Skocz do zawartości

casual

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O casual

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia casual

0

Reputacja

  1. Właśnie głowica jest pyknięta - to na pewno. Okej, dzięki - będę dzwonił z rana, może się czegoś jeszcze dowiem, bo na razie od kilku osób wiem, że jak BPG to tylko BPG oznaczenie, bo inne nie pasuję, ale tak jak mówisz z A3 jakiś silnik ''chyba'' może pasować, ale właśnie nie są pewni, a chyba to niewiadomo.
  2. Siemanko, słuchajcie - miałem taki problem, iż podczas jazdy zapaliła się kontrolka oleju, a dokładniej ciśnienie oleju i silnik zaczął inaczej chodzić, tak jakby warczał, szumiał. Został zholowany do mechanika i powiedziano mi, że góra silnika jest walnięta (nie wiem dokładnie co) i trzeba wymienić silnik, bądź naprawić. I problem jest taki, że mam silnik 2.0TFSI o oznaczeniu BPG i okazuję się, że nie da się tego naprawić, nic nie można tam zeszlifować, w grę wchodzi wymiana silnika, którego nigdzie nie ma, oprócz usa... Miał ktoś może taki silnik i mógłby odpowiedzieć na pytanie, czy jest szansa naprawić taki silnik, czy tak jak mówią, silnika z oznaczeniem BPG nie da rady naprawić(wymienić głowice itp..)? Chodzi mi o wymianę wszystkiego, bo wiadomo jak to może być z używanym silnikiem, choć jakby gdzieś był, to wiadomo, że pewnie wezmę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...