Skocz do zawartości

kufel26

Pasjonat
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O kufel26

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Szprotawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1348 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kufel26

5

Reputacja

  1. Ktoś sobie z tym poradził? Mam podobny problem z wysunięciem wtyczki
  2. Wymiana sprzęgła nic nie da, za jakieś 15 tyś od wymiany problem powróci.
  3. Wg mnie to sprzęgło do roboty. Mam podobne objawy, tylko że w silniku avf. Po nagrzaniu w korku tak szarpie, że nie idzie normalnoe ruszyć, na zimnym oczywiście rusza idealnie. Problem zaczął się koło 30 tyś km po wymianie całego zestawu sprzęgła na luka. Na ori sprzęgle tego nie miałem. Już zrobiłem z tym 40 tyś km i nie ma żadnej poprawy, gorzej też nie jest. W temacie b8 jest pełno infornacji, że prawie każde 2.0 tdi tak szarpie. Może te nowe sprzęgła robią z kiepskiej jakości materiałów.
  4. Z tym sprzęgłem klimy w starszym typie avf są niezłe jaja. Mi zerwało się 3 razy, za każdym razem w okolicy jesieni-zimy. Na koniec okazało się, że przyczyną był padniety wentylator elektryczny na pasie przednim.
  5. Jakie odczucia po przesiadce z b6? Bo sam stoję przed podobnym wyborem. Zastanawiam się jeszcze nad octavia 2 fl vrs.
  6. Miałem problem z ciągłym zrywaniem sprzęgła. Odstawiłem auto do auto klima na Wacława 2 w Zielonej. Wymienili cały układ, chłodnice, skraplacz, sprężarke po regeneracji. Dodatkowo do wymiany poszła wiskoza. Uklad szczelny idealnie. Po 8 miesiącach klima nie działa. Dobili czynnika (gdzieś uciekło 150g) i odesłali z informacją o problemie elektrycznym ze sprężarka. Dodatkowo kazali zapłacić, pomimo iż miała to być naprawa gwarancyjna. Zostawilem auto Tokarskiemu na diagnozę. Okazało się, że wałek w spreżarce pęknął i zerwało sprzęgło. Ponownie wymiany spreżarki plus wentylatora elektrycznego, bo ponoć był przyczyną zrywania sprzęgła. Za duże ciśnienie w układzie, brak chłodzenia i zerwało sprzęgło. Poki co spokój, największe upały przetrwane. Tych partaczy z auto klima na Wacława w Zielonej nie polecam.
  7. Ja przez naszych magików od klimy z Zielonej Góry przerabiałem dwa razy temat wymiany całego układu. Oby teraz po wymianie było na długie lata spokój z klimą.
  8. Jest na to jakieś lekarstwo? Zmiana okładzin, czy tak już ma być i koniec?
  9. Witam, problem rozwiązany? Mam podobny problem po wymianie wentylatora chłodnicy klimatyzacji na NRF
  10. Teraz nie wiadomo jakie nowe sprzęgło kupić. 50 tyś km włożyłem cały nowy zestaw luka, który już po 15 tyś km zaczął szarpać.
  11. Elegancka b7, kilka razy się za nią oglądałem na zg, często ją widuje na focusie lub na zdrojowej?
  12. Czyli wychodzi na to, że sprzęgła luka/sachsa są kiepskiej jakości? Można by jeszcze spróbować obić tarcze na nowo.
  13. Również mam podobny problem. Szarpie raz na jakiś czas. czasem na zimnym, czasem na ciepłym. Zrobione: -dwumas ze sprzęgłem LUK -ori nowe poduchy silnika -skrzynia biegów z b7 -poducha skrzyni lema -półosie z exeo plus nowe przeguby wewnętrzne SKF Ponoć jedna osoba po wymianie uszczelniaczy pd rozwiązała ten problem, więc można to zrobić. Inna opcja to może rozwalone dolne wahacze
×
×
  • Dodaj nową pozycję...