Skrzatuski
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Skrzatuski
Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
140 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Skrzatuski
0
Reputacja
-
Stan na bagnecie zawsze powyzej min, okolo polowy. VAG nie pokazuje bledu bo go nie zapamietuje. Dodam ze OIL SENSOR potrafi sie zapalic po przycisnieciu auta na wyzszych obrotach. I tak jak pisalem wczesniej po wpieciu tego zaworka odpowietrzajacego prawidlowo oil sensor swieci sie czesciej i dluzej. Tego czujnika nie wymienialem jeszcze bo to podobno wiaze sie z wymiana oleju, ktory wymienialem 6tys km temu
-
Witam. Od jakiegos czasu borykam sie z zapalajaca sie i gasnaca zolta kontrolka OIL SENSOR. Przewody sprawdzane, wtyczna sprawdzana psikana contactem na nic. Ostatnio zauwazylem luzny przewod przy trojniku odpowietrzeniu skrzyni korbowej, ten z zaworem odpowietrzajacym. Po wcisnieciu go spowrotem do trojnika i spieciu opaska zauwazylem ze ten blad wyskakuje czesciej i na dluzej. Moje pytanie brzmi czy pekniety jakis przewod od odmy, badz niedroznosc w tym miejscu moze miec jakies znaczeniu z podanym wyzej bledem OIL SENSOR?? Dodam ze ten trojnik jest caly zapocony. Na zdjeciu chodzi o te 2 elementy w czerwonych kolkach. Dodam ze borykam sie z problemem ubytku oleju, jedno to na pewno nieszczelna uszczelka pod pokrywa zaworow i podejrzewam ze z ktoregos wezyka od odmy tez mam gdzies wyciek "Jeszcze nie zweryfikowalem"
-
Potrzebuje jakiegos magika w łodzkim zeby mi wyciał katalizator w audi a4 b6 1.8t i ustawil sondy zeby bledami nie sypalo, zostal mi polecony wczesniej warsztat na polnej, ale tam sie tego nie podjeli. Ma ktos jakis sprawdzonych tlumikarzy?