Skocz do zawartości

4matic

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O 4matic

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

338 wyświetleń profilu

Osiągnięcia 4matic

0

Reputacja

  1. W mojej tylnej lampie (fragment lampy mocowany w klapie bagażnika) zamieszkał komar i mucha co prawda już nie żyje ale zwłoki pozostały. Ostatnio wymontowałem lampę i szukałem sposobu na pozbycie się zwłok intruzów ale niestety nie znalazłem patentu. Na rozbieranie się nie odważyłem ponieważ element jest chyba klejony i nie podjąłem ryzyka rozbiórki. Może któryś z kolegów walczył z podobnym problem ? lub rozbierał lampę i mógłby przekazać wskazówki. Zdjęcia poglądowe: 1. 2.
  2. U mnie również LED ściemnia się tylko przy pozycji 0 lub AUTO oczywiście jak nie są załączone światła mijania. Nie zauważyłem aby podczas włączonych świateł mijania LED się ściemniał. Niestety już nie pamiętam jaką wartość ustawiłem na kanale 3 ale przy najbliżej okazji sprawdzę i dam znać.
  3. Problem rozwiązany. W wersji facelift działa poprawnie działa procedura : 9. Disable LED ‘wink’ on turn signal – facelift 09 – Cent. Elect.] [Security Access – 16] (enter security code. One of the default codes is- 20113) [Adaptation – 10] -> Channel 3 (Heading Wink Brightness) Default Value is 26, Setting value to 88 (Makes it identical to normal brightness) Wcześniej stosowałem procedurę dla pre facelift-a, która była nieskuteczna w moim przypadku. 8. Disable LED ‘wink’ on turn signal – pre facelift [09 – Cent. Elect.] [Coding – 07] -> Long Coding Helper -> Byte 3 Bit 2 – LEDs remain at full brightness with parking lights (1 = active) Bit 7 – Turn off LED-strip DRLs with indicators (1 = active)
  4. Tak też robiłem bo w sumie w pewnym momencie doszedłem do identycznego wniosku. Niestety czy bit 7 zaznaczony czy odznaczony Ledy i tak ściemniają się podczas włączenia kierunkowskazów.
  5. Kolego Eryk, Tak jak rozmwalialiśmy telefonicznie jak już zdecydujesz się na wymianę warto zapoznać się z poniższym a nawet dostarczyć do warsztatu gdzie będzie robione. Linki od kolegi DZG Wymontowanie i zamontowanie chłodnicy układu recyrkulacji spalin : https://drive.google.com/open?id=0B0PGWuvFztLLeTlsbXNMTWVIdW8 Zestawienie montażowe - układ recyrkulacji spalin https://drive.google.com/open?id=0B0PGWuvFztLLb1FwaXJpV09TVDQ
  6. Koledzy macie pomysł dlaczego ledy nadal się ściemniają podczas włączenia kierunkowskazów mimo zaznaczonego Byte 3 bit 7 ? Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. Za radą kolegów postanowiłem nadal zostać eco. Lekka korekta kosztów - mój silnik CJCB ma EGR wraz z chłodniczką spalin i kosztuje blisko 1,5 K . Montaż ze względu na położenie jest bardzo ciężki. No ale udało się. Problem rozwiązany auto śmiga. Dzięki za rady !
  8. Panowie, Proszę Was o opinię tego konkretnego przypadku opisanego poniżej. Silnik CJCB, 100KW, przebieg: 136000 KM (pewny) użytkowane głównie w mieście + raz na czas austostrady. W piątek podczas jazdy na autostradzie przy 140km/h zaczyna mrugać kontrolka swiec żarowych i auto przechodzi w tryb awaryjny. Dojedżam do domu ok 50 km, kabel VCS i odczyt błedów: 5 Faults Found: 4881 - EGR Valve (N18) P1440 00 [036] - Open Circuit Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 136275 km Date: 2017.01.13 Time: 20:01:47 4899 - EGR Sensor 1 P0406 00 [036] - Signal too High Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 84 Mileage: 136283 km Date: 2017.01.13 Time: 20:08:40 9120 - EGR Sensor 1 P046C 00 [100] - Implausible Signal Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 136263 km Date: 2017.01.13 Time: 19:50:19 4891 - EGR Valve (N18) P0403 00 [036] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 136284 km Date: 2017.01.13 Time: 20:09:12 4892 - EGR Valve (N18) P0403 00 [036] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 136284 km Date: 2017.01.13 Time: 20:09:10 Readiness: 0 0 0 0 0 Kasuję błędy, odpalam silnik nadal mruga kontralka świec żarowych , sterownik już nie loguje żadnych błędów, silnik wjręca się na obroty poprawnie. Na drugi dzien rano auto odpala poprawnie i do dzisiaj jeżdzi nic się nie dzieje nic nie loguje. Jako, że za płotem ŁG serwis w Krakowie (podobno to TOP5 warsztatów w Polsce) podjechałem zasięgnąć opinii. Po opisie słownym panowie bez zastanowienia proponują zaślepinie mechaniczne EGR + zmianę w sofcie, koszt 400 PLN. Teraz jest problem, tzn ja mam problem czy wymieniać (nowy można kupić za mniej niż 700 PLN) czy zaślepiać. Przegrzebałem interent - chyba prawie pół dnia spędziłem nad tym tematem i nadal jestem w kropce. Bardzo Was proszę o opinie co byście zrobili na moim miejscu. Nie chciałbym tutaj dywagować nad zaletami i wadami zaślepiania bo te znam. Chciałbym poznać tylko Waszą opinię. Dzięki !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...