
Louw
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
17 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Louw

Informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
303 wyświetleń profilu
-
Teoretycznie jak auto stoi na jałowych obrotach i dodam gazu na 3 tys obrotów to najpierw temp wody spada o jakieś 2 stopnie i potem rośnie, dodatkowo widać ze woda wraca powrotem do zbiornika. Chyba że można jeszcze jakoś inaczej sprawdzić
-
Witam. Walczę z przegrzewaniem się silnika od dłuższego czasu. Problem zaczął się od lekkich ubytków płynu z tyłu silnika jak poziom płynu spadał sporo po niżej minimum układ się zapowietrzał i auto zaczynało się grzać. Wymieniłem króciec z tyłu silnika i wąż który szedł do nagrzewnicy bo okazało się że plastikowe okucie tego węża pękło a i przy okazji wymieniłem nagrzewnice bo plastikowe króćce od węży popękały. Układ zalałem płynem, odpowietrzyłem i niby wszystko ok temp według czujnika dochodziła do max 95C po czym spadała. I niby wszystko było ok przez jakiś miesiąc ąż do ostatniego weekendu gdzie auto znowu się zagotowało i zrzuciło wąż z króćca za silnikiem. Wypłukałem cały układ wodą ze szlafa, złożyłem cały układ do kupy odpowietrzyłem i się przejechałem. Auto po dosłownie kliku kilometrach zaczęło się znowu grzać. Moje podejrzenia padły na UPG, kupiłem następnego dnia tester Co2 i go zrobiłem okazało się że uszczelka jest ok (płyn nie zmienił kolor). Kolejne podejrzenia padły na termostat bo zawsze jak sprawdzałem dolny wąż od chłodnicy był zimny. Wyciągnąłem termostat zalałem wodą auto i auto przestało się grzać. Zrobiłem trasę 100km i wszystko było ok, wiadomo silnik był mocno nie dogrzany. Dzisiaj kupiłem drugi termostat założyłem go zalałem wodą i moje zdziwienie bo auto znowu zaczyna się grzać. Ręce mi już opadają bo nie wiem gdzie szukać problemu. Dodam że jak auto złapie na postoju koło 90-92C i odkręcę korek od zbiorniczka wywala od razu płyn ze zbiornika, po 5 minutach po zgaszeniu auta można normalnie odkręcić korek. Test na UPG robiłem już 3 razy i za każdym razem wynik taki sam. Wody w oleju nie ma i w drugą stronę też nie ma. Wąż od chłodnicy mam wrażenie że jest cały czas zimny. Termostat włożyłem sprężyną do silnika. Miał ktoś podobne problemy i jest w stanie podpowiedzieć gdzie szukać przyczyn ? Pacjent to 1.8t AWT
-
Witam, chciałby podłączyć tempomat u siebie w audi i mam problem odnośnie wiązki od manetki. Otóż zakupiłem manetkę bez wiązki i z tego co wyczytałem z poradnika na tym forum muszę się wpiąć w białą kostkę w podszybiu i tego co zrozumiałem muszę rozpiąć ta kostkę żeby otrzymać dwie osobne i co dalej trzeba zrobić? Tą co wchodzi całkowicie wypiąć i wpiąć wiązkę od manetki czy jak to zrobić? I drugie pytanie czy taka wiązka http://allegro.pl/wiazka-kabel-tempomatu-a2-a3-a4-a5-a6-tt-piny-i7223210051.html nada się do zrobienia tej wiązki? Oczywiście zarabiając odpowiednia wtyczkę na drugim końcu. Auto to audi a4 B5 1.8t 2000r więc cała reszta pod tempomat jest
-
Mam zamiar zabrać się za wymianę wszystkich węży podciśnienia i zastanawiam się jakich rozmiarów i ile tych węży kupić. Podpowie ktoś ile będę potrzebował? Silnik to AWT
-
Mam zamiar zabrać się za wymianę wszystkich węży podciśnienia i zastanawiam się jakich rozmiarów i ile tych węży kupić. Podpowie ktoś ile będę potrzebował? Silnik to AWT
-
Sprzegło przestalo sie nagle ślizgać i jest wszystko ok. Możliwe że to wina programu bo turbo jak wstaje bardzo przeladowywuje i auto ma przy 3tys duzego kopa
-
Sprzeglo napewno wymienione bo auto od kolegu kupione i wiem co bylo robione
-
Witam. Jakiś czas temu kupiłem audi a4 b5 z silnikiem 1.8t awt po programie na 190km i około 300nm. Auto miało wymienione sprzęgło wraz z dociskiem (zestaw firmy sachs) 5tys km przed kupnem. Autem zrobiłem jakieś 4 tyś km i nagle zaczeło się ślizgać sprzęgło. Uślizguję się z reguły na 4 i 5 biegu od 3tyś obrotów kiedy turbo zaczyna dmuchać pełną mocą zaczyna się ślizgać. Czasem się zdarzy że jeszcze uślizgnie się na 3 biegu od tych 3 tyś ale to czasem tylko. Czy możliwe że przy takim małym przebiegu od wymiany sprzegła już się kończy czy raczej winna może być gdzieś indziej?
-
Dziwi mnie to bo poprzedni weekend właściciel na programie zrobił koło 10tys KM i podobno sprawdzali auto w jakiej jest kondycji przed programem i że aż tyle życzy mogło polecieć od tego czasu, nic jak tylko znajdę chwilę to biorę się za sprawdzenie dolotu i podcianien
-
Świecę były wymieniane max 5tys KM temu. A jeszcze pytanie czy to może być winą że program który był robiony w tym aucie mógł się wysypać w jakiś sposób
-
Dolot oglądałem jakiś czas temu i jest ok, podcisnienia zdało by sie wymienić ale żeby gdzieś była nieszczolnosc to nie zauważyłem. A co do oleju to coś tam ubywa napewno jakiegoś małego synka sobie puszcza bo na hamowni jak już schodzil z obrotów to małego puścił dymka
-
pogoda dzisiaj byla troche ladniejsza wiec udalo sie zrobic logi Dynamiczne: http://vaglog.pl/log-002_033_O5EI2.html http://vaglog.pl/log-003_118_WW9UU9w.html http://vaglog.pl/log-020_003_wqF72.html http://vaglog.pl/log-020_115_FgnmB.html http://vaglog.pl/log-118_115_85777G.html Statyczne: http://vaglog.pl/log-002_003_DFCx0J.html http://vaglog.pl/log-003_032_001_cP2nP98.html
-
Witam, jakiś czas temu stałem się posiadaczem audi. Auto kupiłem że zrobiony programem jakiś rok temu na 194km Lecz zauważyłem że auto od 4tys na wyższych biegach (od 3 biegu w górę) jest lekko mulowate. Pojechałem na hamowanie sprawdzić jak to wygląda i z wykresu wynika że do 4tysiecy auto ładnie się wkręca a powyżej jest wykres poszarpany. Oto wykres z hamowni http://www111.zippyshare.com/thumb/mcirg7e8/file.html[/img] I teraz moje pytanie gdzie szukać problemu? Chyba że jest ktoś z łodzi i potrafi zrobić logi dynamiczne i odczytać z nich co jest nie tak i dlaczego jest taki spadek mocy
-
To chyba czeka mnie szybciej wymiana zegarów na pełnego FISa niż myślałem, a się tak zapytam żeby nowego tematu nie tworzyć ile gdzieś mniej więcej może kosztować zegary z pełnym fisem + manetka z tempomatem do polifta?