Skocz do zawartości

TomaszFR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O TomaszFR

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Pruszków

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

592 wyświetleń profilu
  1. Dla potomnych jak mają taki błąd w moim przypadku okazało sie iż uszkodzony jest termostat - moduł elektroniczny zalany cieczą chłodzącą. Dodatkowo po wyjęciu kostki z termostatu widać było delikatne mokre na pinach, czyli płyn już tam się dostał.
  2. Witam. Pomoże ktoś mi z tym błędem? Pozdrawiam TF
  3. Witam, Pojawił mi się błąd silnika o nr p2556. Kontrolka silnika w kolorze żółtym i brak jakiś innych objawów. No może po za takim iż mam wrażenie , że podnosi mi się poziom płynu chłodniczego.\ Proszę o pomoc co to może być. Kable i wtyczki przejrzałem i nic nie widać. Wymieniłem dwa czujniki temp. od płynu chłodzącego. Nic to nie dało. Trzy miesiące temu naprawiałem Termostat i pytanie, czy trzeba go adaptować? Tylko trzy miesiące ok i teraz nagle problem. Może to jest wina? A może zbiorniczek z płynem chłodniczym i czujnik pod nim? Info z VCDS: 1 Fault Found: 15473 - Engine Coolant Level Sensor/Switch P2556 00 [175] - Electrical Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 44832 km Date: 2017.03.18 Time: 00:41:51 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 58 °C Intake air temperature: 19 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 12.363 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: ES Engine temp. management actuator: raw value: 0 Engine temperature management actuator: stop open: 145 Engine temperature management actuator: after-run stop: 3948 RVC_SP: 86.50 ° RVC_AV: 0.00 ° RVCPWM: -100.000 %
  4. Witam, Mechanik rozłożył ręce i nie wie co to może być. Ja mam kilka typów, ale poniżej to co wyszło z VCDS. Czy ten błąd to może być termostat? a może czujnik poziomu płyny chłodniczego w zbiorniku wyrównawczym? A może po wymianie płyny chłodniczego trzeba zrobić odpowietrzanie układu? Może ktoś się z tym spotkał? Prośba o pomoc. ///////////---------------------////////////////////////-------------------------//////////////////////////////-------------------------------------////////////// 1 Fault Found: 15473 - Engine Coolant Level Sensor/Switch P2556 00 [175] - Electrical Malfunction MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 44832 km Date: 2017.03.18 Time: 00:41:51 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 58 °C Intake air temperature: 19 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 12.363 V Unlearning counter according OBD: 40 Engine: operating status: ES Engine temp. management actuator: raw value: 0 Engine temperature management actuator: stop open: 145 Engine temperature management actuator: after-run stop: 3948 RVC_SP: 86.50 ° RVC_AV: 0.00 ° RVCPWM: -100.000 %
  5. Wstawiłem go do mechanika. Mówi ,że ma zagwozdkę z tym gdyż wg komputera przepływ płynu chłodniczego nie jest w pełni sprawny. Tak jakby kulka która sie obracała w środku termostatu do końca się nie otwierała. Jak próbuje zaadoptować ten termostat to nie pozwala mu tego zrobić. Jak dziś tego nie ogarnie to poproszę na PRV koomornik kontakt do Ciebie. To zadzwonię i jakoś się ustawimy. A jeżeli chodzi o alieexpress to nie mam z tym doświadczenia i nie wiem u kogo warto to kupić. Jak masz damian19886 z tym styczność to pomóż mi ogarnąć jakiś link w co warto zainwestować. Kupie i na przyszłość będę miał. Z samochodem nie planuje rozstania przez najbliższe 5 lat wiec na pewno nie raz będzie potrzebne.
  6. Witam Wszystkich, Mam problem z moim audi. Przebieg zaledwie 44k km. zaczelo się od kontrolki epc kolor żółty, spadek obrotów max 4K, odłączenie turbiny, telepanie silnika. diagnoza termostat. A, ze mam takie ustrojstwo o numerze06L121111 , które w ASO kosztuje ponad 1k zł to postanowiłem je rozebrać. okazalo się ze w środku jest silniczek który na końcu trzpienia ma zębatkę. Zębatka jest wciskana i ta moja pękła. To wada raczej fabryczna gdyż w kolejnym termostacie a taki tez miałem używany tez była pęknięta. Zębatkę dorobiłem i przykleiłem specjalnym klejem do metalu. czesc złożona, zainstalowana i wszystko działało 3 miesiące. Nagle teraz kontrolka silnika kolor żółty i problem. nie mam żadnych objawów wcześniejszych, silnik pracuje równo, ale na desce nie mogę uzyskać temp. 90 stopni. Grzanie samochodu w garażu powoduje praktycznie od razu włączenie wentylatorów mimo iż na szafie jest nie więcej jak 50 stopni. Przy gazowaniu dojdzie do 70 st ale to max. Kontrolkę można skasować, mój sprzęt niestety nie potrafi jej odczytać, ale to coś z układem chłodzenia. Nie mam ani VAG ani Vcds. Po skasowaniu błędu i kilkukrotnym odpaleniu błąd powraca. Wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego , ten przy rurze do chłodnicy i nic to nie dało. Nadal to samo. Błąd kasuje i zaraz powraca po kilkukrotnym odpaleniu. moje pytanie, czy mieliście taka sytuacje? Czy może to być jednak znowu ten termostat, może elektronika w nim, chociaż to wszystko i tak całość jest. wiem, ze najprościej podłączyć do kompa, ale ja takiego sprzętu nie mam i w najgorszym wypadku będę musiał udać się do ASO. a może ktoś z okolicy Pruszkowa ma taki interfejs? szlak mnie bierze jak coś nie tak w samochodzie jest. pozdrawiam Tomek
  7. Witam Wszystkich. Nazywam się Tomasz i lada dzień stanę się nowym posiadaczem samochodu Audi B8 Avant z 2012 silnik 1.8 TFSI. Mam nadzieję, że mogę liczyć na Waszą pomoc w razie problemów. Pozdrawiam Wszystkich Pruszków k/Warszawy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...