-
Postów
13 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Wąski94

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Wejherowo
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Na zimnym ciepłym, czy bez różnicy
-
Tak będę musiał zrobić. W czwartek przyjeżdżam znowu to zabiorę się do tego. Synchro w jakim sensie?
-
Nie wiem może to nie avb tak pisze na obudowie rozrządu w dowodzie tez jest 101 km. Za dobrze się zbiera przy 220 mam 4100 obrotów skrzynia 5 sam się zdziwiłem no i wtedy jak jechałem mnialem felgi 15,teraz jak jechałem do założyłem 17 245/45 i niechce przekroczyć 200 Kolego Kamil jestem pewny sam to robiłem.wrzystki ustawiłem na 220 stopni.
-
Hyba 220 mam problem z logami bo jakimś cudem kabel mi zginął. Mam auto Coma jeszcze spróbuję. Co ciekawe przyjechałem z niemic i było 2 dni cisza. A spalił mi tak malutko jechałem max 160 tylko raz go przyciągnęlem 220 przez może 20 km ale to już w Polsce na obwodnicy. Zalalem 70 litrów zrobiłem 1350 Witam kolegów oring dolny na 2 był walnienty wymieniony śmiga. Drogi problem auto zaczęło głosniej chodzić twarda praca po tej operacji ustawił wtryski na 220 stopni
-
Hym bym podjechał, nie problem podaj jakiś numer albo coś....
-
Dzięki kolego Witam jestem juz w Polsce. Obrazu pojechałem na komputer. Błąd wypadanie zapłonu na 2 cyl. Mogę go zregenerować chcą 800 zł lub uzywka 300. Końcówka numeru AJ może ktoś taki ma
-
Fakt faktem zawsze mam ponad pół baku, a jakoś nie bylo po drodze na stacj ale i tak kreska przed rezerwa. Dzięki ze czytacie i pomaganie na forum. To mój pierwszy pompowtrysk.
-
Wracam do Polski 2 wrzesnia obrazu zajmę się wymiana,półki co bardzo dziękuję. Napisze po wymianie. Pozdrawiam Witam dziś rano wsiadam do auta zapali normalnie po 1sekundzie zgasł przy następnej próbie odpalił po 8 sekundach. Te spaliny mogą tak robić wcześniej tego nie było auto stało 2 noce
-
Jest ktoś z kolegów chętny aby pomóc odblokować FIS. Zakodowac manetke. Oczywiście nie za darmo
-
Dziekuj za wyrozumiałość i rady.Napewno się tym zajmę. Możesz mi powiedzieć jeszcze jaka odległość powinien mieć każdy wtryskiwacz od głowicy do pompowtrysku
-
A może ktoś mi wytłumaczyć dla czego równo po osiągnięciu 90 przestaje silnik wpadać w wibracje
-
Dziękuję koledzy. Mam jeszcze jedno pytanie jest szansa tym autem wrócić do pl 1200 km. Nie mam żadnych kluczy tutaj. Na chodniku w centrum nie mogę bo karę mogę dostać takie uroki Niemiec Czyli koledzy chodzi o ten 4 oringi w środku głowicy przykrecony takim dekielkiem podajrze na 2 śrobki
-
Kolego ale nie mam żadnej szyny paliwowej ta są pompowtryski
-
Jak bym był w Polsce nie ma problemu. Oni nawet w Niemczech nie potrafią komputerem się posłużyć, odczyt błędów a ich nie ma byłem na komputerze. Kolego myślisz ze by tak robił na zimnym a na ciepłym nie. Te Miedziane podkładki pod wpływem ciepła się rozciągają i uszczelniaja. Chyba ze chodzi tobie o te gumowe 4 oringi ale nie mam paliwa w oleju
-
Witam jestem nowy na forum jesli napisałem w zlym miejscu bardzo przeprasza. Mam problem z moim Audi A4 1,9 tdi 101 km avb . Mianowicie Odpalam auto po nocnym postoju pali idealnie zadnych błedów a silnikiem trzesie dodam wyzej obroty ok 1200 jest okej i dzieje sie tak nie do nagrzania silnika 90 .Nie ma spadku na mocy , pali ciepły zimny tak samo , nie dymi . Odrazu po adpaleniu sie nie dzieje po około 2 , 3 minutach . Dodam ze w aucie była czyszczona turbina , wymieniony termostat , i wyczyszczony egr przekłąmywał troche przepływomiesz po czyszczeniu było ok . autem przejechałem 1200 km bez problemu do niemiec schłodziłem turbine 2 minutki pochodził po 12 godzinach odpalam i tak juz sie działo . Jeszcze dodam przed wyjazdem spr vcds pompki i było idealnie wszystkie mniej wiencej po rowno