
zonee
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zonee

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Kielce
Auto
-
Model
Volkswagen
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
375 wyświetleń profilu
-
Załatwione - ale pomyślcie o tym z fartem
-
A czy ty człowieku nie rozumiesz ze ja proponuje ESEN 24 miesiące gwarancji ! Czytaj ze zrozumieniem. ps. temat jest skończony - nikomu nie chce się setny raz powtarzać.
-
Już takich prawie nie ma wszystko cyfrowe Zobaczę przy następnej reklamowanej części - zwrócenie wahacza to dla nich to samo co zwrot pieniędzy - chodzi tylko o to że kasy ma przybywać a wahaczy z magazynu ubywać (w końcu od leżenia im padają juz w ich magazynie:)) Mi jak pisałem nie potrzebne ich wahacze z gwarancji (bo oczywiste że założone mam nowe ) a wada wynika z ich winy a nie niczyjej - potrafię sobie po roku sam kupić ponownie ich wahacz z bezproblemową 12-to miesięczna gwarancją Zawsze żądać kasy !!!!!! dla wszystkich. PS. Nie musi zwracać kasy - wystarczy że da "2 lata gwarancji na zwrócony wahacz" i temat zamknięty bądź "Rok gwarancji od daty montażu i nie więcej jak dwa lata od daty zwrotu" Proste jak konstrukcja cepa !! Ale dystrybutora to strasznie BOLI Bóg wie czemu. Coś tam się wykręcał jak dziecko w przedszkolu gdy ziemniaczki za słone
-
Nie, jest ok - po roku dwa dolne proste poleciały ( gumki totalny szrot ) a reszta bez luzu - za miesiąc/półtora przegląd wiec napiszę co dalej. Za te pieniądze myślę nie ma co za wiele oczekiwać są ok (nie będę porównywał do innych -ten sam segment ) Tylko bym zmienił zasady gwarancji po zwrocie - i myślę ze dystrybutor śmiało może takie rozwiązanie dopuścić ( gdyby nie szukał jedynie oszustów oczywiście:) )
-
Aleśśśśśś się nakręcił Dlatego tylko zostały zaproponowane/ zasugerowane dobre rozwiązania dla zwrotnych części po-gwarancji dystrybutorowi tj. albo" 2lata gwarancji na zwrotną część" albo "Rok na zwrotną część od daty montażu ale nie więcej niż 2 lata od daty zwrotu" - uczciwe zapisy. I to wszystko ziom - dystrybutor skv się powykręcał jak mógł aż zamilkł i tyle. Ja będę żądał zwrotu kasy zawsze i wszędzie ale to tylko moje zdanie
-
Pieron wie. Ale żądać zwrotu pieniędzy definitywnie ! Jak odmówią dać im szansę i oczekiwać (albo niech ponoszą koszta zastępczych wahaczy na czas wymiany) do zwróconej części dwuletniej gwarancji. Jak odmówią to niech się Rzecznik martwi. Tak czy inaczej maja możliwość dać dwa lata gwarancji na zwrócony wahacz co jest jedynym rozwiązaniem posiadania wartej czegokolwiek gwarancji na zwrócony wahacz. Poza tym ja myślę że chętnie będą zwracać kasę: przecież jeszcze ich ktoś oszuka z wahaczem czy coś po zwrocie a tu prościzna kasa i po problemie ;):)
-
Dla mnie temat zamknięty, sprawa jest jasna. Montować w warsztacie i oddając na gwarancje żądać tylko i wyłącznie zwrotu pieniędzy a nie wahaczy (niech im sobie spokojnie leżą na półeczce w magazynie aby nikt ich jeszcze nie oszukał). Mamy do tego prawo, a uzasadnienie proste (konieczność kupna nowych na czas zdjęcia uszkodzonych). W razie gdy nie zechcą zwrócić pieniędzy a wahacz zgłaszać do Rzecznika.
-
boże SZKODA GADAĆ --- ja też
-
Dalej nie rozumiesz! Dnia 31.03.2017 o 11:29, Dystrybutor SKV napisał: Tak to prawda obecnie wymagamy montażu zawieszenia w warsztacie: 31.03.2017 A dnia 9.05.2017 o 19:16, Dystrybutor SKV napisał: ta... i po chwili połowa klientów zacznie płakać, że dlaczego mają montować w warsztacie skoro sami dużo lepiej potrafią i że są zmuszani do montażu w warsztacie gdyż podstawą gwarancji w jest montaż na fakturę. Dziewiątego maja DYSTRYBUTOR SKV wykręcał się od dobrych rozwiązań (poprawienia warunków gwarancji zwracanych części) tekstem z którego wynika iż obecnie (09.05.2017) zawieszenie ma pełną (12-m) gwarancję mimo samodzielnego montażu -------- a 31 marca, dwa miesiące wcześniej stwierdza że gwarancja tylko po montażu w warsztacie !!!! Jarzysz już nieścisłość ? Czy dalej ciężko ?
-
............................................. A WCZEŚNIEJ: Dwie różne daty - dwie różne wersje "DYSTRYBUTORA SKV"
-
NIKT NIKOGO NIE OSKARŻA Panie kolego ( no może jedynie za kłamstwo z montażem w warsztacie - gdzie dystrybutor nagle zamilkł ) - gwarancje realizują poprawnie za wyjątkiem jedynie produktów oddanych po gwarancji ( tu bym wprowadził wyżej opisane poprawki ) i tyle - ziomysławie
-
haha dokładnie !!!!! - gumy parcieją od leżenia BUHAHAHAHA GRATULACJE
-
Daj się DYSTRYBUTOROWI wypowiedzieć odnośnie GWARANCJI to i ciebie zaciekawi: A WCZEŚNIEJ:
-
Spoko nie pocę się ...... i nic nie piszesz o gwarancji - coś żele czytam zaćma na oku Czekam na wypowiedz DYSTRYBUTORA bo coś tu nie gra ale mogę się mylić: Napisano 2 godziny temu (edytowane) · Zgłoś ten post ta... i po chwili połowa klientów zacznie płakać, że dlaczego mają montować w warsztacie skoro sami dużo lepiej potrafią i że są zmuszani do montażu w warsztacie gdyż podstawą gwarancji w jest montaż na fakturę. Jeszcze się taki nie urodził co by każdemu dogodził. A WCZEŚNIEJ: Dnia 31.03.2017 o 11:29, Dystrybutor SKV napisał: Tak to prawda obecnie wymagamy montażu zawieszenia w warsztacie, co nie zmienia postaci, że wszyskie osoby , które kupiły zawieszenie i montowały przed 25.03.2017 mają ważną gwarancje nawet w przypadku samodzielnego montażu.
-
1. DYSTRYBUTOR DOKŁADNIE SIĘ OKREŚLIŁ CO DO REKLAMACJI ZESTAWU - " Reklamacji podlegają pojedyncze wahacze a nie zestaw". (tu zakładasz/kupujesz inne na czas reklamacji np. dwa wahacze dolne -twoje koszta) 2. Wszelkie wahacze podlegające GWARANCJI i zwrócone NOWE - "Podlegają rocznej gwarancji od dnia zwrotu" ( tu ci zwracają nowe po GWARANCJI (np. 30 dni) wahacze z ROCZNĄ gwarancją ) 3. Tu się zastanawiasz co zrobić - masz nowe DWA dole wahacze założone ( z roczna gwarancja - jak każdy - każdej marki - rękojmia ) - ale zwrócili ci dwa dolne z roczna gwarancją ( nie z twojej winy - wadliwy produkt ). 4. Zostawiasz swoje zastępcze wahacze bo są nowe, wytrzymają rok (tez maja gwarancję) - minus koszta montażu - (tu zacytuj sobie warunki gwarancji (tylko w warsztacie jak DYSTRYBUTOR pisał wcześniej a potem ZAPRZECZYŁ!!)). 5. Mija rok - padają ci te DWA DOLNE ZASTĘPCZE - I TERAZ ZAGADKA BYSTRZACHO (CZYTAJĄCY ZE ZROZUMIENIEM): ILE MASZ ZAPASOWYCH DOLNYCH WAHACZY z przed roku i ile mają gwarancji ? Podpowiem ci - DWIE TARCZE DO ZWROTU OD Wandej z twoim rozumieniem czytanego tekstu POZDRAWIAM