Jump to content

kufel26

Pasjonat
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

3

2 Followers

About kufel26

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Szprotawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

703 profile views
  1. Jest na to jakieś lekarstwo? Zmiana okładzin, czy tak już ma być i koniec?
  2. Witam, problem rozwiązany? Mam podobny problem po wymianie wentylatora chłodnicy klimatyzacji na NRF
  3. Teraz nie wiadomo jakie nowe sprzęgło kupić. 50 tyś km włożyłem cały nowy zestaw luka, który już po 15 tyś km zaczął szarpać.
  4. Czyli wychodzi na to, że sprzęgła luka/sachsa są kiepskiej jakości? Można by jeszcze spróbować obić tarcze na nowo.
  5. Również mam podobny problem. Szarpie raz na jakiś czas. czasem na zimnym, czasem na ciepłym. Zrobione: -dwumas ze sprzęgłem LUK -ori nowe poduchy silnika -skrzynia biegów z b7 -poducha skrzyni lema -półosie z exeo plus nowe przeguby wewnętrzne SKF Ponoć jedna osoba po wymianie uszczelniaczy pd rozwiązała ten problem, więc można to zrobić. Inna opcja to może rozwalone dolne wahacze
  6. A wysprzęglik robiłeś? Ja miałem taki objaw na rozwalonym wysprzęgliku plus dodatkowo wałek sprzęgłowy u mnie w skrzyni miał spory luz. Wrzuciłem skrzynie z b7, nowe łożysko oporowe, nowy wysprzęglik i dosłownie nie to auto
  7. Poduszka/odbój pasa przedniegi. Jak tak rusza Ci się wydech sprawdź złącze elastyczne wydechu zaraz za turbo Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  8. Zależy od rocznika. Gdy poduche masz na pasie przednim to ma byc na dole koszyka, a gdy poduszke masz przymocowana do miski olejowej to ma ona być przy górze koszyka. W etce jest dokładn i instrukcja Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  9. Z obrotami git więc dwumas nie ma szans by padł. W innych markach padnieta dwumasa wyglądała tak: stukanie z okolic skrzyni na zimnym silniku, wibracje w okolicy 2 tys obrotów i wibracje na biegu jałowym. Szarpanie bardziej mi pod tarcze podchodzi. Może okładzina jest jakaś wadliwa. Ale skoro 3 dwumas szarpie to na bank nie jest to wina sprzęgła. Sprawdź poduszki silnika czy nie są wylane. Moje wyalne dawały efekt mrowienia kierownicy na jałowym plus waliło buda przy gaszeniu Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  10. Miałem podobny problem. Dwumas ze sprzęgłem nowy plus wszystkie poduchy z ASO, a po rozgrzaniu przy ruszaniu jakby coś szarpało, uderzało, czuć było kangurka. Wymieniłem łącznik elastyczny wydechu(plecionka), bo mój był przepalony oraz wyregulowałem odbój na pasie przednim bo mechanik przy wymianie źle go ustawił. Od ta,tego czasu spokój z kangurkiem przy ruszaniu. Sprawdź te dwa elementy bo nie są drogie. A jaki masz styl jazdy? bo dwumas nie lubi jazdy na niskich obrotach.
  11. Wymieniłem już wszystko co się da i mam podobnie. Nowy dwumas, przeguby, poduszki itp. Winny jest mechanizm różnicowy w skrzyni GBA. Objaw ten był w kilku b6 do połowy 2003 roku chyba, z ta właśnie skrzynia. Inny objaw to wycie tej skrzyni. Zanim zaczniecie wymieniać wszystko zacznijcie właśnie od tego[emoji846] Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  12. Jestem po wymianie przegubów wewnętrznych na SKF VKJA 8509. Pasowały bez problemu do moich półosi od q z 2004 r. Wrażenia po wymianie bardzo pozytywne. Co zauważyłem: - brak wibracji przy ostrym bucie na 5 i 6 biegu (okolice 2000 obrotów), -brak szarpania przy ruszaniu po rozgrzaniu (już się bałem, że nowy zestaw sprzęgła LUK ma dość) -brak szarpnięć przy zmianie biegów (zwłaszcza na 2 i 3 biegu, na wyższych nie było odczuwalne) -ogólnie czuć, że napęd zrobił się sztywniejszy, nie czuć luzów Z własnego doświadczenia dodam, iż nie opłaca się kupować używanych półosi, moje wytrzymały raptem 12 tyś przebiegu (soft na 170km i 380 Nm), a koszt taki sam jak nowych wewnętrznych od SKF. Wielkie podziękowania dla kolegi @kamil-vag za pomoc w sprawdzeniu czy przeguby podejdą do półosiek od quatrro.
  13. Sprawdź przeguby wewnetrzne bo to typowy dla nich objaw
  14. Były od q z 2004 r. z końcówką AH Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  15. Mam 1.9 tdi AVF oska z 2003 r. Padły mi przeguby wewnętrzne, wymieniłem półosie na wersje od q z 2004 r. Chce kupić nowe przeguby wewnętrzne SKF. Czy ośka i q ma identyczne przeguby wewnętrzne? Bo jak zamawiałem zewnętrzne różniły się liczbą zębów. Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Create New...