Skocz do zawartości

Gradzik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gradzik

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Gradzik

0

Reputacja

  1. Gradzik

    Maglownica ciezko w prawo

    Witam, posiadam audi a4b5 i siadala mi w niej maglowmica, ciekla. Znajomy mial identyczna audi z silinkiem 1.8 i oddawal ja na zlom ponieważ silnik mu sie w niej zatarl. Maglowmice mial sprawna, zadnych problemow z nia nie bylo wiec mi ja oddal. Po zamontowaniu jej w moim samochodzie jest problem ze skrecaniem w prawo. W lewo chodzi lekko a w prawo stawia opor i ma takie jkby przeskoki. Ciezko ciezko. Lekko i znow ciezko. Plyn byl wymieniany i odpowoetrzana tez byla. Na poprzedniej chodzilo wsztsko ok tyle ze plyn ciekl po bogach. Co moze byc przyczyna tego ciezkiego skrecania w prawo? Z gory bardzo dziekuje za rady
  2. Witam wszystkich, jeżeli napisałem w złym dziale proszę o przeniesienie. :) Zamierzam kupić Audi a4 b7 w sedanie i zastanawiam sie w jaki najlepiej silnik celować. Są różne oznaczenia TFSi, ALT itd. na tym się zupełnie nie znam. Zastanawiam się które jednostki że tak powiem są najmniej awaryjne i na co mam zwracać uwage przy zakupie. Oraz jakich silników unikać. Auta szukam tak do kwoty 25 tyś. Interesują mnie silniki benzynowe a poj. max do 2.0. Możliwe że będę chciał zgazować auto ale to jeszcze kwestia do przemyślenia. Rocznie robię ok. 35 tyś km. jeżeli to ma znaczenie. Za wszelkie rady z góry dziękuje :)
  3. Witam, nie znam się na tym, więc zwracam się z pytaniem do was. Prosze mi powiedzieć czy adaptacja przepustnicy jest prawdiłowa, czy też nie. z góry dzieki!!
  4. Gdy zaczyna mi sie falowanie i odlaczam przeplywke to odrazu gasnie. A czy to moze byc tez wina przepustnicy? W miejscu tam gdzie ta kostka sie wpina w przeplywke tez czesto sie zdazalo ze tak jkby stukala tak szybko. Tyk tyk tyk... Nie wiem jak to opisac ;D. Jestem zielony w tych sprawach, moze ma tak stukac
  5. Witam, nie wiem czy w odpowiednim dziale, jezeli nie to prosze o przeniesienie i przepraszam Mianowicie od jakiegos czasu moja audi cos szarpie podczas jazdy, jest to tak jkby chwilowo tracila moc i zaraz ja dostawala. Ostatnio tez doszlo mi cos takiego ze podczas jazdy dodaje gazu a auto jkby nie reagowalo chwile ptm pojawia sie EPC i silnik gasnie. gdy zrestartuje komputer (wylaczam akumulator wlacznikiem i wlaczam) to auto jedzie juz dobrze, ale po uplywie jakiegos czasu problem znow powraca. swiece byly wymienianie, przewody rowniez, pompka paliwa tez. objaw jest na benzynie i gazie. flirt powietrza rowniez wymieniany i olej zmieniany regularnie. podlaczylem auto pod vaga kumpla i wyskoczyly nasteujace problemy: jezeli ktos wie w czym moze byc przyczyna nim wydam xxxxx na wymiane czesci to prosze o podpowiedz kolega sugeruje wymiane przeplywki powietrza, ale czy to to?
  6. Gradzik

    Audi a4 b5 szarpanie

    Witam, jestem nowym użytkownikiem forum i jeżeli pisze w złym dziale lub niestosownie wobec zasad panujacych na tym forum to prosze o poprawe bądź o przeniesienie Od jakiegoś czasu mam problem z moją Audi, a mianowicie szarpie dosyć mocno podczas jazdy, najbardziej odczuwalne szarpanie jest rano i tuż po pracy, czyli wnioskuje że na zimnym silniku. Auto ma zalozona instalacje LPG, jeździłem na samej benzynie, ale objaw ten sam. Odłączałem akumalotr na 30 mint, podłączyłem i też bez zmian. Swiece byly wymieniane, a cewka i Kable sprawdzane u znajomego na warsztacie (niestety nie wie co może byc przyczyna tych szarpnieć) Rozrząd byl wymieniany w tamtym roku, a za jakies pare tygodni daje do wymiany łancuszka i plastkow napinacza na tyle silnika ponieważ zaczyna mi łańcuch troche szumiec (pisze to poniewaz moze to jest przyczyną) Podłączyłem sie pod Vaga i mi wyskoczylly nastepujące błędy: -Regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający: Przerwa w obwodzie: -nieciągły -Zawór odpowietrzenia zbiornika: Przerwa w obwodzie -Nieciąły -Siłownik przepustnicy: Usterka elektryczna: -Stały - Sygnał z przepływomierza za niski -NIeciągły Może któryś z tych błędów jest odpowiedzialny za te szarpanie? Jestem zielony jezeli chodzi o auta, więc dlatego zwracam się z prośbą do was o ewentualne rady bądź metodzie rozwiązania tego problemu z góry dziekuje za udzielone rady
  7. auto nie, ale stwierdził że wiązke musze całą wymienić. Byłem w serwisie zapytac sie o koszt takiej wiaski i sa to wrecz kolosalne ceny, wiec pozostaje mi szukanie używanej. Zwarcie mi poszło od radia, poszło dalej na stacyjke i nadpalajac inne kable w okolicy. Po ogledzinach elektryk stwierdził że najlepiej poszukac uzywanej kompletnej i wstawic ją. Odpowiadając na pytanie: Kierownica zwykła, halogeny są, climatronic jest, tempomatu brak, fis posiada, abs posiada. po pracy postaram sie wstawic zdjecia spalonej wiazki i radia jakie posiada. Jeszcze jedna sprawa, szukając po szrotach wiekszosc audi rozbitych nie ma wyciagnietej tej wiazki, czy jest jakis sposob by sprawdzic czy wiazka bedzie pasowała bez rozbierania kabiny? i czy z TDI bedzie pasowała do benzynowego. ;/ z góry dziękuje za odpowiedzi, namiary i wszelkie rady
  8. Witam, jestem posiadaczem audi a4 b5 z 1999r. wersja po lifcie. silniki 1.8 benzyna. Poszła mi wiązka elektryczna kokpitu, naprawić się jej nie da, tak stwierdził elektryk u którego stoi auto. Zaczynam poszukiwania wiazek po szrotach, czesciach używanych itd. Wiec kieruje moje pytanie tutaj do was. Czy wiązka elektryczna ze starszych lub nowszych modeli bedzie pasować? czy ma znaczenie to ze to jest 1.6 po lifcie zamiast 1.8 po lifcie? Jezeli wiecie gdzie moge taka używana dostać to będę bardzo bardzo wdzięczny za pomoc. Zauważyłem też ze można trafić na uszkodzana taka audi i ktos ją np. sprzedaje na allegro za 2500zl. w całości, ale wiadomo ze w ciemno nie pojade. jak mozna sprawdzic czy ta wiazka bedzie npwno pasowała?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...