Skocz do zawartości

Rlabel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Rlabel

Informacje

  • Imię
    Rlabel
  • Miasto
    BgT

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

502 wyświetleń profilu
  1. Rlabel

    Poduszka silnika?

    Jaki zestaw został założony do autka ? ...oby nie Sachs, padła mi dwumasa wyleciał smar na tarczę sprzęgła, zaczęło się ślizgać wszystko po ok.30 tys km. a szarpało już po 10 tys. km. Hurtownia ucieka od tematu,producent również. Nie mam czasu na prawnika, rzeczoznawcę ale smaruje list do centrum Sachsa w Hamburgu, pojadę do tłumacza i wyślę co myślę na ich temat, wspomnę również, że mam duże kontakty wśród znajomych w branży motoryzacyjnej i przekażę jak ich części rozsypują się, tylko autostrada, bez haka itd. Filmik dwumasy :
  2. O pompie mówił, wymieniłem Od razu z dwumasa i sprzęgłem, które nie wytrzymało 35tys :
  3. Zaje***scie 30 tys od montażu kompletnego sprzęgła wraz z dwumasa zaczęło sie dzisiaj ślizgac, przechwaliłem samochód w poprzednim poście, jestem ciekawe co mi jutro mechanik powie
  4. Czy do wymiany pompki, jest potrzeba ściągania skrzyni ? Czy posiadasz Numer Części Posiadasz Warsztat ?
  5. Wymieniono pasek i chyba dokręcili napinacz
  6. Rlabel

    Problem na cieplym.

    CAGA 2008R 2.0 TDI 170KM MANUAL 260 TYS KM Autko na krótkich dystansach mniej, generalnie auto szarpie i drga jak się rozgrzeje, albo gdy często ruszam w mieście, czyli często używam sprzęgła. Jestem po wymianie kompletnego sprzęgła dwumasy (sachsa 4,5tys zł) problem ustał na 2-3 tys. km, potem zaczęło sporadycznie, pojechałem na sprawdzenie i reklamacje, uznali dwie poduszki więc wymienione (lemforder tysiąc zł) , dostałem stare od jednej mocowanie urwane, nie mam pojęcia czy podczas demontażu bo i tak prawdy się nie dowiem... z 400 km nawet nie drgało. Mam wrażenie, że jak te auto jest już na podnośniku coś tam się przestawia i chwilowo nie szarpie ;p Teraz wróciło, staram się ruszać, żeby nie drgało troszkę z wyższych obrotów jest to irytujące i zaraz martwisz się czy na następnych światłach ci szarpnie Miałem zakładać temat, ale widzę sporo ludzi boryka się z tym problem, więc ten typ tak ma. Nie inwestuję więcej, będę naprawiał jak coś padnie dopiero, oczywiście jeździłem do innych mechaników, tłumaczyli mi o nie poprawnym montażu, że trzeba mieć jakiś sprzęcik do tego itd. Ale jestem na 100 procent pewien, że u mnie znów dwumas padł, który ma przejechane z 18tys km. Ale firma, w której naprawiałem ucieka od tematu reklamacji z sachsa, bo to wojna z wiatrakami a koszt zdjęcia skrzyni 500zł za każym razem ;)... jak byłem u nich klientowi tarcza sprzęgła się posypała po 500km, sachs odpisał "nie właściwa eksploatacja samochodu przegrzanie itd." i nie uznali facetowi reklamacji. Autko naprawdę mam doinwestowane, sam ściągałem od dziadka z Niemiec, zero błędów VCDS ,wszystkie rolki paski na przodzie wymienione, olej i filtry co 8 tys, , raz się tylko pomyliłem przy tankowaniu i zalałem go zwykłym ON , dobrze że do pracy śmigam lagunką z 96 r w gazie, 300 tys nalotu nawet nie szarpie . Pozdro będę obserwował temat
  7. CAGA 2008R 2.0 TDI 170KM MANUAL 260 TYS KM Mam identyczny problem z tym szarpaniem... być może razem staliśmy w tym korku też często jeżdżę po Niemczech, myślałem ze silnik mi wyskoczy. Autko na krótkich dystansach mniej, generalnie auto szarpie i drga jak się rozgrzeje, albo gdy często ruszam w mieście, czyli często używam sprzęgła. Jestem po wymianie kompletnego sprzęgła dwumasy (sachsa 4,5tys zł) problem ustał na 2-3 tys. km, potem zaczęło sporadycznie, pojechałem na sprawdzenie i reklamacje, uznali dwie poduszki więc wymienione (lemforder tysiąc zł) , dostałem stare od jednej mocowanie urwane, nie mam pojęcia czy podczas demontażu bo i tak prawdy się nie dowiem... z 400 km nawet nie drgało. Mam wrażenie, że jak te auto jest już na podnośniku coś tam się przestawia i chwilowo nie szarpie ;p Teraz wróciło, staram się ruszać, żeby nie drgało troszkę z wyższych obrotów jest to irytujące i zaraz martwisz się czy na następnych światłach ci szarpnie Miałem zakładać temat, ale widzę sporo ludzi boryka się z tym problem, więc ten typ tak ma. Nie inwestuję więcej, będę naprawiał jak coś padnie dopiero, oczywiście jeździłem do innych mechaników, tłumaczyli mi o nie poprawnym montażu, że trzeba mieć jakiś sprzęcik do tego itd. Ale jestem na 100 procent pewien, że u mnie znów dwumas padł, który ma przejechane z 18tys km. Ale firma, w której naprawiałem ucieka od tematu reklamacji z sachsa, bo to wojna z wiatrakami a koszt zdjęcia skrzyni 500zł za każym razem ;)... jak byłem u nich klientowi tarcza sprzęgła się posypała po 500km, sachs odpisał "nie właściwa eksploatacja samochodu przegrzanie itd." i nie uznali facetowi reklamacji. Autko naprawdę mam doinwestowane, sam ściągałem od dziadka z Niemiec, zero błędów VCDS ,wszystkie rolki paski na przodzie wymienione, olej i filtry co 8 tys, , raz się tylko pomyliłem przy tankowaniu i zalałem go zwykłym ON , dobrze że do pracy śmigam lagunką z 96 r w gazie, 300 tys nalotu nawet nie szarpie . Pozdro będę obserwował temat
  8. Witam Posiadam a4 z 2008roku CAHA przebieg 260tys, ok 4tys. temu wymieniony został kompletny rozrząd, osprzęt, wszystkie rolki napinacze jakie są możliwe. Na oryginalne od kolegi z forum H4mm3R , z wyjątkiem rolki alternatora INA i zestawem GATES K016PK1583 ( Napinacz, Rolka prowadząca pasek osprzętu) Od trzech dni przy rozruchu silnika, słychać strzelanie wg. mnie dochodzi on z napinacza paska osprzętu. Czy on powinien tak latać ? Termin oddania samochodu mam dopiero, po nowym roku Przedstawiam 2 filmiki :
  9. Rlabel

    B8 TrOOOOp

    Hmm, a nie lepiej poszukać na alledrogo i dołożyć ze 150 - 200 zeta i kupić ori? Mi udało się kupić za 800 zł + przesyłka (chyba 30zł, nie pamiętam dokładnie) Też jestem za ori , tylko ciekawi mnie fakt ceny w porównaniu do jakości i plug&play A może ktoś testował
  10. Rlabel

    B8 TrOOOOp

    https://www.olx.pl/oferta/lampy-tylne-tyl-audi-a4-b8-08-12-avant-neon-led-z-przedlift-na-polift-CID5-IDiKyqt.html#9cc592cae0 Ktoś widział na żywo , czekam na filmik i zdjęcia od sprzedającego.
  11. Witam Do dnia wczorajszego borykałem się z drganiami kierownicy i karoserii powstałych w wyniku jazdy powyżej 115km/h. parę postów wyżej opis + film . Przechodziłem temat z wymianą wahaczy na poliftowe , wyważania 3 kompletu opon z testami drogowymi , zbieżności , 3 stacje diagnostyczne , przemiana opon na przód tył , sprawdzenie mierzenie felg , opon. Sprawdzanie tarcz hamulcowych. Powodem były najprawdopodobniej wyrobione gniazda w felgach i nie odpowiednie śruby , stożki w org felgach , do tematu sam podchodziłem , żaden wulkanizator nie poinformował mnie o tym , niżej dodaje parę zdjęć . Autko sam kupiłem spod domu w Niemczech . Po wymianie felg , autko jedzie jak po stole , problem występował od ponad roku . Dzisiaj z auta nie chciałem wysiadać . A4 mają bardzo wrażliwe zawieszenie , gdyż sprawdzałem ten zestaw na innym aucie i wszystko było ok . Temat OBY Rozwiązany w moim przypadku https://zapodaj.net/b39038ad30ff3.jpg.html https://zapodaj.net/10b18ad8ed237.jpg.html https://zapodaj.net/ced77c7e47276.jpg.html https://zapodaj.net/e4614ecd6bed7.jpg.html
  12. Nie wierzę , żebym trafił na 4 zestawy trefnych opon / felg W przyszłym tygodniu, może uda mi się pożyczyć pewny zestaw felg , więc będę miał pewność w 100% czy to felgi bądź opony. Odpowiedź od Aso Wrocław
  13. Dzisiaj otrzymałem wiadomość z serwisu gdzie regenerują przekładnie Wszystkie podzespoły działają bez zarzutów nic nie strzela , nie hałasuję , nie ociera .Są drgania kierownicy , całej budy jak na filmie , zwiększają się wraz z prędkością.
  14. Na postoju przy skręcaniu pompa nie hałasuje , ale wibracje kierownicy są mocniejsze , przyzwyczaiłem się do nich , z tego względu , że dużo osób zmaga się z wibracjami przy skręcaniu stojąc.
  15. Witam Zmagam się z problemem drgań na kierownicy jak i karoserii , wszystko czuć i to bardzo , nawet na swoim ciele jadąc samochodem , trzęsie fotelami z przodu i częściowo jakby z tyłu. Drgania czasami powiększają się w raz z wzrostem prędkości. Nie odczuwam komfortu jazdy, udało mi się uchwycić drgania na kierownicy , tylko z bliska kamera sobie poradziła , najlepiej widać na szwach kierownicy : https://www.youtube.com/watch?v=6GSUbAVBtiQ Do tej pory : 215 55 16 ------> 245 40 1 8 Drgania 245 40 18 -------> 215 55 16 było ok 215 55 16 -------> 225 50 17 Drgania 225 50 17 -------> 215 55 16 było ok 215 55 16 (zimowe) ------> 225 55 16 ( letnie Dunlop ) tragedia 225 55 16 (letnie dunlop) -------> 215 55 16 tragedia (zimowe) Koła wyważałem specjalnie za każdym razem w innej firmie , ostatnio na Hunter gsp 9700 z testem drogowym zdjęcie maszyny : https://zapodaj.net/f1fe04df7e69c.jpg.html Felgi mam proste , opony też ok . zdjęcie z testu : https://zapodaj.net/1956d3630db77.jpg.html Wymiana wahaczy kompletnych na 75mm , na chwilę problem zniknął Wykonana pełna geometria brak rezultatów. Dwumas i sprzęgło sachs półroczny zestaw Nowe klocki , bijące tarcze raczej odpadają nic się nie dzieje podczas hamowania , felgi się nie nagrzewają I na koniec : autko kupiłem na 215 55 16 było wszystko elegancko auto płynęło , założyłem felgi 18 , zaczęły się drgania , okazały się krzywe felgi i to dosyć mocno , przejechałem na nich ok 1000 tys km , byłem zaa granicą nie miałem możliwości wymiany tych felg na swoje 16 , czy mogłem coś narobić tymi 18 , ? od tamtej pory mam problem czego bym nie założył do samochodu Drgania kierownicy występowały na początku przy 120 km i nie zawsze, teraz niestety występują cały czas niezależne od prędkości min 70-80km w górę . co następne przekładnia (maglownica ) ? Proszę o nie przenoszenie tematu do działu " Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 Rozwiazanie ! wymiana tuleje 65 mm vs 75 mm"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...