Skocz do zawartości

ULV

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ULV

Osiągnięcia ULV

0

Reputacja

  1. Witam. W innym wątku walczyłem z adaptacją przepustnicy jednak bezskutecznie. W końcu zdecydowałem się jechać do serwisu i okazało się że i oni też nie mogą sobie z tym poradzić. Najprawdopodobniej sterownik silnika jest uszkodzony a cena za naprawę troszkę mnie zaskoczyła. I tu pytanie. 1. Mam sterownik -->8D0 907 557<-- bez żadnych dodatkowych literek typu X, C, T itp. jaki można zastosować zamiennik? 2. I czy ktoś z forum zna na terenie warszawy kogoś kto zajmuje się naprawą sterowników lub może załatwić zamiennik? Pozdrawiam.
  2. Serdeczne dzięki za info. Na pewno przetestuje EDIT: Niestety sposób nie pomógł. Jak szarpie tak szarpie Cze za każdym razem jak przekręcę kluczyk to przepustnica powinna wydawać odgłosy jak by się nastawiała??
  3. Dobre by to bylo ale już tego sposobu próboweałem i z nową i ze starą przepustnicą i nic to mi nie daje jakoś. Iza każdym razem jak przekręcam kluczyk to ta przepustnica bzyczy i po jakimś czasie przestaje (stara zresztą też). Chyba że za krótko czekam po przekręceniu kluczyka.
  4. No to poprosił bym ten sposób, bo już nerwy powoli tracę.
  5. @mstan na starej chodził płynnie tyle że klima przez zwalony czujnik nie chodzila i falowały obroty na jałowym. @Adecneo - adaptuje na 098 najpierw mesurements block 098 ->go i przełączam na basic setings i na tym koniec nic się nie dzieje. edit: Nie doczytałem o spociku, zresztą czasu mam niewiele na częste czytanie forum niestety...
  6. Witam! Mam problem jak w temacie. Stara przepustnica odmówiła posłuszeństwa więc zakupiłem na giełdzie inną oczywiście od silnika AEB. Po wymianie samochód po zmianie biegu na wyższy szarpie przy obrotach ~1800 do 3000. Jak bieg zmieniam normalnie po puszczeniu sprzęgła niemiłosiernie szarpie i nie ma mocy, dopiero jak odpuszcze gaz i nacisnę jeszcze raz lub zmienię na wysokich obrotach i półsprzęgle(samochód wyje, a słychać jak bym miał automat a nie manuala) to leci do przodu jak strzała. Po podpięciu do vaga (swój) ZERO błędów, stara przepustnica sypała 0670, ale na nim nie mogę zaadaptować przepuchy. I teraz pytanie. Czy szarpanie to wina niezaadaptowanej przepustnicy? I czy jak mój odblokowany vag wywala errory przy próbie zaadaptowania to w serwisie dadzą radę? Pomocy!! PS Stara przepustnica też nie dawała się zaadaptować. Pozdrawiam!
  7. Odświeżam bo mam ten sam problem co mieli (najprawdopodobniej już naprawiony) koledzy wyżej. Zmieniłem przepustnicę i problem identyczny jak ma kolega Rafalulan. Mam swojego vag-a po podpięciu żadnych błędów nie ma. Nie mogę zaadaptować przepustnicy bo vaguś pisze że ni ma takiego kanału(098) i error. Przy czym w Mesurements Blocks odczytuje bez problemowo wyżej wymieniony kanał. Vag oczywiście odblokowany. Pozdrawiam. PS. Czy jak nie mogę tego zrobić na swoim vagu to czy w servisie będą to mogli zrobic? EDIT Nie zauważyłem że to wątek o układzie napędowym.. Moderatorów proszę o przeniesienie posta do działu silniki benzynowe.
  8. Witam. Od jakiegoś czasu mam problemy z klimatyzacją na wolnych obrotach. Po prostu przestaje chłodzić. Podpiąłem wwtoola i nie wykrył żadnych problemów. Czynnik chłodzący był uzupełniany niedawno (dlatego że właśnie nie chłodziła na wolnych obrotach) ale to nie czynnik chłodzący. Wentylator klimy chodzi. Nie wiem co jest Zrobiłem też wwtoolu odczyty parametrów klimy z tym że nie wiem na których kanałach za co odpowiada dany parametr. Jedno mnie zastanawia, na którymś kanale wwtool pokazał mi obroty silnika 580rpm(jałowy bieg) a na obrotomierzu i w sekcji engine wwtoola mam 880 ustawione i takie są. Czy ten odczyt to obroty sprężarki klimy? Czy jest to możliwe że te obroty są po prostu za małe jak na sprężarkę? Czy to wina paska klinowego? PS Mógł by ktoś zapodać prawidłowe parametry działającej klimy?? z góry dziękuję
  9. Witam ponownie. Podpiąłem pod mojego vaga ale albo coś mam z modułem komfortu albo po prostu interfejs mam dupny bo nie mogłem się połączyć z 35 -centr. lock. Ale jak wspomniałem we wcześniejszym poście, jutro od rana walka z dzwiami Mam nadzieje że wrócę z tarczą a nie na. Pozdrawiam!
  10. Dzięki wielkie za tak szybką odpowiedź Po robocie podepnę pod vaga i zobaczę czy jakieś błędy wywala. A Twój sposób sprawdzę ale dopiero w weekend. Pozdrawiam! A jeśli są jakieś inne sugestie to proszę o pisanie.
  11. Witam! Szukałem na forum rozwiązania mojego problemu znalazłem podobne ale nie takie same. A mianowicie centralny sam otwiera mi furę i nie mogę dojść co jest nie tak. Przy czym samoczynnie otworzyć się może po godzinie, po dniu czy dopiero po tygodniu. Po przeczytaniu paru postów o centralnym skłanial bym się ku zimnym lutom w pompce tyle że im samochody się zamykały a mi otwiera. Jeśli ma ktoś jakąś inną teorię lub potwierdzenie mojej był bym wdzięczny za odpowiedzi. Pozdrawiam. P.S. Czy np. po zaniku prądu A4-ki same się nie otwierają bo bez prądu się ich nie otworzy?
  12. Dzieki wielkie za odpowiedź. Zrobię adaptację i zobaczymy
  13. Witam! Myślałem że będę tylko czytał te forum i cieszył że mojemu autku nic nie dolega, ale były to płonne nadzieje :| Mam 2 problemy. 1) Jakiś czas temu przez około 5 minut nie mogłem w ogóle odpalić autka, i zdażyło się to 2 krotnie. Po którymś już razie zrzygnowany przekręciłem kluczyk i samochód jak by nigdy nic bez problemowo zaskoczył i do tej pory żadnych powtórek. Lecz po podpięciu do VAG-a kumpla wyskoczył błąd 18010 i dodatkowo: 671 błąd czujnika przepustnicy E45. 2) Zaraz po odpaleniu (co nie jest regułą) obroty stoją w granicach 300 rpmów a mówić nie muszę jak w tedy silnik "cierpi". Zdziwiony wyłączyłem silnik i odpaliłem i o dziwo wszystko działało w porządku do momentu następnego odpalenia. Przy próbie lekkiego dodania gazu samochód gaśnie, a gdy docisnę do oporu gaz to w tedy dostaje chwilowego "doła" lecz nie gaśnie tylko zaczyna wchodzić na obroty normalnie po puszczeniu gazu obroty wracają do ~300rpmów. W trybie pilnym podpiąłem maszynke (do już swojego) VAG-a. Oprucz nie opisanego błędu 18010, był również ten: 670 Czujnik położenia nastawnika przepustnicy - G127. I teraz moje pytanie czy to oznacza że przepustnica się kończy?? Czy też wystarczy przeczyścić?? Lub podjęć jakieś inne nie znane mi kroki? I jaka cena nowej przepustnicy do AEB? Mam nadzieję że opisałem problem dosyć dokładnie. Oczekuję na jakieś sugestie od forumowiczów. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...