dymi, silnik pracuje równo. A potem znajde kogoś kto mi założy tę kryzę jakby co. Sam sie za to nie biorę. Jak mam zmienić żarówkę to mnie ch ,,,,,, a trafia, bo trzeba zdejmować osłone. Nikt mnie nie namówi na samorobote. A i dzięki za podpowiedzi.
  4. Podłączę się z problemem. Generalnie objawy takie jak podane. Lekkie szrpnięcia z takim metalicznym zgrzytem. Ale ten zgrzyt pojawia się też jak auto na luzie i dodaję gazu. Dżwięk jest taki jakby dwie metalowe częsci się ocierały o siebie. I co ciekawe szarpania i zgrzyt nie wystepują regularnie. Oczywiście najczęściej na niewielkich obrotach ok. 2000, po zmianie biegu, podczas przyspieszania. CZy to też problem EGR-u? Auto ma 200kkm i przebieg pewny. A i dodam, że ze mnie żaden mechanik. Byłem u dwóch. Jeden sugeruje że dwumasa siada, drugi to wyśmiał ale powiedzial, że nie ma pojęcia co sie dzieje.
  5. Podłączę się z problemem. Generalnie objawy takie jak podane. Lekkie szrpnięcia z takim metalicznym zgrzytem. Ale ten zgrzyt pojawia się też jak auto na luzie i dodaję gazu. Dżwięk jest taki jakby dwie metalowe częsci się ocierały o siebie. I co ciekawe szarpania i zgrzyt nie wystepują regularnie. Oczywiście najczęściej na niewielkich obrotach ok. 2000, po zmianie biegu, podczas przyspieszania. CZy to też problem EGR-u? Auto ma 200kkm i przebieg pewny.
  6. Witam wszystkich posiadaczy rzekomo niezniszczalnych aut. Zamierzam dołączyć do klubu. Jestem "średniowieczny","umysłowy", "zaobrączkowany","dzieciaty". Szukam dobrego A4. Najpierw poczytam a potem zobaczę. :). Dotychczas preferowałem japońce ale coś mnie ostatnio zawiódł, czas na zmianę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...