
mundus131
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mundus131

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Zbójna
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
373 wyświetleń profilu
-
Witam wszystkich klubowiczów. Wpadłem na pomysł aby zmienić kierownicę w mojej A4 B5 na tą z B7 tu pytanie jakie problemy mógłbym napotkać podczas wymiany i ogólnie czy będzie pasować? Może ktoś próbował już coś takiego robić. Chciałbym wrzucić do niej konkretnie coś takiego: http://allegro.pl/kierownica-skora-audi-a4-b7-a6-c6-a3-8p0419091bj-i6922843443.html A obecnie mam taką : http://allegro.pl/kierownica-air-bag-komplet-audi-a4-b5-94-96-i6898355893.html
-
Czyli po prostu najlepiej wybrać się przy zakupie na wybraną przez siebie stację diagnostyczną i poświęcić 100 cebulionów niż umoczyć lub wziąć kogoś kto jest oblatany w temacie 2,5 tdi
-
A gdybym natrafił na wersję 180 konną sprzed 2003 to warto się jej przyglądać?
-
Kupując mam zamiar jeździć nią aż padnie i nie będzie sensu jej od sprzedawać. Co do ceny to wydaje mi się że za 14 tys ciężko będzie znaleźć mi coś wartego uwagi. Reasumując jeżeli wydał bym jakieś 17 tys na audi z silnikiem 180 z Q w dobrym stanie na jazdę po trasach to będzie to dobry wybór czy jednak nie warto i lepiej szukać innego silnika?
-
Wieczmar dzienkóweczka na takie odpowiedzi liczyłem
-
Dzięki za odpowiedz. Jak myślicie w granicach 16-19 tys. kupi coś wartego uwagi czy trzeba przekroczyć 20 tys. ? Interesuje mnie wersja w manualu. Jeszcze kwestia spalania przy normalnej jeździe, ale wiadomo jak trafimy na drogowego zamulacza to trzeba wyprzedzić, bądź szybko wyjechać żeby się wcisnąć, bo ilu właścicieli tyle różnych spalań od 8 do 14 l/100km. Mam świadomość,że spalanie nie będzie na poziome 8l jak w mojej starej już 1.6, ale 14 to już bardziej podchodzi pod 3.0 v6 w benzynie z lepszym powerem. Czy warto chipować silnik BAU bo słyszałem, że przyrost mocy w porównaniu do czipsa 163 jest mniejszy?
-
W grę w chodzi również silnik benzynowy 3.0 V6 z mile widzianym lepszym powerem
-
Witam wszystkich a4-klubowiczów Wiem że temat poruszany był pierdyliard razy ale pokusze się o odgrzanie tego kotleta. Przechodząc do meritum, jestem szczęśliwym posiadaczem a4 b5 1,6 adp ale przyszła pora na zmianę. Postanowiłem zakupić poczciwą a4b6 2,5 tdi quattro i teraz mam mały dulemacik czy kupić wersję 163km i zrobić czipsa czy jednak postawić na mocniejszą wersję 180km. Wadliwie wałki rozrządu obrosły już legendą, przeważnie przez osoby które styczności z tym silnikiem nie miały(podobnie jak z wanklem).Chce nadmienić że autko będzie latało bardziej po trasach. Chciałbym wiedzieć na co też zwrócić uwagę przy zakupie. Interesują mnie opinie osób które już trochę km zrobiły z tym silnikiem, a nie osób które tylko "usłyszały" coś od wujka szwagra brata :P. Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki.
-
był to zamiennik który kosztował coś około 80 zł, przy czym nadmieniam,że w sumie zostało wymienione:rozrząd, czujnik halla, pompka paliwowa, cewka zapłonowa(ze szrotu), czujnik temperatury, napinacz hydrauliczny paska rozrządu,czyszczona przepustnica, czujnik położenia wału korbowego.
-
A świeci ci się kontrolka immo na liczniku ? jeśli gaśnie po włączeniu zapłonu to raczej nie jest wina immo. A jak jest z przepływomierzem ? było coś robione ? Może filtr węglowy się zawiesza filtra to dławienie się auta i bardzo ciężko odpalić. i nie odpowietrza baku ? objawy Kontrolka gaśnie, przepływomierz nie był sprawdzany, a co do dławienia się to chwilę po zmianie biegu na sekundę się dusi a potem już przyśpiesza normalnie, najbardziej jest to odczuwalnie z 1 na 2 i z 2 na 3, dzisiaj ma zostać wymieniony czujnik położenia wału więc dam znać czy pomogło Problem rozwiazany pomogła wymiana czujnika położenia wału, chodź sądzę że raczej to wszystko co zostało wymienione miało miejszy lub większy wkład w problem, bo jednak samochód ma swoje lata a czy te części były wcześniej wymieniane to nie wiadomo
-
Rozruszik zachowuje się normalnie, co do czujnika temperatury to tez zostal zmieniony, filtr nie był zmieniany ale według mnie gdyby filterek był przypchany to gdy juz odlali to by sie dusila a jak juz odpali to chodzi jak ta lala ma kopa i w ogole, mechanik podejrzewa jeszcze czujnik położenia wału,przepustnice też wyczyscil ale już powoli i on załamuje ręce, a jak się sprawa ma immo, moze to przez niego?
-
Witam Mam spory problem z moją A4 B5 1.6 ADP Problem dotyczy odpalania. Zaczęło się tak: wieczorem wyjechałem do garażu a gdy rano próbowałem odpalić, nie chciała, nadmienie że wcześniej z odpalaniem nie było problemu. Próbowałem, próbowałem i w końcu odpaliła, gdy już odpaliła działa bez zastrzeżeń, po zgaszeniu jej znowu ten sam problem, jak odpaliła to chodziła na 300-400 obrotach ale po n-tym razie zapaliła i znowu chodziła bez problemu i tak w kółko. Doradzono mi abym wymienił pompę paliwa wiec tak uczyniłem, lecz to nie pomogło. Po dwóch dniach stania odpaliła za pierwszym razem a za kolejnym już nie. Wymieniony został także czujnik Halla,a w lipcu przewody zapłonowe i świece,nadmienie że komputer nie pokazuje żadnych błędów. Co jest tego przyczyną? Czytałem już wile wypowiedzi na ten temat, ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedz.
-
Tylko czemu jak już odpali to chodzi bez problemu, nie zacina sie nie słabnie moc. Czy winny może byc immo, bo kluczyck jest lekko zdarty. Dodam jeszcze że wymieniłem cewke zapłonową oczywiście na używaną bo nowej nie widziałem sensu kupować, lecz poprawy nie było. Tak sobie myślę że skoro za n-tym razem już odpali i pracuje bez zastrzeżeń to może winna jest elektryka
-
Witam Mam spory problem z moją A4 B5 1.6 ADP Problem dotyczy odpalania. Zaczęło się tak: wieczorem wyjechałem do garażu a gdy rano próbowałem odpalić, nie chciała, nadmienie że wcześniej z odpalaniem nie było problemu. Próbowałem, próbowałem i w końcu odpaliła, gdy już odpaliła działa bez zastrzeżeń, po zgaszeniu jej znowu ten sam problem, jak odpaliła to chodziła na 300-400 obrotach ale po n-tym razie zapaliła i znowu chodziła bez problemu i tak w kółko. Doradzono mi abym wymienił pompę paliwa wiec tak uczyniłem, lecz to nie pomogło. Po dwóch dniach stania odpaliła za pierwszym razem a za kolejnym już nie. Wymieniony został także czujnik Halla,a w lipcu przewody zapłonowe i świece,nadmienie że komputer nie pokazuje żadnych błędów. Co jest tego przyczyną? Czytałem już wile wypowiedzi na ten temat, ale nigdzie jie znalazłem konkretnej odpowiedz.
-
ok dzięki za info