Skocz do zawartości

S_N_O_P_Y

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O S_N_O_P_Y

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    Grudziądz

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

350 wyświetleń profilu

Osiągnięcia S_N_O_P_Y

0

Reputacja

  1. dzisiaj, po sprawdzeniu (dosłownie)wszystkich bezpieczników nic się nie okazało. sprawdziłem, przejście pomiędzy J367 2piny czerwono/szary a, klemą + i drugi pin wtyczki niebiesko/biały a, wtyczką na alternatorze. przejście jest wiec i tu elektrycznie wszystko wporządku. na koniec dłubania podpiąłem kompa, skasowałem błedy i wiesz co mi zostało. 02252 - Generator 004 - No Signal/Communication sprawdziłem też bloki pomiarowe na gateway - 18,19,20 teraz wszystkie pola pokazują wartości nie tak jak za pierwszym razem ze zostawały puste pola.,ale zastanawia mnie czy tobie wyświetlaja sie informacje cały czas czy mrugają tak jak u mnie. jutro sprawdzam alternator i regulator.Jeszcze do końca nie wiem jak to elektrycznie rozgryść ale zobaczymy. W serwisówce od motocykla mam wszystkie dane na temat prawidłowych oporności urządzeń i sposobów pomiaru sprawności/uszkodzenia, tutaj nie potrafie tego znaleść. Zawartość dodana 9 minutes later problem rozwiązany. sprawdziłem pobor prądu w przewodzie głównym alternatora na postoju. okazało się że. po wyjęciu wtyczki sterującej z regulatora napięcia pobór pradu znika. przy okazji oddałem cały alternator do regeneracji,tam uświadomili mnie że, regulator zawsze musi byc wymieniany na oryginalny, przy wymianie szczotek też trzeba wiedzieć dokładnie jakie powinny być zamontowane zeby nie spalić komutatora, etc. samą naprawe alternatora lepiej powierzyć specjalistom,dużo nie zapłacimy a będzie to zrobione dobrze. także, wadliwy okazał się regulator napięcia. wielkie dzieki wrclaguna za pomoc.
  2. Nie narazić nic nie sprawdzałem , zdążyłem tylko odcztac błędy na kompie. Nie chciałem szperac na ślepo, mam strasznie zimno w garażu.. Przy aku. Bezpieczniki wiem na klenie tak. A na podszybiu? Które konkretnie numery?
  3. już uzupełniam.sorry dobra dzieki za info, sprawdze wieczorem i dam znać co wyszło. A jeżeli jest alternator zmostkowany jest z j367 w j533 (2pin) to znaczy ze powinno byc tez przejście pomiedzy nimi, ok, nie mieszam już sprawdze i dam znać. j
  4. ok. czyli musze sprzwdzić 2 przewody j367 a nie alternator(wczoraj wizualnie w bagażniku wyglądało wszystko w porządku sprawdze dzisiaj wieczorem przejścia)? 1. przejście pomiędzy j367 a plusem??? 2 . przewód z j367 w j533?( dobrze rozumiem ze jest to pin numer 2 w j533 i powinno być na kablu przejście) pod spodem przykładowa grafika stąd teoria o 2 pinie
  5. no właśnie nie do końca rozumiem gdzie powinienem szukać problemu z kablami i bezpiecznikam, bo średnio wychodzi mi czytanie diagramów. wg rysunku i w samochodzie widzę że, j367 ma 4 połączenia 1 punkt masy aku,2 punkt masy karoseri 3.+ który idzie do skrzynki bezpieczników SA w klemie plusowej i ostatni który idzie do [54] czyli na alternator. Możesz mi powiedzieć czy dobrzee rozumiem że jest to ten sam kabel połączony bezpośrednio z alternatorem czy wpina sie po drodze w coś innego? Zawartość dodana 11 minutes later Zawartość dodana 22 minutes later
  6. Hej, mam problem, którego nie jestem w stanie rozwiązać samodzielnie. Akumulator jest nowy 3miesięczny. Banner 95AH780A, taki sam jak był oryginał fimy Moll po wymianie zaprogramowałem nowy aku: 8k915105E MOL . (zmieniłem tylko numer seryjny). od niedawna borykam sie z problemem słabego aku. dzisiaj byłem u firmy która montowała nowy. sprawdzili pobór spoczynkowy i wyszło przez 1godzinę próby +/- 0,45A. wróciłem do domu podpiąłem kabel i ........... Address 01: Engine (J623-CAGC) 7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533) U1008 00 [044] - - Address 17: Instruments (J285) 01298 - Instrument Cluster Lamp Test 000 - - - Intermittent Address 19: CAN Gateway (J533) 02071 - Local Databus 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 02252 - Generator 004 - No Signal/Communication 00458 - Control Module for Battery Monitoring (J367) 004 - No Signal/Communication napięcie przy uruchomionym silniku na alternatorze 14,2V podszybiu14,1V akumulatorze 14,0V. (+/-0.1V) (dodatkowy kabel już od dłuższego czasu zamontowany do podszybia , regulator napięcia ma około 1 roku) wykasowałem błędy i dalej to samo. 19gateway bloki pomiarowe (po odłączeniu od ładownia prostownikiem dzisiaj w nocy) 23:28:08 Group 018: Power Supply (Battery) (PUSTE POLE) Battery Voltage (PUSTE POLE)Battery Current 3.0°C Battery Temp. (Estimate) (PUSTE POLE) Battery Temp. (Ambience) 23:28:08 Group 019: Power Supply (Battery) 80.0 % Battery State of Charge (SOC) no Value Battery State (as shown in MMI) 100.0 % Battery Aging (derived fr. Load) 118.0 % Battery Aging (derived fr. Output) 23:28:08 Group 020: Power Supply (Battery) 4.0 mOhm Internal Battery Resistance (actual) 3.0 mOhm Internal Battery Resistance (stan.) 100 Ah Battery Capacity (actual/available) 12.70 V Quiescent Voltage myśle moze źle zakodowałem aku więc próbuje zmienić kodowanie, ale niestety nie mogę wprowadzić zmian( po wciśnieciu test nic sie nie zmienia.) próbowałem też dodać do mmi poziom naładowania aku. operacja zakończyła sie powodzeniem, ale mmi nie wyświetla wogóle takiej informacji To co udało mi się zrozumieć: nie ma komunikacji ze sterownikiem akumulatora j367(zamontowanym na minusowej klemie z wtyczką 2piny),nie ma też komunikacji z alternatorem. widziałem na forum podobny problem, kolega napisał że, wymiana alternatora pomogła(na dole link). Sprawdziłem też o co chodzi z błędem silnika 7144 . amerykańce pisz:ą że, jeśli nie ma komunikacji to: And, you will need to teach the Gateway the new battery when these faults have been corrected.Audi CAN Gateway Battery Coding (8T/8K/8R+)-Next you will need to evaluate the status of the LIN-Bus for the Gateway controller, this can be done by looking at Measuring Value Block group [006]Here you will find the following:Generator Communication Status and Battery Sensor (J367) Communication Status- If you find a value of (1) - this indicates there is LIN-Bus communication at this time, a value of (0) means no signal/communication with that component.- You can also view some information about the Generator within the Advanced Measuring Values when connected to the 01-Engine. Select the following:066 - Generator power (watts)067 - Generator load signal (%)181 - Supply voltage Terminal 30 (volts)I would recommend to use the Factory Wiring diagrams and workshop manual to locate and help inspect the wiring harness, connections and components for any concerns. podane przez nich parametry mam w innych numerach kodów tj. 01-Engine-adv. meas values- : 049 generator power 308822W 050 generator load signal: 0,00% trochę dziwna wartość mocy, swoją droga jeśli kolega wspominał o wymianie wadliwego alternatora. to jak go sprawdzić manualnie? jaki ma opór właściwy. chyba że, problem spadku napięcia leży w zupełnie innym miejscu co wy na to ?
  7. witam, wymieniał ktoś samodzielnie ten wybierak lub wie jak to się robi? mam CAGC 120km, , dzwoniłem do firmy regenerującej pompy, całe szczęście nie słyszeli o tym silniku, ale dla profilaktyki wolałbym zajrzeć do tego jeśli w ogóle mam wadliwą pompę,
  8. 60% trasa reszta miasto! oprócz czesci eksploatacyjnych typu zawieszenie!klocki!rozrzad itp. To miałem problemy z egr, ale wystarczyło wyczyścić( zapalała sie kontrolka świec podczas jazdy) , byc moze teraz mam coś ze sprzęgłem, ale nie jestem pewien "drży na wolnych obrotach"(dwumas). Pozytym nie sprawia problemów, pompa olejowa jak sadze jest innego typu(pytałem) dlatego tez jest ok chodź warto ja sprawdzić. Za miesiąc zmieniam rozrzad, olej,filtry,paski, szczotki na alternatorze,rozruszniku przy okazji, zobaczymy moze coś sie jeszcze okaże niezbędne do wymiany.
  9. Niebawem noszę sie z zamiarem wymiany rozrzadu pompy napinacze paska alternatora,szczotki tez sprawdzę, oleje filtry , postaram sie wszystko opisac ze zdjęciami (za około miesiąc) sprzęt specjalistyczny? Jak dotąd wystarczał dobry komplet kluczy pozdrawiam (CAGC), Zderzak raczej wole ściągnąć wygoda,
  10. Panowie mam w swoim audi 2009r. 290k km , olej filtry ...wymieniane co 28-30 tys. Nie ma żadnego problemu , jeżeli serwis zaleca od samego początku wymiany w tych okresach,przebiegach to po co robic to co 10tys. Pozdrawiam
  11. ok. a jesli czujnik nie dziala to klimatyzacja nie bedzie chlodzić pomimo tego ze się wszystko zalacza?
  12. ja pacilem 80zl, oproznienie, nabicie, sprawdzenie szczelnosci UV, odgrzbienie,
  13. Niedawno nabiłem klimatyzację,126g-->690g układ jest szczelny sprzwdzany UV. Wlaczam klimatyzacje silnik spada z obrotow na chwile, jakby wszystko w porzadku ale klima nie chlodzi wogole. sprawdzalem kody klimatyzacji i mam kilka bledow na czujnikach,sprzeglo klimatyzacji ma prad, ale co najdziwniesze kod 29-predkosc obrotowa kompresora pokazuje wartosc 0, BLAD KOMPUTERA?ZEPSUTY KOMPRESOR? inna przyczyna.. moglibyscie mi cos doradzic pleas
  14. witam mam problem leci mi olej z korka, nie wiem co zrobić słyszałem że najprawdopodobniej jest to zapchany wąż (odmy)podciśnienia oleju, dlatego wywala olej górą? czy ktoś wie na czym problem polega ?? z góry dzieki pzdr S_N_O_P_Y
×
×
  • Dodaj nową pozycję...