-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Michał95

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Niemcy
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
341 wyświetleń profilu
-
WOT - World of Tanks
Michał95 odpowiedział(a) na Zaleczeq temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
Co do klanu sam ciekaw jestem mój nick DrWiadr0, początkujący, raptem siedem siódemek. -
Nie skandynawskie tylko ogólnie były. Lipa, że FWD. W Szwecji znakomita większość to quattro... Zmierz na zimnym, przy dobrze naładowanym aku i pedał gazu w podłodze. Po co na zimnym ? Przecież wtedy wynik jest oszukany przez rozszczelność temperaturową materiału, są większe luzy tłoka w cylindrze i ciśnienie ucieka. Takie mierzenie mija się z celem. Bexy powinny mieć ciśnienie 11,6. Skoro Twój BFB ma 13,8 to coś jest nie tak, za duże ciśnienie też jest usterką. Możliwe, że masz za dużo nagaru
-
Michał95 obserwuje zawartość Audi A4 B6/B7
-
Fakt, ale błąd zrobiłem, z pamięci pisałem ^^, to musi byc 5w-40, a co do owinięcia to pomyślę o tym, żeby to zrobić 13,8 to ładny wynik, u mnie tak kolorowo nie jest niestety :/
-
Jestem świeżo po wymianie, ile użytkowników tyle opini więc nie wiedziałem co wybrać, ale chyba aż tak źle nie jest. P.s zaś problem ze zdjęciami, jutro to ogarnę
-
Ja zalałem Motulem x-cess 8100, sprawuje sie bardzo dobrze, tylko nie kupować na allegro
-
Już naprawione, na razie w takiej niewygodnej formie, będę miał czas to dodam je normalnie
-
Sam się zdziwiłem, widocznie skandynawskie wersje były na ośke, a co do gałki i ręcznego, to pomyślę nad tym ^^ chlapacze na razie zostaną, na wiosne zobaczymy
-
Witam wszystkich tu zgromadzonych Na początek kilka słów o Audi i o mnie. Mam na imię Michał, mam 22 lata, motoryzacja mnie interesuję od zawszę, a odkąd kupiłem swój pierwszy samochód, wzięło mnie na amen . Mechanikiem z zawodu niestety nie jestem, dlatego w wielu sprawach jestem jeszcze zielony, ale wspólnymi siłami wszystko się ogarnie . Przyszedł czas, by przedstawić i mój wozik. Jest to mój drugi samochód, pierwszym był Golf IV 1.4, teraz przyszedł czas na Audi i chyba zostanę z tą marką na dłużej . Od roku rozglądałem się za różnymi opcjami, S4 b5, S4 b6, A6 c5 2.7bt, S3 8l...ale poszedłem po rozum do głowy i padło na A4 b6. A mianowicie jest to Audi A4 B6 1.8t BEX 2004r. 189kkm, do sprawdzenia na szwedzkiej stronie rządowej. Autko ogólnie w bardzo dobrej kondycji, jedynym minusem jest brak quattro ale jak moc będzie większa, to się pomyśli nad przeróbką. Teraz trochę o wyposażeniu: - s-line zewn. i wewn. - skórzana kierownica 3-ramienna - tempomat - elektryczne szyby przód - elektryczne lusterka + podgrzewane - pół-skórzane fotele z wysuwanymi podudziami + lędzwia - podgrzewane przednie fotele - dwa podłokietniki - klimatronic 2-strefowy - podświetlanie nóg przód i tył - czarna podsufitka - światła czerwone i białe w drzwiach Dla zainteresowanych dodaję kody wyposażenia, jak coś źle przetłumaczyłem to poprawcie : E4J "s-line" 6XD = zewnetrzne lusterka: sterowane elektrzynie, podgrzewane 7A0 = bez cd/zmieniarki 5SL = lewe lusterko wsteczne asferyczne J0L = akumulator 340A (70AH) 1BE = zawieszenie sportowe 3FA = brak szyberdachu 5TG = Nakładki ozdobne na tablicy przyrządów i tapicerkach - Alu 1LT = Hamulce tarczowe przód 5RU = Lusterko wsteczne zew.z wiekszym.zwierc.(konvex) 1KP = Hamulce tarczowe czerwone tył 7X0 = brak 'parktronica' 4R5 = przednie szyby elektryczne, tył korbomatic 0YG = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 496--519 0JF = 6. kategoria wagowa przedniej osi T0L = 4-cylindrowy silnik z wtryskiem paliwa 3NZ = Tylna kanapa podwójone siedzenie, składane oparcia dzielone U1A = licznik z prędkościomierzem w km/h X1D = National sales program sweden 1N1 = Wspomaganie kierownicy 1ML = Kierownica sportowa 8Q3 = Autom. dynamiczna regulacja zasięgu refl. 9Q2 = FIS 8Z5 = Nie na gorący kraj (?) 7Q0 = Bez systemu nawigacyjnego CL6 = Obręcz koła ze stopów lekkich 7K0 = Bez ciśnienia opon światła ostrzegawcze (?) 4X3 = Z bocznym airbagiem (kurtyną powietrzną) (Przód) 2K7 = Zderzak wzmocniony 6R2 = skórzany mieszek skrzyni biegów 3L3 = Ręczna regulacja wysokości przednich foteli 4KC = Szkło atermiczne-dookoła, zielone 3Y0 = brak rolety przeciwsłonecznej 4K4 = centralny zamek sterowany radiowo zdalnie obsługiwany z wewnątrz i oddzielne otwieranie bagażnika 5D1 = Zamek centralny zdalnie sterowany 433,92MhZ 1SA = Bez dodatkowej osłony silnika (zabezpieczenia silnika) 0GG =Norma emisji (zgodny) EU 4 Q1D = przednie fotele sportowe 4GH = przednia szyba przyciemniana z pasem przeciwsłonecznym Na dzień dzień dzisiejszy zostało zrobione: - kompletny rozrząd NTN - rolka prowadząca SKF - rolka alternatora INA - kompletny napinacz INA - pasek micro Gates GPK1573 - pompa wody Rouville - wymiana oleju na Motul 5W-40 8100 X-cess - filtr paliwa Bosch F3016 - filtr oleju Bosch P7004 - filtr powietrza Bosch - filtr kabinowy Bosch - 2 cewki Beru - 4 świece zapłonowe NGK - nowy aku - przepływomierz Bosch - nowy DP od Baq-garage Sprawdziłem również ciśnienie w cylindrach, oto wyniki: 1 gar - 11 / 11 2 gar - 10,5 / 11,5 3 gar - 10,9 / 12 4 gar - 12 / 13,5 Na gorącym silniku, na sucho Po próbie olejowej Po tych wszystkich działaniach wyszło, że jest w bardzo dobrej kondycji, nie ma co się załamywać, ale idealnej serii też nie ma, podejrzewam że przez turbo, swoje już przeszło i nie trzyma boosta tak, jak powinno... Ale to nie zmienia faktu, że nie można troszkę pozmieniać mapy Został wgrany łagodny program, przygotowany pod mój egzemplarz, nie gotowiec przy okazji wyprogramowano sonde. Na hamowni nie byłem jeszcze, ale podejrzewamy, że moc oscyluje ok. 205-215 hp. Teraz czas na kilka zdjęć: http://www.fotosik.pl/zdjecie/34015fb6ea401a6f http://www.fotosik.pl/zdjecie/55bd72d4822a9f6a http://www.fotosik.pl/zdjecie/bb14ca3b70cff01b http://www.fotosik.pl/zdjecie/fa854a0e2138db71 http://www.fotosik.pl/zdjecie/32e0fa8b4415e149 http://www.fotosik.pl/zdjecie/e17e15701a6c84bd http://www.fotosik.pl/zdjecie/b01ba57871cf44f4 http://www.fotosik.pl/zdjecie/2f6384d38ae06c79 http://www.fotosik.pl/zdjecie/aeac8c398602cd6d http://www.fotosik.pl/zdjecie/dd3622a29570863d Trochę mało ich, robione na szybko, ale niebawem będą lepsze I na koniec troszkę o planach co do autka: - w przyszłym roku graty na 250hp+ - nowe tarcze i klocki - tłumiki końcowe - zmiana kierownicy na r8/tt - białe oświetlenie w kabinie - przyciemnienie szyb - wycieraczki Areo - RNS-E - białe podświetlenie tablicy rej. - malowanie zacisków - elektryka z tyłu - podstopnica z nakładkami od RS - jakiś felunek na lato, 18" - obniżenie - dystanse - oklejenie halogenów na pomarańczowo - zestaw audio - lodóweczka w schowku Pewnie jeszcze coś się znajdzie, jak na razie to tyle, będę sumiennie uzupełniał temat i aktualizował Pozdrawiam wszystkich
-
Cześć
-
Witaj
-
Witajcie, mieszkam w Niemczech, niebawem kupuję b6,b7 1.8t, pozdrawiam