
Lolek1z
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
1.Cały dolot od filtra po kolektor ssący jest szczelny na 100% sprawdzałem to wiele razy. 2. Podciśnienia nie sprawdzałem bo w 1z wastegate jest sterowane ciśnieniowo. 3. Grucha była sprawdzana dużą strzykawką- chodzi i jest szczelna, sprężyna twarda. 4. Po zdjęciu sztangi klapka chodzi swobodnie i nie ma najmniejszych oporów. Chyba pozostaje jeździć na mbc do 130km\h Tyle w tym dobrego ze w 1z wystarczy puścić gaz i moc wraca.
-
00575 intake manifold pressure 17-10 - control difference - intermittent
-
Jedna rzecz nie daje mi spokoju. Wartość zadana doładowania to ok 1.25bar i nie da się tego osiągnąć pomimo tego, że wszystko jest sprawne... Zamontowałem więc manual boost control i postanowiłem wyregulować to mechanicznie i ku mojemu zdziwieniu auto łapie notlauf a nawet nie osiąga wartości wymaganej przez sterownik xD nie kumam tego kompletnie.
-
Tak. Obok sterownika.
-
Sterownik wymieniłem i dalej kaszana. http://vaglogger.apphb.com/log/5f03357ee1a5107340723a2d?AuthKey=cab61693ce0049068ec1a04a486afafe . Pomysły mi się już skonczyły Może znajdzie się jakiś chętny żeby zaglądnąć w logi? mam dostęp do kompa mogę zrobić tylko muszę wiedzieć które.
-
Przypuszczenia się chyba potwierdziły. Dzisiaj w trakcie jazdy zaczęło szarpać silnikiem przez jakieś 10 sekund i wywaliło błąd: 65535 Internal Control Module Memory Error 00-00 - -. Nawet kąt wtrysku się trochę opóźnił od tego.
-
Obstawiam, że winny jest sam komputer bo już chyba wszystko sprawdziłem. Na wyłączonym zapłonie jak podpinam na krótko + z aku do zaworka to slychać, że cyka a jak już włączę zapłon to nie ma żadnej reakcji
-
Ktoś już grzebal w wiazce elektrycznej i znalazłem coś takiego że żółto brązowy kabelek od wtyczki idzie do sterownika A drugi czerwono biały idzie do takiej zlepki kabli i później każdy w innym kierunku ale nie do sterownika
-
Właśnie sprawdziłem i błędu nie ma. Nawet jak sam zrobiłem zwarcie to błąd się nie pokazał.
-
czyli rozumiem ze samo n75 jest sprawne. Pozostaje kwestia samego kabla tylko nie wiem jak go sprawdzić. Gdy przykładam sondy miernika do wtyczki pokazuje mi 93ohm a jak przyłożę odwrotnie to jakieś 3500ohm. szukałem też przykładając jedną sondę do wtyczki od n75 a drugą szukałem przejścia na wtyczce od ecu i znalazłem oba i pokazuje ok 3ohm. Czy oba kabelki od n75 idą do ecu?
-
Lolek1z obserwuje zawartość napięcie na pinach od n75
-
Zmierzylem i na zaworku pokazuje mi 31.7ohm
-
no jeden to wiem na pewno ale czy na drugim też ma być 12v? jak podpiąłem żaróweczkę to nie świeciła ciągle tylko mrugała. Generalnie chodzi o to ze mi turbo nie osiąga zadanych wartości i zastanawiam się czy wiązka nie stanowi problemu.
-
Witam Panowie. Krótkie pytanko czy na obu pinach wtyczki od n75 powinno być napięcie 12v? Pytam bo gdy przykładam minusową sondę do masy silnika a plusową do pinów to oba mają 12v. tak ma być czy mam zwarcie? Auto a4 b5 tdi 1z 95r.
-
Nie wiem czemu mi normalnie się otwierają. Tam głównie widać, że kręcenie sztangą nic nie daje. To, że po programie to wiem bo w zeszłym roku robiłem. na oryginalnym sofcie 0.8 bara trzyma normalnie a tu nie może dobić tych 1.2bar. Jak odpiąłem wężyk od gruszki żeby sprawdzić czy turbo coś więcej nadmucha - wyszło 1.6 bara i tryb awaryjny. Wymieniłbym tą gruchę tylko nie wiem na jaką bo po numerach z etki różne cuda wyskakują i nie jestem pewien co będzie pasowało do 1z.
-
Odświeżam temat ponieważ problem nadal występuje. Myślałem, że to wina n75 ale wymieniłem na nowy oryginalny i nic się nie zmieniło http://vaglogger.apphb.com/log/5c9002448d22d9606860991e?AuthKey=52bf327bcd06494a933d6502af97ae15 Ma ktoś jakiś pomysł? Możliwe że winna jest sama grucha wg?