Skocz do zawartości

KeepIT

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KeepIT

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Ustka

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

227 wyświetleń profilu

Osiągnięcia KeepIT

0

Reputacja

  1. Witam ostatnio w sumie nie ostatnio bo prawie rok temu pisałem o problemie z licznikami okazało się, że po zdjęciu i sprawdzeniu liczników to liczniki były klejone prawdopodobnie z 3 innych liczników i mam problem taki, że teraz nie wiem jakie powinienem mieć oryginalnie liczniki do siebie mam audi a4 b5 2001r ostatni wypust po liftowy 115km jak rozebrałem te liczniki to miałem wskazniki oleju i voltomierz, ale niestety z wyjętymi wskazówkami i zasłonami będę na dniach u kolegi na warsztacie to zrobie zdjęcia jak to majstry sprzedają i robią może mi ktoś pomóc w odnalezieniu odpowiednich zegarów do mojego audi ?
  2. KeepIT

    [b5 AJM]

    Witajcie, dawno mnie tutaj nie było a skąd mogę wziąć takie lampy ? jak mówisz kolego? jeżeli naprawde jest mega różnica to chciałbym zobaczyć jak to wygląda i poznać koszta zrobienia bixenonu.
  3. KeepIT

    [b5 AJM]

    Temat można zamknąć autko zostało naprawione Cały alternator się zjarał z regulatorem a szarpanie silnika było spowodowane przez jakąś listwe na pompowtryskach którą wymienił niedużo za to wszystko wziął a audi lata jak wcześniej ale teraz mam drugi problem bo chciałbym zakupić do niej nowe lampy i potrzebuje odnaleźć angel eyes do 2001r audi w kombi jak ktoś może to niech pomoże
  4. KeepIT

    [b5 AJM]

    Minie jeszcze kilka dni zanim coś z tym zrobię, ale dzisiaj pojawił się kolejny problem wyskoczyła kontrolka ładowania. Niestety muszę jutro zajechać do elektro-mechanika z racji tego, że nawet obrotomierz mi wariuje i prędkościomierz. Może ktoś pomoże mi jaki mam kabelek kupić bo jechanie do mechanika i płacenie mu 50zł za odpowiedź która praktycznie nic nie mówi jest irytujące. Autko jeździ i odpala bez problemowo mimo iż kontrolka się zapala.
  5. KeepIT

    [b5 AJM]

    Podjechałem na komputer do "Mechaników" po podłączeniu wyszło, że uszkodzenie elektryczne pompowtrysku Cylinder 1. Zalecenie jakie dostałem to, że mam pierw wymienić filtr paliwa a drugie to regeneracja, albo nowy pompowtrysk.
  6. KeepIT

    [b5 AJM]

    Dobrze zamówię sobie kabelek i jak tylko będę miał chwile to podejde i zczytam wszystko.
  7. KeepIT

    [b5 AJM]

    Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem tego forum i liczę na pomoc z waszej strony mam nadzieję, że zawitam tutaj na dłużej oczywiście jak tylko praca pozwoli. Mianowicie mam 2 problemy z moim audi myślę, że raczej użytkownicy tutaj na tym forum już się z tym spotkali więc, postanowiłem się do was zwrócić. Pierwszym problemem z jakim się spotkałem ostatnimi czasy z moim audi jest to, że jak posiadam zimny silnik to niestety odczuwam szarpanie silnika i to dość intensywne bo zaczynają się jak tylko zaczyna się uruchamiać turbina 1800 Obr/3200obr w tym przedziale się to znajduje najgorsze szarpanie. Oczywiście turbo jest po regeneracji kompletnej, problem zaczął się po wsadzeniu zregnerowanej turbiny oczywiście, wcześniej też szarpanie było, ale bardzo lekkie. Takie o to kontrolki wyskakują mi po chwili jazdy na szarpaniu silnika, muszę zatrzymać samochód, zgasić i ponownie go uruchomić i wszystko jest okej. Drugi problem jest taki, że z tego przewodu mi wycieka i potrzebuje nazwy tego przewodu niestety żeby go wymienić z góry bardzo dziękuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...