Skocz do zawartości

voltiur

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O voltiur

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    $miasto

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia voltiur

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, Mam problem z odpalaniem na cieplo ale nieco inny niz w innych tematach na forum: problem nie polega na tym ze trzeba krecic rozrusznikiem nie wiadomo ile ale popraostu jakby nie zapalal w "calosci" zaczyna trajkotac na 2-3 sekundy i gasnie. Podczas tego prawie odpalenia - pedal gazu nie reaguje nie da sie go wkrecic na obroty. Dlugosc krecienia odpowiada normie tj jak jest zimny to odpala bez problemu jak cieply to prawie zalapie i gasnie. Za 4 - 7 razem odpala i chodzi calkowicie normalnie. Podczas dojazdu do pracy tj 25 km odpala normalnie rano i popracy ale jak jade do sklepu i po zakupach wsiadam czesto ma takie przeboje ale tez nie zawsze. Dzisiaj podczas jazdy po 3 miescie ciagle mial fochy. Jeden mechanik mowil ze przestawiony zaplon drugi mowil - zaufany mowil ze odjawy dziwne i ze ciagle by robil problemy + kopcil. a4 b5 AFN 1,9 TDI 110 km przebieg 260 tys manual, bledy w vagu - brak. Chcialem nagrac dziada jak sie nie slucha ale za kazdym razem jak trzymalem narywanie odpala jak fabryka chce. Jak robilem trase 500 km to cala trase bylo normalnie nic nie kopcil nie szarpal nie marudzil. Moje podejrzenia celowaly na: rozrusznik - sprawny sprawdzony swiece - srawdzone wygladaly ok ale nie sa najnowsze. W zime palil jak rakieta. czujnik temperatury - sprawdzony wagiem i pokazuje dokładnie w engine 03 i instruments 03 na cieplo tyle samo, na zimno w tolerancji 2-3 stopnie czujnik polozenia walu - w trakcie sprawdania miernikiem na cieplo. (widzialem na yt) Nie szukalem pod maska jeszcze i z checia przyjme porady opoznienie zaplonu - faktycznie wystepuje zamiast 45-55 jest 72 jednak moj kolega mechanik ktory widzial objawy mowil ze jest przestawiony ale skoro pali normalnie i nie kopci i nie szarpie to raczej co innego nastawnik pompy - jakas dziurka i zapowietrzanie na przewodach - obmacałem wszystko nic nie widzę nic nie syczy. Poza tym nie wiem czy byłyby tak tylko na cieplym. DOdam jeszcze ze kiedys sprawdalem vagiem jaka jest dawma paliwa i tez byla w normie. Mam nadzeje ze ktos uporal sie z czyms podobnym i ze bylo to proste i tanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...