Skocz do zawartości

zywy92

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zywy92

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Poniatowa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

305 wyświetleń profilu
  1. A czym da radę wyłączyć? Bo wiem że się da. Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
  2. Witam. Czy byłby ktoś w stanie powiedzieć jak przez vag-com wyłączyć czujnik poziomu płynu chlodniczego? Sprawdzałem czujnik i wychodzi na to że jest przerwa gdzieś na kablu przy liczniku a nie chce zrzucac teraz licznika tylko wolał bym to wyłączyć bo nic nie mogę sprawdzić na fisie. Pomóżcie Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
  3. Tak zrobię i tak muszę licznik wyjąć bo wyświetlacz umiera. Może to być wina zdychajacego wyświetlacza na przykład. Wyświetlacz jak jest chlodno da się odczytać jako tako ale jak jest ciepło to nie widać nic może to mieć jakiś związek? Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka
  4. czyli jak bym podlaczyl pod aku masę i nic to jak ciągnąć masę na licznik to w co to wpinac? I co zrobić z kablem tym nie od masy? Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka Wpiełęm sie w -Aku i w czujnik nie w mase i nic sie nie zmienilo. wiec teraz trzeba ciagnac przewod Niemasowy do licznika? ale gdzie? zlokalizowac jak leci oryginalny i w to miejsce go wpiać?
  5. wlasnie zwieralem te styki zesoba nawet za pominieciem kostki, skoro brazowy to masa to trzeba szukac przyczyny w tym niebiesko-zoltym a gdzie on leci? bo wchodzi w kostke pod komputerem a dalej? cos trzeba rozkladac czy gdzie moze byc wina tego? bo juz naprawde nie mam pomyslu. Moze miec na to wplyw przygasajacy wyswietlacz LCD w liczniku? w sensie traci kolory
  6. Witam. szukałem ale nie mogę na nic wpaść a mianowicie problem jest taki ze po włączeniu zapłonu po około 20 sec zapala mi się Kontrolka plynu chłodniczego i pisze żeby uzupełnić płyn, płyn jest uzupełniony wiec wychodzi ze coś z czujnikiem, sprawdzałem czujnik na krótko poprzez zmasowanie go ale to nic nie dało, rozebrałem osłonę komputera i jest taka sprawa jeden kabel(Niebiesko-Żółty) leci Prosto pod komputer tam wchodzi w kostki (tak powinno chyba byc) problem jest z 2 przewodem (brązowy) Ponieważ on idzie w stronę komputera i jest zaprasowany z jakimiś innymi 2 grubszymi (brązowymi) przewodami i jednym cienkim(czarnym) i te wszystkie przewody wracają w stronę silnika, I tu moje pytanie wie ktoś gdzie ten (brązowy) kabelek od czujnika powinien iść? prosil bym o jakis schemat, zdjecie cokolwiek bo juz ten błąd doprowadza mnie do skraju nerwów HELP!
  7. zywy92

    Wyrwany przewód

    Ogarniete. Kupiłem używke od passata b5
  8. zywy92

    Wyrwany przewód

    Witam, mam taki problem a mianowicie Kupiłem niedawno Audi a4b5 2.5tdi z nie działająca klima (wiedziałem o tym przy zakupie) i dziś na kanale zobaczyłem co się stało a wychodzi na to ze został ze sprężarki wyrwany przewód który w nią wchodzi z prawej strony(patrząc od przodu samochodu) wyrwany jest ze sprężarki aż do lewej strony samochodu do początku tego elastycznego przewodu (został kawałek rurki w tym przewodzie) i mam takie pytanie jako ze jest to mój 1 samochód z klimatyzacją, nie mógł by mi ktoś nazwać tej cześć a najlepiej podać numer katalogowy byłbym dozgonnie wdzięczny.
  9. zywy92

    Przygasający FIS

    Mam podobny problem a mianowicie gdy jest chlodno na zewnatrz wyswietlacz dziala ale jak juz jest cieplo to nic nie widac, to nie jest moze problem podlaczenia wyswietlacza tylko caly wyswietlacz do wymiany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...