MaciosWro
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O MaciosWro
Informacje
-
Imię
Maciej
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
211 wyświetleń profilu
Osiągnięcia MaciosWro
0
Reputacja
-
Nie mam pojęcia gdzie znajduje się ten przekaźnik, i jak go sprawdzić?
-
Witam wszystkich forumowiczów. Mam bardzo duży problem z odpaleniem samochodu na zimnym silniku. Długo kręci, po odpaleniu strasznie kopci i ma duże obroty, po chwili wszystko wraca do normy i następne odpalenie jest od strzała . Problem jest tylko przy minusowej temperaturze na dworze. Na VAGU pokazuje błąd: 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent oraz 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się z nim uporać? Będę bardzo wdzięczny za pomoc przy uporaniu się z problemem który w tej porze roku jest bardzo uciążliwy
-
Witam wszystkich, właśnie padła pompa wtryskowa w mojej b6. Szukam jakiegoś fachowca na terenie Wrocławia który podejmie się reanimacji tego o to modelu Bardzo proszę o jakieś namiary lub podpowiedzi co dalej
-
Próbowałem zakodować ale VAG go nie wykrywał. Nawet nie mam pewności czy ten pilot jest sprawny
-
Witam wszystkich, właśnie jestem po nieudanej próbie włamania do samochodu. Na szczęście została wyłamana tylko wkładka po czym złodziej odpuścił. Problem w tym że przy zakupie samochodu otrzymałem tylko jeden klucz który okazało się po włożeniu baterii że nie działa. Do samochodu dostałem się przez bagażnik, na zmianę i dopasowanie wkładki jestem umówiony A teraz pytanie żeby uniknąć w przyszłości takiej sytuacji oraz uprościć sobie życie chciałbym zrobić swój centralny zamek żeby działał na pilot. 1) jak sprawdzić czy pilot jest sprawny i wysyła sygnał? 2) czy jestem w stanie mając tylko jeden pilot zakodować go przez VAG? 3) zastanawiam się nad kupnem takiego sterownika http://allegro.pl/show_item.php?item=6286759039dorobieniem grotu i pastylek imo. Czy to jest dobry pomysł? Bardzo proszę o opinie oraz porady Dzięki i pozdro
-
MaciosWro obserwuje zawartość Błędy silników klap nagrzewnicy, Rozmieszczenie, Opis, Nastawy Podstawowe
-
Wielkie dzięki za podpowiedzi zbliża się długi weekend więc będę miał chwilę żeby troche pogrzebać
-
Jak zrobić adaptację silniczków i jak sprawdzić czujnik vagiem? Proszę o rozpisanie krok po kroku bo jestem zielony jeśli chodzi o coś takiego
-
Witam wszystkich, 2 miesiące temu zostałem właścicielem a4. Oczywiście byłem zadowolony z zakupu do czasu gdy przyszły gorące dni i okazało się że klimatyzacja nie działa... Podłączyłem samochód pod kompa i o to co pokazał VAG: Address 08: Auto HVAC Controller: 8E0 820 043 L Component: A4 Klimaautomat 1116 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 8 Faults Found: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-00 - Blocked or No Voltage 01842 - Potentiometer/Actuator for Temperature Flap: Right (G221) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-10 - Signal too Low - Intermittent 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - 01312 - Powertrain Data Bus 79-00 - Please Check Fault Codes A do tego wszystkiego dorzucę jeszcze to: Address 01: Engine 18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground P1672 - 35-10 - - - Intermittent 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - 01266 - Glow Plug Relay (J52) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent Czuję się strasznie oszukany przez poprzedniego właściciela, ale nic już z tym nie mogę zrobić. Pozostało tylko wszystko samemu naprawić Proszę o porady od czego zacząć