Skocz do zawartości

aretur

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aretur

Informacje

  • Imię
    AA
  • Miasto
    Pomorskie

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    ATJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia aretur

0

Reputacja

  1. Powiedzial ze egr jest brudny i do wymiany i ten syf zapiekla mi geometrie. Mowilem, ze jest zaslepiony i dopytywalem czy wystarczy umyc go i zaslepic dalej, to caly czas ze jak nie wymienie egr i bedzie zapieczona kiero to reklamacji nie ma. W sumie nie byl zwolennikiem zadnych przerobek itp. Ale zastanawialo mnie to czy to, ze kupie nowy egr zamiast go wyczyscic i zaslepic jak jest ,moze jakos pomoc mojej turbinie przed syfem. Bo wydaje mi sie ze wyczyscic go i dalej zaslepic wezyk jest ok i wlasnie tak pomoge turbinie. A nowy egr znowu bedzie puszczal tam spaliny. Egr jest jakos polaczony z turbo? W sumie chyba nawet wstawienie blaszki zamiast tylko zaslepienia nic nie daje wiecej bo i tak zawor jest zamkniety i nic nie piszcza?
  2. Czy zaslepiony / brudny egr moze wplywac na szybkosc zabrudzen zmiennej geometrii turbiny? Mechanik powiedzial ze jak nie wymiene egr to nie bedzie w razie reklamacji po czyszczeniu turbiny jej naprawia bo byla zasywiala nagarem spalin z egr w ktorym ma zaslepiony wezyk. Czy kupno nowego egr lub jego wyczyszczenie a dalej bedzie zaslepiony ma wplyw na turbine? Jezeli jest zasepiony wezyk to tak w ogole spaliny sie dostaja do turbiny ? Nikt na forum nigdy nie pisal ze zaslepienie wiaze sie z szybszym zapiekaniem kierownic turbiny
  3. Różnica dawki wtrysku jest w vcds raport 013 bodajze. korelacja od -2 do + 2. Spokojnie da sie to sprawdzic. Kata mam.
  4. Wtryski w vagu korelacja nie jest wieksza niz 0.5 na kazdym cylindrze wiec wydaja mi sie ok. Nie czuje tez telepania buda auta. Mam nadzieje ze wyjecie plus wyczyszczenie rozwiaze problem turbiny koszt 450 zl. Wolabym nie robic na darmo a potem brac sie za wtryski bo ich w ogole nie podejrzewalem a dales mi do myslenia.
  5. ruch sztangi po odpięciu i przypięciu wężyka z gruszki puszczenie strzykawki po wcześniejszym zassaniu i ruch sztangi w dół. test bs 011 - ruch sztangi Zamieszczam kilka filmików z ruchu sztangi w moim passacie. Jak na zimnym silniku zasysałem powietrze z gruszki strzykawką to powinna się tak sama strzykawka cofać po zassaniu i sztanga iść w dół ??? W jakim przypadku można mowić ze gruszka jest nieszczelna jak sprawdzamy ją strzykawką??
  6. witam. Mam problem z moim autem więc liczę, ze ktos mi pomoze. Od paru lat borykam sie z problem przeladowania. Musze sie w koncu za to porzadnie zabrac bo lato sie zbliza i dalsze wyjazdy wiec wrzucam logi do oceny. Wiem, ze przeladowanie to problem zaworka n75 albo gruszka albo zapieczone kierownice. Prosze o ocene tych logow i zwrocenie uwagi na n75 i jego wysterowanie. Korzystam z zaworka od EGR zamiast n75. Przeladowania sa konkretne i auto zbiera sie bardzo ostro do przodu tak ze osiaga doladowanie 2500 i przeladowuje. Jedne logi dynamiczne udalo sie zrobic do 4000 bez odcięcia reszta jest z blędem. EGR mam zaślepiony kulką na przewodzie. Dynamiczny: Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_7dQ0V.html (kilka logów każdy z odcięciem) Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_9PGLN.html (log bez błędu) Statyczny: Grupy 018, 023: http://vaglogi.pl/log-018_023_G494zv0.html Grupy 004, 007, 013: http://vaglogi.pl/log-004_007_013_1hczf.html Grupy 000, 001, 003: http://vaglogi.pl/log-000_001_003_CU3M3M.html Basic settings: Grupa 011: http://vaglogi.pl/log-011_Z2ghS.html Grupa 003: http://vaglogi.pl/log-003_O40P3P.html Grupa 000: http://vaglogi.pl/log-000_v34580u.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...