Skocz do zawartości

Atinaaa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Atinaaa

Informacje

  • Imię
    Aneta
  • Miasto
    lubuskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Atinaaa

0

Reputacja

  1. Ja tego robić nie będę, chcę przekazać dokładnie tacie co ma zrobić / sprawdzić. Rozumiem, że przy org. przebiegu 220 tys km te uszczelnienia pompek mogły się już wyrobić?
  2. Jeździ normalnie, nie szarpie, nie puści nawet dymka. Po zapachu nie czuć paliwa w oleju, ale może się mylę. Silnik tak jak pisałam nie ma nawet mokrej plamki, silnik nie zaczął głośniej pracować. Spalanie w trasie jest przy średniej prędkości 140km/h. Mógłbyś pokazać na zdjęciu gdzie jest ta pokrywa zaworów, którą mam zdjąć?
  3. michcio1985 A czy nie miałabym wtedy innych objawów? Czy spalanie jak na ten silnik jest ok? Żadnych innych płynów mi nie ubywa.
  4. 1.9 TDI 101km, 2002r to jest chyba silnik AVB. A jak to sprawdzić tak na 100%? Czytałam, że oleju przybywa głównie od zapchanego DPFa..
  5. Wyszukałam fotkę w google, bo nie mam jak teraz zrobić zdjęcia. Wyświetlacz nawi tak samo wygląda u mnie (tylko brak PL), przyciski do ustawień nawi również mam takie same, zamontowane obok dżwigni ręcznego.
  6. Hej, jak w temacie chciałabym zasięgnąć porady czy mój silnik ma filtr DPF? Od jakiegoś czasu delikatnie przybywa mi oleju tak do maxa, co ok 1-2 miesiące upuszczam olej do połowy bagnetu. Robię mało km, średnio miesięcznie ok 800-1000km. Auto pali w cyklu miejskim 7,9l / 100km, w trasie ok 7l. Zawsze czekam ok minuty zanim zgaszę auto, tak samo rano odpalam ok 5 min przed wyjazdem. Silnik jest suchutki, nie kopci. Olej zmieniany co ok 10 - 12 tys km Castrol Edge 5W30.
  7. Hej mam w zegarach nawigację, która posiada język niemiecki. Czy jest możliwość zmiany języka na polski? Audi A4 B6 1.9 TDI 101KM , sedan, 2002r.
  8. Witam, proszę o pomoc w odkryciu problemu związanego z usterką w mojej audi. Mianowicie podczas skręcania kół/kierownicy, czasem także na dużych górkach ze sporym uskokiem słychać głośne trzeszczenie / skrzeczenie (nie mylić ze stukaniem czy chrupaniem). Jest to dźwięk jakby coś mocno ocierało, np jakaś guma, jakby nie miała smarowania (zero metalicznych pogłosów), nie jest to również odgłos przegubu. Głośniejsze i częstsze dźwięki wydobywają się, gdy auto już się rozgrzeje, na zimnym silniku raczej jeszcze tego nie słyszałam. Dźwięk słychać w środku jak i na zewnątrz, bardziej po stronie kierowcy, albo na środku. Auto 2002r, 220tys km przebiegu, wszystko wymieniane na bieżąco, zero luzów czy stuków w zawieszeniu, płyny sprawdzone. Tydzień przed "tą usterką" były wymieniane 2 górne wahacze w przednim kole, nie wiem czy to ma jakiś związek. Na trzepakach w SKP nic nie wykryto, na podnośniku również. Nie wiem jak jest po deszczu, ponieważ w ostatnim czasie w ciągu dnia nie padało, a robi się to od ok 3-4 tyg, chyba coraz częściej i głośniej.. Co to może być, jakieś pomysły? Z góry przepraszam jeśli wybrałam nieodpowiedni dział, ale nie wiem czy to ma związek z układem kierowniczym czy zawieszeniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...