Skocz do zawartości

Ka Buch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ka Buch

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Ka Buch

0

Reputacja

  1. Pytanie co, widzę też masz 2.0 TFSI mógłbyś wrzucić swój wykres do porównania ? albo ktoś inny ma wykresy z hamowania 2.0 TFSI 211 KM z manualem ?
  2. Ogarniają znam zadowolonych pacjentów, póki co zmieniam zawór (kosztuje drobne) i wracam na dostrojenie. Może ktoś miał podobną sytuację i jest w stanie się podzielić doświadczeniem.
  3. Auto wydawało się w 100% sprawne (żadnych błędów, hamowanie na serii wyszło bardzo ładnie (218KM przy serii 211KM), szczegóły na wykresie). Po chipie wykres powinien być bardziej "płaski". Teraz pytanie czy wina leży po stronie programu czy gratów typu zawór turbiny.
  4. Panie i Panowie, szukam powodu małego przyrostu mocy i spadu momentu powyżej 4 tys obrotów do wartości fabrycznych. Szczegóły na załączonym wykresie. Na serii wyszło: 218 KM i 352 Nm Po chipie: 233 KM i 422 Nm Póki co zacznę od wymiany zaworu turbiny n75, obstawiamy jeszcze klapkę w kolektorze wydechowym (chociaż był regenerowany w zeszłym roku). Macie jakieś pomysły ? Może ktoś miał podobne wykresy ? http://www.directupload.net/file/d/4520/78xg5ru6_jpg.htm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...