Skocz do zawartości

MarcinA483

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinA483

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    WiM

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2011
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MarcinA483

0

Reputacja

  1. Cześć! Nie wiem czy to normalne ale kiedy oświetlenie uliczne jest ledowe asystent nie wyłącza świateł długich. Szczególnie mnie to dziwi ponieważ reaguje na wszystkie źródła światła jadące z przeciwka, działa to naprawdę ekstra. Nie ma też problemu z odbiciami od znaków (odkąd wypolerowałem klosz i nie ma rozpraszania we wszystkie strony...) Kiedy "uwieszę się" za kimś i stopniowo pozwalam mu odjechać również wszystko działa prawidłowo, asystent odpala światła kiedy samochód przede mną jest daleko. Natomiast kiedy ja doganiam kogoś, to niestety muszę wyłączać długie ręcznie. Teren zabudowany oszukałem zmieniając wyłączenie świateł drogowych przy prędkości 55km/h. Czy istnieje ustawienie w adaptacji pozwalające zmienić "czułość" kamery na światło czerwone? Są tam zakładki z różnymi wartościami, ale nie wiadomo do czego służą. Dodam że mam światła halogenowe, bez modyfikacji, instalacja jest fabryczna. Światła dzienne i mijanie przełączają się wzorowo, czujnik deszczu też działa ok. Może ktoś ma podobne doznania. Pozdrawiam,
  2. Siema wszystkim po świętach zrobiłem sobie prezent na gwiazdkę i wymieniłem akumulator. Wybrałem AGM Varta 75Ah 760A. Zakodowałem go wg kodu jednego z kolegów na początku tematu. 000915105CD VA0 2021122400 Ostatnie 10 cyfr to data wymiany, kodowanie zostało przyjęte, wszystko działa znakomicie, ale mam pewne wątpliwości. W blokach pomiarowych pokazuje mi pojemność baterii 100 Ah. Czy wszystko jest ok?
  3. Dzięki! Gdyby ktoś miał podobny problem to na środku podcięcia na światło, kilka centymetrów w głąb samochodu, znajduje się klips. Trzeba go naprawdę mocno odciągnąć aby puścił. Wtedy można w miarę swobodnie wsunąć światło. Pozdrawiam,
  4. Mam straszne pytanie... czy podsufitka dociska trzecie światło stop? Jak umieścić je z powrotem na swoim miejscu? Mam problem bo mi ciągle opada jedna strona i za chiny nie mogę tego naprawić. Pozdrawiam,
  5. Dzięki, chociaż jeden optymista
  6. Witam Panowie, Mam takie pytanie. Czy normalne jest dolanie 1l oleju na 11000km? Mam auto z 2011r, po kolizji. Przebieg 82000, weryfikowany. Pod osłoną jest sucho jak na pustyni. Mam wrażenie że dolot powietrza jest nieco zaolejony tak wizualnie od zewnątrz.... czy ten litr oleju mógł uciec odmą? czy w ogóle coś mylę? jeżdżę tym autem drugi rok i drugi rok ta sama historia. Dziś wlew oleju bardzo ciężko mi się otwierało, tak jak słoik solidnie zaciśnięty. Ma ktoś jakiś pomysł? Olej wymieniam co 12000km.
  7. Udało mi się ogarnąć komunikację J367 z Gatweyem, musiałem puścić dodatkowy przewód wzdłuż oryginalnej wiązki. Pozostał mi błąd stabilizatora napięcia. Który przewód odpowiada za komunikację z stabilizatora z gatweyem? oraz czy mogę zmostkować ten przewód ze swoim doatkowym przewodem?
  8. Cześć, Moja otwiera się tak samo. Kombinowałem ze zmianą położenia sprężyn w boczkach bagażnika, ale efekt jest taki że wtedy jest za słabo...
  9. Sorry za odgrzebanie tematu. Jeśli odłączę przewód od regulatora przy alternatorze i podłączę go na "krótko" z J367 na klemie minusowej to będzie ok aby sprawdzić obwód? Mój problem polega na tym że nie ma komunikacji pomiędzy J367, stabilizatorem a Gatwejem. Jest natomiast komunikacja pomiędzy Gatwey a regulatorem. Zmieniałem już klemę minusową, odłączałem regulator i nie wracała komunikacja. Sprawdziłem też czy dociera napięcie do klemy minusowej. Bardzo prawdopodobne że uszkodzony jest przewód pomiędzy J367 a Gatwej. Może ma ktoś schemat jak rozprowadzona jest wiązka w aucie? Pozdrawiam,
  10. Witam wszystkich fanów A czwórek Pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...