Skocz do zawartości

blazernh

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O blazernh

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Kupiłem termostat firmy Calorstat. Zobaczymy co będzie
  2. Witam. Panowie mam pewien problem , otóż mój silnik 1.9 tdi nie osiąga 90 stopni. Nawet po przejechaniu ~ 40 km temperatura skacze do ok 67 stopni. O co chodzi ? Po wymianie czujnika G2 wszystko jest tak samo jak na poprzednim czujniku. Czyżby termostat ? Dodam że ciepłe powietrze z nawiewu leci już po 5 min jazdy. Address 17 Controller. 8E0 920 900 G Component : KOMBI + WEGFAHRS RB4 D21 Coding: 00100 Shop# WSC 01996 WAUZZZ8E42A040626 AUZ6Z0A0154688 1 Błąd Zapis : 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30 - 10 - Open or Short to B+ _Intermittent Może jeszcze coś sprawdzić VAG'iem ?
  3. Witam Panowie. Jestem świeżakiem w dziedzinie silników diesla ( po 7 latach z japońskimi szlifierkami ) poszedłem w stronę komfortu I już na mojej drodze napotkałem problem , mianowicie : Posiadam silnik 1.9 TDi 74 KW *AVB (czyli z pompowtryskami) i było wszystko OK do czasu wymiany oleju ,kiedy to wlałem MOBIL SUPER 3000X1 który posiada normę 505.00 a nie jak zalecany do pompowtryskiwaczy 505.01. Zalałem taki bo myślałem że jak diesel to 5w40 lub 5w30 wystarczy ;/s Problem czyli (szarpanie , przerywanie ) pojawia się kiedy przekraczam 2000 obr , wtedy zapala się check i już nie da się jeździć bo szarpie. Szarpanie ustępuje kiedy zgaszę silnik i odpalę go na nowo. Wtedy również wszystko jest OK do tej granicy 2000 obr. Czy to wina oleju ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...