Skocz do zawartości

Janix

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Janix

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Opole

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

165 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Janix

0

Reputacja

  1. Dziękuję za szybką odpowiedz wieczorem spróbuje nagrać telefonem i wrzucę na forum
  2. Witam ponownie i bardzo proszę o sprawdzenie logów 011 BS gdyż nie jestem pewien czy N75 dobrze działa. Sztangę podnosi normalnie ale przy zmianach ON...OFF nie jestem pewny czy za długo to nie trwa. Bardzo dziękuję. LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  3. Witam, przepraszam za opóźnienia w odpowiedziach ale weekend był meczący… Dziękuje Arek za wyczerpującą odpowiedz Przez weekend wyczyściłem przepływomierz, przełożyłem n75 na swoje miejsce gdyż miałem zamienione z N18 i w sumie trochę auto ożyło jednak nadal odczuwam mniejsze przyspieszenie… cóż sprawdzę jeszcze dokładnie sztangę ale wydaje mi się że idzie do samej góry na wolnych obrotach. Dziękuję za odpowiedzi i porady.
  4. Kolejna podpowiedz… Bardzo dziękuję. Proszę napisz czym się sugerowałeś kupując nowy N75 bo prawdę mówiąc nie wiem czy to coś pomoże gdyż logi na to nie wskazują a nie chcę wydawać kasy bez potrzeby… Może masz stare logi lub pomysł na jakąś inną diagnostykę. Dziękuję
  5. Szanuję Twoją odpowiedz i bardzo dziękuje jako jedyny z forum napisałeś opinie dlatego jeszcze raz bardzo dziękuję. Przeczyszczę przepływomierz i zobaczę co dalej… Przeanalizowałem logi innych osób i porównałem z moimi… Tam przynajmniej było widać ewidentnie co jest nie tak albo przepływomierz albo turbina na stół albo N75… U mnie tak naprawdę z logów można tylko przypuszczać… Zgadzam się z Tobą że regenerowaną turbiną mogę problemu nie rozwiązać ale Oleju dolewam setkę od wymiany do wymiany albo nic nie dolewam. Bardziej martwi mnie to że turbina jest źle zregenerowana dlatego auto jest słabsze… Kolejnym przypuszczeniem i to najbardziej realnym jest to że przeprowadziłem się do miasta i zamuliłem silnik bo wszystko mam pod nosem a TDI lubi trasy… cóż chyba trzeba pomyśleć o benzynie… Reasumując: Przeczyszczę przepływomierz, przegonie auto po A4 i napisze czy coś się zmieniło może komuś się przyda… Jeszcze raz bardzo dziękuję.
  6. Hmm…nie chcę się czepiać ale logi powinno się robić od 1500 – 4200 rpm ja mam w okolicach 1700…. co za różnica przecież całe doładowanie turbiny działa i tak powyżej 2000 jeśli ma coś wykazać to w tym przedziale obrotowym co mam pewnie i tak wykaże co jest w silniku. Jednak przyjmuje Twoją sugestie i przyszłości będę pomiary rozpoczynał z niższych obrotów… Dziękuję za podpowiedz w sprawie przepływomierza również miałem takie obawy które Ty potwierdziłeś. Bardzo dziękuję Jeśli ktoś miałby jeszcze jakieś sugestie proszę o informację...
  7. Widzę Panowie że wszyscy są zapracowani. Czyli pozostaje mi stwierdzenie ze logi są ok a passat to staruszek i z biegiem lat słabnie. Czas na zasłużoną emeryturę. Jeśli jednak któryś z Panów miałby inną opinie to proszę o odpowiedz.
  8. Witam Panowie proszę o analizę logów. Auto po wymianie turbiny na regenerowaną. Starą przynajmniej raz w roku czyściłem dlatego miałem już tego dość i zaryzykowałem w regenerowaną kierując się opiniami innych. Problem: Mam odczucie że na starej turbinie lepiej przyspieszał dlatego proszę o analizę logów. Auto odpala idealnie, EGR zaślepiony, kat zdemontowany, N75 czyszczony i sprawdzony miernikiem...jest ok Z grupy 010 wynika że pedał gazu nie był wciśnięty do końca jednak sam jechałem i prawie zrobiłem dziurę w podłodze więc był wciśnięty. Chyba musze zrobić coś z pedałem gazu (G79) tylko nie wiem co??? Silnik AFN 110kM 1998r Logi Dynamiczne - zakładki.xlsb Logi Statyczne 04 Basic Settings.xlsb
×
×
  • Dodaj nową pozycję...