Skocz do zawartości

Oskar Łajs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Oskar Łajs

Informacje

  • Imię
    Oskar
  • Miasto
    Lubań

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

171 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Oskar Łajs

0

Reputacja

  1. Witam. Mam podobnie, im mocniej wcisne gaz tym większy zryw jest. to wydaje sie logiczne jednak zryw jest nienaturalny. A jak u Ciebie z energicznym ruszaniem pod większą góre ? zauważyłem ze u mnie jest z tym duży problem. Stań pod góre, puść hamulec i daj gazu na połowe. Do tyłu mi rusza a do przodu strasznie szarpie
  2. Witam, jestem nowy forumowicze, od 2 tygodni mam a4 b8 multitronic 260kkm 2,0 tdi 143 km. Na początku tego nie zauważyłem możliwe ze sie nie przyglądałem ale od tygodnia auto zaczęło mieć problem z ruszaniem pod górę. Ogólnie skrzynia pracuje dobrze, jak już jezdzie nie ma żadnych zastrzeżeń, czasami jednak stanie sie tak że zaczyna być słyszalny dziwny odgłos jakby wyjące łożysko, to nie koniec problemu Jak stanę na dużym wzniesieniu, puszcze hamulec i dodam gazu auto szarpie bardzo mocno, czasami potrafi zgasnąć. Problem pojawia się tylko przy ruszaniu do przodu jak puszcze hamulec i auto sie nie toczy. Jak się toczy rusza bez problemu. Do tyłu nie toczy się pod górę ale rusza bez szarpania. Nie wymieniałem jeszcze oleju w skrzyni ale z książki wynika ze trzeba to zrobić. Wstrzymałem sie na czas diagnozy. Jak wróce po dłużej trasie to auto rusza pod góre bez problemu, po kilku ruszeniach problem wraca jakby auto sie zmęczyło. Dodam jeszcze że czasami odczuwam jakby ślizg. Wyjazd z podwórka mam pod górę po szutrowej drodze. ruszam i obroty rosną a auto nie przyśpiesza, w pewnym momencie następuje jakby kickdown i opony przeskakują kilka razy ( poślizg na szutrze, na asfalcie nie łapie poślizgu więc szarpie). Podłączalismy kompa pod vaga i nic ! zero błędów , kompletnie nic a co dziwniejsze mechanik powiedział że wszystko w normie wszelkie parametry. Sprawdzaliśmy wszystko od silnika po nawet abs. Proszę o sugestie. Czy próbować dalej kompem szukać problemu, czy to już sygnał do rozbierania skrzyni ? Może adaptacja ? Skoro do tyłu rusza to dlaczego do przodu nie ? Dodam jeszcze że w aucie do wymiany jest dwumas bo lusterko widocznie drga jak jade na niskich obrotach. Tylko czy to ma wpływ na ostre szarpnięcia i tylko pod góre ?
  3. a4 B8 Avant jakiś perłowy kolor czarny, biały prosze podaj cene
×
×
  • Dodaj nową pozycję...