Skocz do zawartości

vil96

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vil96

Informacje

  • Imię
    Krzyś
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia vil96

0

Reputacja

  1. Witam, mam problem, mianowicie dziś odebrałem samochód (Audi A4 B5 1.9 TDI 1996r) z serwisu. Od razu po odjechaniu jak tyłowałem zaczął łapać abs przy hamowniu z predkosci 5km/h. Pojechałem dalej szybciej, pojawiły się trzy odgłosy ostrzegawcze i zapaliła się kontrolka od ABSu i ręcznego (pulsująca). W poniedziałek idę go oddać zeby mi to naprawili ale chce mniej wiecej wiedzieć co tam mogło się stać. Dla rozjaśnienia sytuacji, w samochodzie były wymieniane wachacz przod lewy, zregenerowane zaciski, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana tłoczków hamulcowych, płynu hamulcowego, klockow hamulcowych, tuleje tylnej belki. Dodatkowo jakoś słabo hamuje samochod i ABS w ogóle nie łapie (przyczytałem że pewnie zapowietrzyli tylne zaciski). Jeszce nie wiadomo co wyjdzie po podlaczeniu pod VAG. Jakieś pomysły?
  2. vil96

    komputer od B5 1.9 TDI

    Czesc. Wie ktoś może czy komputer od a4 b5 1.9tdi 90 km z 97r różni się czymś od 98r. Zamierzam wgrywać soft i wtryski 216 i nie wiem czy ten z 97 będzie pasował coś słyszałem że jedne mają coś z podciśnienie? Kod silnika AHU
  3. Cześć, chciałbym żeby ktoś mi doradził co i po kolei powinienem zrobić, kupić. Posiadam Audi A4 B5 1.9 TDI o mocy 90km z 1996 r. w sedanie , o kodzie silnika: 1Z, z przebiegiem 270tys. km. Mam do wydania ok 3 tys. zł max 3,5. Chciałbym uzyskać z niego dużą moc (nie należę do osób które cisnął w pedał ile się da, decyduje się na modyfikację ponieważ przy 90km naprawdę samochód ma dużego muła a jadąc muszę czekać do doborową sytuację do wyprzedzenia). Jaka najwieksza moc można uzyskać ( dla mnie jakby było 130-150 to już jest super ale więcej lepiej). Pytania: 1. Czy przy takim przebiegu(270tys. km[oryginalny przebieg]) i roczniku opłaca się jeszcze go tuningować? 2. Czy dałoby się w grać mapę od 110km wersji B5 a potem chipować do wiekszej mocy? 3. W jakiej kolejności powinienem kupować poszczególne części i chipować i jakie konkretnie polecacie (wtryski, pompy, turbina, itd., ...)? 4. Ile maksymalnie mógłbym uzyskać z poszczególnych modernizacji? 5. Czy wycięcie katalizatora też podniesie jego akcelerację, jak nie to, czemu to służy (oprócz wytwarzania spalin)? PS. Powinno pojawić się pytanie po co ci taka moc jesli "nie jestes osoba ktory cisnie w pedal ile sie da". Proces tuningu oczywiście w warsztacie w którym się tym zajmują. Zapytałbym ich, ale na tym forum znajdę fanów Audi którzy dzięki własnemu doświadczeniu mogą coś poradzić. Z góry, DZIĘKUJĘ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...