Skocz do zawartości

Greg Rozedzik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Greg Rozedzik

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Greg Rozedzik

0

Reputacja

  1. Witam, Jak większość zainteresowanych, piszących w tym temacie, mam problem z Multitronikiem. Jest to A4 B6 z 2001 roku - skrzynia wydaje mi się, że 01J. silnik 1.8T 150HP. Wymiana oleju była zaniedbana przez poprzedniego właściciela, wymieniłem go od razu po zakupie. Teraz przebieg samochodu ok 190 tyś (potwierdzone w ASO). Co się dzieje. Na zimnym silniku raczej nie czuj nic niepokojącego, ale po krótkiej przejażdżce zaczyna troszkę szarpać. Przyspieszając delikatnie, przy obrotach ok 1800prm, występuje cykliczne poszarpywanie - co ok 2 może 3 sekundy. (obroty nieco się zwiększają) Raz na czas zdarzy się, że szarpnie mocno. Np, nawet jak dodam gazu tak, że obroty wchodzą na ok 2800 czuć skok bardzo mocny skok i mocne szarpanie. Kiedy ruszam po odpaleniu samochodu (nie ważne czy stał całą noc, czy 10 minut), zawsze słychać chrobotnięcie... (obawiam się, że nic dobrego to nie wróży...) Co zauważyłem, to gdy ostatnio była deszczowa pogoda i było zimniej (ok 18 stopni i bez słońca), to tego mocnego szarpania nie doświadczyłem... (Tutaj się zastanawiam, czy cześć przyczyn poszarpywania nie leży gdzie indziej?) Dzisiaj mi przyszedł kabelek, ale zrobiłem logi tylko na częściowo rozgrzanym silniku, bo dodatkowo padł mi czujnik hamulca i do wymiany wole się nie narażać niebieskim, ani stwarzać niebezpieczeństwa na drodze... Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam, Grzesiek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...