Skocz do zawartości

andrew235

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrew235

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Koszalin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

278 wyświetleń profilu

Osiągnięcia andrew235

3

Reputacja

  1. Dokładnie, wiem co to fabryka, ale jakby były trochę większe myślę że nie zrobiłoby to różnicy, w tym przypadku raczej dużo. No nic tylko sprzedać i kupić coś w rozmiarze seryjnym. Może jest ktoś zainteresowany?? :-)
  2. Witam koleżanki i kolegów forumowiczów. Otrzymałem super opony o wymiarze 225/60/16, w moim B7 powinno być 215/55/16 lub 205/55/16?? Czy ktoś wsadzał 225/60/16 do B7?? Wiem że są większe ale czy to nie będzie przeszkadzało w funkcjonowaniu?? Można założyć i sprawdzić, ale może ktoś ma doświadczenie z takim tematem... Dziękować za pomoc
  3. słowo się rzekło skv doszedł, dam na pewno znać co z tym jest. po weekendzie montaż w zakładzie. jak się nie sprawdzi to łącznie z SKV pozbędę się audi :-) bo czy taras dla żony musi się równać 2xkoszt zawieszenia do audi??? wątpię. dziękuję Wam forumowicze za okazaną pomoc.
  4. Panowie sytuacja jest taka - firmy, rts, meile, trw czy lem mają podobne ceny, różniące się dosłownie 20, max 30 zł. potem jest febi - ale tutaj mało kto się o tym wypowiada pozytywnie (cena: prosty dolny 200 zł sztuka - też tanio nie jest), następnie już dół: maxgear, MS, skv i chiny. zaczynam od wersji taniej, jak pojeżdzę na skv rok czy trochę więcej uznam że to był dobry wybór, jak nie, więcej nie zrobię takiego błędu i oczywiście podzielę się wrażeniami z kolegami. i jeszcze jedna sprawa: LEM=3-4 x coś tańszego. nawet jak założyć rok jazdy na tanim zawieszeniu. wszyscy są pewni, że LEM wytrzyma bez dotknięcia 3-4 lata jazdy?? (to było pytanie retoryczne)
  5. No tak tylko teraz zrzut: wahacz dolny prosty lem - 250 zł, meyle hd-220 zł. chyba już bym dopłacił do lem. a coś z niższej półki?? naprawdę mam ochotę zaryzykować w skv, mechanik kolega nie bedzie ze mną rozmawiał przez chwilę bo ma zdanie na takie tematy. oczywiście zawsze komuś coś się rozleci, ale jest gdzieś info ze to totalne badziewie i nie pojezdzi sie na tym 20-30tys??
  6. Panowie ktoś ogarnięty w tym temacie może jakieś podsumowanie zarzucić?? 1. Oczywiście LEM najlepszy nie ma co, ale cena też najlepsza 2. Chciałem kupić febi - z tego co czytam to kicha i nie wolno tego brać 3. Powiedziałem mechanikowi że kupię MS - to powiedział żebym nie jechał więcej niż 120 bo się to g..rozleci i żebym za 3 miesiące do niego nie wrócił że coś wali 4. W co zainwestować żeby nie przeinwestować, a pojeździć trochę w spokoju??
  7. To chyba za gruby temat ale dziękować za pomoc.
  8. Dokładnie było tak jak koledzy napisali zapalniczka wyskoczyła spokojnie, a co to znaczy zdjąć cały kosz??
  9. Ja dokładnie też tak czytałem, także nie wiem o co chodzi, ale zobaczę może jakoś pójdzie, dziękować za pomoc, napiszę o wynikach może komuś też się przyda.
  10. Dzięki będę próbował popołudniu, wczoraj tak z 10 minut patrzyłem na to i myślałem jak nic nie urwać. chyba jest to wiedza tajna ponieważ coś odszukać na ten temat graniczy z cudem. Czyli przesunąłeś ten element zapalniczki (plastik z zapalniczką) do siebie i on wyjechał?? zauważyłem też że w zapalniczce (wewnątrz) jest śrubka torx jakaś czy miałeś z tym jakiś kontakt nitroo.
  11. Czyli podważyć czymś i powinno wyskoczyć??
  12. Drodzy forumowicze, czy ktoś może mi pomóc, określić w jaki sposób mogę dokonać demontażu zapalniczki z tym małym schowkiem (foto w załączniku). wszystko działa tylko elementy są strasznie zużyte i chciałbym je zregenerować, wymienić. szukałem w necie ale średnio znalazłem co i jak. Wygląda to na osobny element, ktoś może wykonywał takie działanie?? dziękować dobrym ludziom za pomoc. Pojazd b7
  13. Dzięki, taki mam właśnie plan. Płyta się rusza, ale blokuje jej wyjście takie czarne łapki po bokach. chyba bez rozebrania radia się nie obejdzie. co ciekawe płyta działa - czasem, także w najgorszym przypadku będę słuchał 20 piosenek w kółko :-) koncząc temat uszkodził się mechanizm płyty, zakup uszkodzonego radia, przełożenie tego elementu rozwiązało sprawę.
  14. Dzięki, coś tutaj jest wyjaśnione, chyba nici z tego nie będzie. żeby w takim samochodzie takiej śmiesznej rzeczy nie zrobić...słabo. ale cóż, coś już więcej wiem o audi...mój pierwszy pojazd tej marki... po 1 udiyane dzięki za podrzucenie wątku piwo się należy. co udało mi się zrobić. przestawiłem w 07-kodowanie końcówkę na 12, światła zapaliły się, chyba razem z pozycyjnymi ale tego nie jestem w stanie sprawdzić w garażu (auto pod ścianą całkowicie) potem na kanale 05 w adaptacje (10) zmieniłem na 55% mocy świateł i w efekcie. przód mijania świeci 55% kokpit kierowcy jest też podświetlony (lżej niż normalnie) reszta raczej nie, tył się świeci tak jak było, ale najlepsze jest to że nie trzeba przekręcać włącznika przy uruchomieniu silnika. jak ktoś miałby coś jeszcze do dodania lub inne pomysły to chętnie przyjmę, a tak to dzięki wielkie Panowie za pomoc...
  15. czyli nie ma możliwości uruchomienia świateł dziennych przez vcds?? ale dziwoląg, w skodzie octavia 2004 wszystko włączyli mi bez gadania a tutaj?? nici?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...