Jump to content

MarcinA483

Pasjonat
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About MarcinA483

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    WiM

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2011
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CAGC
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Udało mi się ogarnąć komunikację J367 z Gatweyem, musiałem puścić dodatkowy przewód wzdłuż oryginalnej wiązki. Pozostał mi błąd stabilizatora napięcia. Który przewód odpowiada za komunikację z stabilizatora z gatweyem? oraz czy mogę zmostkować ten przewód ze swoim doatkowym przewodem?
  2. Cześć, Moja otwiera się tak samo. Kombinowałem ze zmianą położenia sprężyn w boczkach bagażnika, ale efekt jest taki że wtedy jest za słabo...
  3. Sorry za odgrzebanie tematu. Jeśli odłączę przewód od regulatora przy alternatorze i podłączę go na "krótko" z J367 na klemie minusowej to będzie ok aby sprawdzić obwód? Mój problem polega na tym że nie ma komunikacji pomiędzy J367, stabilizatorem a Gatwejem. Jest natomiast komunikacja pomiędzy Gatwey a regulatorem. Zmieniałem już klemę minusową, odłączałem regulator i nie wracała komunikacja. Sprawdziłem też czy dociera napięcie do klemy minusowej. Bardzo prawdopodobne że uszkodzony jest przewód pomiędzy J367 a Gatwej. Może ma ktoś schemat jak rozprowadzona jest wiązka w a
  4. MarcinA483

    Powitanie

    Witam wszystkich fanów A czwórek Pozdrawiam,
×
×
  • Create New...