kufel26

Pasjonat
  • Zawartość

    69
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

3

2 obserwujących

O kufel26

    Informacje

    • Imię
      Rafał
    • Lokalizacja
      Szprotawa

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    600 wyświetleń profilu
    1. kufel26

      Również mam podobny problem. Szarpie raz na jakiś czas. czasem na zimnym, czasem na ciepłym. Zrobione: -dwumas ze sprzęgłem LUK -ori nowe poduchy silnika -skrzynia biegów z b7 -poducha skrzyni lema -półosie z exeo plus nowe przeguby wewnętrzne SKF Ponoć jedna osoba po wymianie uszczelniaczy pd rozwiązała ten problem, więc można to zrobić. Inna opcja to może rozwalone dolne wahacze
    2. kufel26

      A wysprzęglik robiłeś? Ja miałem taki objaw na rozwalonym wysprzęgliku plus dodatkowo wałek sprzęgłowy u mnie w skrzyni miał spory luz. Wrzuciłem skrzynie z b7, nowe łożysko oporowe, nowy wysprzęglik i dosłownie nie to auto
    3. Poduszka/odbój pasa przedniegi. Jak tak rusza Ci się wydech sprawdź złącze elastyczne wydechu zaraz za turbo Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    4. Zależy od rocznika. Gdy poduche masz na pasie przednim to ma byc na dole koszyka, a gdy poduszke masz przymocowana do miski olejowej to ma ona być przy górze koszyka. W etce jest dokładn i instrukcja Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    5. Z obrotami git więc dwumas nie ma szans by padł. W innych markach padnieta dwumasa wyglądała tak: stukanie z okolic skrzyni na zimnym silniku, wibracje w okolicy 2 tys obrotów i wibracje na biegu jałowym. Szarpanie bardziej mi pod tarcze podchodzi. Może okładzina jest jakaś wadliwa. Ale skoro 3 dwumas szarpie to na bank nie jest to wina sprzęgła. Sprawdź poduszki silnika czy nie są wylane. Moje wyalne dawały efekt mrowienia kierownicy na jałowym plus waliło buda przy gaszeniu Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    6. Miałem podobny problem. Dwumas ze sprzęgłem nowy plus wszystkie poduchy z ASO, a po rozgrzaniu przy ruszaniu jakby coś szarpało, uderzało, czuć było kangurka. Wymieniłem łącznik elastyczny wydechu(plecionka), bo mój był przepalony oraz wyregulowałem odbój na pasie przednim bo mechanik przy wymianie źle go ustawił. Od ta,tego czasu spokój z kangurkiem przy ruszaniu. Sprawdź te dwa elementy bo nie są drogie. A jaki masz styl jazdy? bo dwumas nie lubi jazdy na niskich obrotach.
    7. kufel26

      Wymieniłem już wszystko co się da i mam podobnie. Nowy dwumas, przeguby, poduszki itp. Winny jest mechanizm różnicowy w skrzyni GBA. Objaw ten był w kilku b6 do połowy 2003 roku chyba, z ta właśnie skrzynia. Inny objaw to wycie tej skrzyni. Zanim zaczniecie wymieniać wszystko zacznijcie właśnie od tego[emoji846] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    8. kufel26

      Jestem po wymianie przegubów wewnętrznych na SKF VKJA 8509. Pasowały bez problemu do moich półosi od q z 2004 r. Wrażenia po wymianie bardzo pozytywne. Co zauważyłem: - brak wibracji przy ostrym bucie na 5 i 6 biegu (okolice 2000 obrotów), -brak szarpania przy ruszaniu po rozgrzaniu (już się bałem, że nowy zestaw sprzęgła LUK ma dość) -brak szarpnięć przy zmianie biegów (zwłaszcza na 2 i 3 biegu, na wyższych nie było odczuwalne) -ogólnie czuć, że napęd zrobił się sztywniejszy, nie czuć luzów Z własnego doświadczenia dodam, iż nie opłaca się kupować używanych półosi, moje wytrzymały raptem 12 tyś przebiegu (soft na 170km i 380 Nm), a koszt taki sam jak nowych wewnętrznych od SKF. Wielkie podziękowania dla kolegi @kamil-vag za pomoc w sprawdzeniu czy przeguby podejdą do półosiek od quatrro.
    9. kufel26

      Sprawdź przeguby wewnetrzne bo to typowy dla nich objaw
    10. kufel26

      Były od q z 2004 r. z końcówką AH Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    11. kufel26

      Mam 1.9 tdi AVF oska z 2003 r. Padły mi przeguby wewnętrzne, wymieniłem półosie na wersje od q z 2004 r. Chce kupić nowe przeguby wewnętrzne SKF. Czy ośka i q ma identyczne przeguby wewnętrzne? Bo jak zamawiałem zewnętrzne różniły się liczbą zębów. Z góry dziękuję za pomoc
    12. kufel26

      Trzeba dokupić łapę mocująca oraz ciągna wybieraka Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    13. Jakiej firmy brałeś przeguby wewnętrzne? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    14. kufel26

      Czy po wymiania tych śrub zderzakowych w skrzyni gba biegi będą wchodzić lżej i nie będzie tego luzu przód tył? Za co odpowiadaja te śruby? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
    15. kufel26

      Jakieś odczucia na plus po przejsciu na skrzynie z b7? Bo słyszałem, że biegi lekko wchodzą i nie ma takich luzów jak na gba Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka