Michał Kazimierczuk

Pasjonat
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Michał Kazimierczuk

    Informacje

    • Imię
      Bidzis
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2002
    • Silnik
      3.0 V6
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    59 wyświetleń profilu
    1. Michał Kazimierczuk

      Czy udało Ci się rozwiązać tą zagadkę? mam podobny problem ;/
    2. Michał Kazimierczuk

      Jaki koszt tej pompy ? Podchodzi Do silnika ASN >?
    3. Michał Kazimierczuk

      za 30 z przesyłką ?
    4. Michał Kazimierczuk

      Koledzy Prośba napiszcie czy udało sieWam coś zrobic z tym tematem ? Mam identyczny problem. Będę wdzięczny
    5. Michał Kazimierczuk

      Kompresja na otwartej przepustnicy nic nie zmieniła, tak jakby przepustnica nie chciała się otworzyć na zapłonie... zero różnicy w pomiarze (starter podpięty) skrzynia nawet w położeniu neutralnym i to samo. Czy mogą mieć na to wpływ przewody odmy? Bo okazało się że są całe połamane izolowane, zaolejone, zawór pełny szlamu... a przy wyciąganiu przewody kruszyły się w rękach. Zamówiłem już nowe przewody odmy i zawór koszt 570zł w aso Podciśnienia całe sparciałe, zastanawia mnie skąd wytrzasnąć nowe przewody.
    6. Michał Kazimierczuk

      Właśnie sytuacja jest taka że po otwarciu korka raz widać różnice w pracy silnika ,a raz jest tak jakby nic się nie zmieniało. Druga sprawa że na mam przewody od odmy zaolejone. Pytanie z innej bajki. Czy to nie ty kolego miałeś ostatnio wymianę rozrządu w Sulejówku pod Warszawą ?
    7. Michał Kazimierczuk

    8. Michał Kazimierczuk

      Sprawa jest taka że to nie 0,5 L / 2000 km tylko aż 1L /1000ml.... Najlepsze jest to że na moc nie narzekam, kręci się że aż się prosi o więcej, nawet ostatnio trasa 5 osób i zamuły przy wyprzedzaniu nie miał. I to błędami nie pluje, nawet jedna cefka sporadycznie szwankuje. Jazda na codzień to co prawda krótkie odcinki bo około 12-15 KM dziennie bo dojezdzam do pracy oddalonej o 7,5 km rano gaszę a potem znowu wracam do domu. Tylko czy to ma wpływ na przepalanie oliwy to nie wydaje mi się bo po dłuższej trasie też wciągnął co nieco oliwy. Nie dymi na zimnym, ciepłym, na przegazowaniu. Puszcza powoli jedynie uszczelka pod deklem w miejscu cewki która pada, ale to niewielkie ilości. Wycieków brak, suchy. Wkrótce sprawdzę ponownie kompresję bo na 99% pomiar niemiarodajny. Tylko czy po pomiarze z otwartą przepustnicą wartości wzrosną na tyle żeby mieścił się w granicach normy? Dodam że auto naprawdę zdrowe, nie żaden dojazd.
    9. Michał Kazimierczuk

      Właśnie jeszcze próba olejowa do zrobienia. Druga sprawa jak to się ma do tego że kompresja sprawdzana była bez wciskania pedału gazu, czyli na zamkniętej przepustnicy. Pozostaje kolejny pomiar kompresji z otwartą przepustnicą i ewentualnie próba olejowa.
    10. Michał Kazimierczuk

      Witam. Problem następujący. Czy może ktoś konkretnie podać jakie wartości ma prawidłowa kompresja w ASN'ie? Zaprzyjaźniony warsztat dokonał próby kompresji, wyskoczyły następujące wartości: 9, 8.5, 8.5, 8.5, 8.5, 8.5 Dodam że pomiar niezłym urządzeniem Facom, manometr wkręcany w miejsce świecy, na zgaszonym silniku po około 10-15 min. od zgaszania auta. Auto bierze olej i stawiałem na odmę, jednak czy jest sens pchać pieniądze w jej wymianę skoro wydaje mi się że silnik się kończy.... Do wymiany mam też rozrząd i zastanawiam się czy jest sens pchać niepotrzebnie kasę w ten silnik. Wartości w grupie 093 wg. vcds : 6, 8 , 12, 5, jeśli to miało by jakiś wpływ na to.