Michał Kazimierczuk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Michał Kazimierczuk
Informacje
-
Imię
Bidzis
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
282 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Michał Kazimierczuk
0
Reputacja
-
Czy udało Ci się rozwiązać tą zagadkę? mam podobny problem ;/
-
Pompa wspomagania 8E0145155F A4 B6, 3.0 ASN
Michał Kazimierczuk odpowiedział(a) na byyq temat w Audi A4 B6/B7
Jaki koszt tej pompy ? Podchodzi Do silnika ASN >? -
Brak wspomagania. Szybka dorada
Michał Kazimierczuk odpowiedział(a) na michalgp05 temat w Audi A4 B6/B7
Koledzy Prośba napiszcie czy udało sieWam coś zrobic z tym tematem ? Mam identyczny problem. Będę wdzięczny -
Kompresja na otwartej przepustnicy nic nie zmieniła, tak jakby przepustnica nie chciała się otworzyć na zapłonie... zero różnicy w pomiarze (starter podpięty) skrzynia nawet w położeniu neutralnym i to samo. Czy mogą mieć na to wpływ przewody odmy? Bo okazało się że są całe połamane izolowane, zaolejone, zawór pełny szlamu... a przy wyciąganiu przewody kruszyły się w rękach. Zamówiłem już nowe przewody odmy i zawór koszt 570zł w aso Podciśnienia całe sparciałe, zastanawia mnie skąd wytrzasnąć nowe przewody.
-
Właśnie sytuacja jest taka że po otwarciu korka raz widać różnice w pracy silnika ,a raz jest tak jakby nic się nie zmieniało. Druga sprawa że na mam przewody od odmy zaolejone. Pytanie z innej bajki. Czy to nie ty kolego miałeś ostatnio wymianę rozrządu w Sulejówku pod Warszawą ?
-
-
Sprawa jest taka że to nie 0,5 L / 2000 km tylko aż 1L /1000ml.... Najlepsze jest to że na moc nie narzekam, kręci się że aż się prosi o więcej, nawet ostatnio trasa 5 osób i zamuły przy wyprzedzaniu nie miał. I to błędami nie pluje, nawet jedna cefka sporadycznie szwankuje. Jazda na codzień to co prawda krótkie odcinki bo około 12-15 KM dziennie bo dojezdzam do pracy oddalonej o 7,5 km rano gaszę a potem znowu wracam do domu. Tylko czy to ma wpływ na przepalanie oliwy to nie wydaje mi się bo po dłuższej trasie też wciągnął co nieco oliwy. Nie dymi na zimnym, ciepłym, na przegazowaniu. Puszcza powoli jedynie uszczelka pod deklem w miejscu cewki która pada, ale to niewielkie ilości. Wycieków brak, suchy. Wkrótce sprawdzę ponownie kompresję bo na 99% pomiar niemiarodajny. Tylko czy po pomiarze z otwartą przepustnicą wartości wzrosną na tyle żeby mieścił się w granicach normy? Dodam że auto naprawdę zdrowe, nie żaden dojazd.
-
Właśnie jeszcze próba olejowa do zrobienia. Druga sprawa jak to się ma do tego że kompresja sprawdzana była bez wciskania pedału gazu, czyli na zamkniętej przepustnicy. Pozostaje kolejny pomiar kompresji z otwartą przepustnicą i ewentualnie próba olejowa.
-
Witam. Problem następujący. Czy może ktoś konkretnie podać jakie wartości ma prawidłowa kompresja w ASN'ie? Zaprzyjaźniony warsztat dokonał próby kompresji, wyskoczyły następujące wartości: 9, 8.5, 8.5, 8.5, 8.5, 8.5 Dodam że pomiar niezłym urządzeniem Facom, manometr wkręcany w miejsce świecy, na zgaszonym silniku po około 10-15 min. od zgaszania auta. Auto bierze olej i stawiałem na odmę, jednak czy jest sens pchać pieniądze w jej wymianę skoro wydaje mi się że silnik się kończy.... Do wymiany mam też rozrząd i zastanawiam się czy jest sens pchać niepotrzebnie kasę w ten silnik. Wartości w grupie 093 wg. vcds : 6, 8 , 12, 5, jeśli to miało by jakiś wpływ na to.