Skocz do zawartości

_chris_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _chris_

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Nowy Sącz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

286 wyświetleń profilu

Osiągnięcia _chris_

0

Reputacja

  1. Ja też mam problem z parującym bixenonem, dodatkowo miałem popękane tylne pokrywy. Kupiłem 2x nowe w ASO, założyłem, wszystkie zrobiłem z poradnika i niestety. Większa wilgoć, duży deszcz, zaświecę lampy na dłuższą chwilę i parują aż do połowy wysokości. Gołym okiem nie widać żadnej nieszczelności na lampie ani pęknięć. Wcześniej na pewno lało się przez regulację, bo wymieniałem oba silniczki i potem były tam zacieki i rdza. Gdzie można jeszcze szukać nieszczelności? Odpowietrzniki drożne
  2. Witam Poszukuję numeru skraplacza (chłodnicy) VIN: WAUZZZ8E84A086592 Z góry dzięki
  3. Tak to już wiem z ustawieniem samych ksenonów. Bardziej chodziło mi o pozycje silniczków. Tak czy inaczej, ten drugi się zepsuł. Nie ustawiał się w jednej z trzech pozycji wstepnych tylko zupełnie losowo. Po wymianie na nowy, wszystko gra aż miło Dzięki bardzo
  4. No właśnie te trybiki wyglądają całkiem w porządku. Zamówiłem już taki silniczek, zobaczymy jak przyjdzie i podmienie. Jak zakładałem oba to ten wykręcany element ustawiałem na środku mniej więcej, a silniczki w pozycji też środkowej. Czy jest różnica w jakiej pozycji silniczek został wyłączony? Czy one się potem same ustawiają w odpowiednią pozycję? A jeśli to trybiki to czy można takie same dokupić?
  5. Witam wszystkich Od miesiąca jestem posiadaczem Audi A4 B6. Kupiłem ją z kilkoma niedziałającymi rzeczami i jedną z nich był błąd poziomowania ksenonów. Po poradzie z forum i wykonaniu ustawienia świateł, błąd na FIS zniknął, jednak prawa lampa nie wykonywała żadnych ruchów (po zapaleniu ani w output test). Okazało się, że silniczek jest uszkodzony. Kupiłem silniczek, dzisiaj założyłem i..... Prawa strona chodzi ok. Za to lewa przestała działać poprawnie. Tzn 2 razy zadziałała ok, potem już idzie w dół bardzo mało, słychać jakby trybki przelatywały, potem albo pójdzie w górę albo w ogóle nie i zostanie na tym miejscu. Kilka razy kasując błędy (przy każdym kasowani włącza się poziomowanie) zachowanie tego silniczka jest inne. Albo w ogóle się nie rusza (ale słychać że coś tyrczy) albo rusza się trochę na dół, tyrczy i zostaje na dole. Czy jest jakaś procedura zakładania tych silniczków? Możliwe że pech taki że drugi padł? Z góry dzięki za wszelakie info.
  6. Witam wszystkich Wczoraj stałem się posiadaczem Audi A4 Avant B6. Zanim zacznę sie udzielać na forum, muszę tym autem zacząć jeździć, a tutaj śnieg na polu Niestety jest na 17" letnich oponach. Chcę kupić felgi stalowe + opony do niej, ale po przeczytaniu 30 tematów z forum i dziesiątek poradników dalej nie wiem. Wydaje mi się że optymalnym rozmiarem będzie 16? Ale jaka szerokość i profil? Na VW Passat B5 miałem 15" 195/60. Nie wiem czy zakładać takie same tutaj, czy na 16 nie będzie lepiej wyglądało autko. Ale jakie et? Jedni piszą mniejsze, drudzy większe tu będzie wystawało, tu się wkomponuje Chciałbym poradzić się kogoś z praktycznym doświadczeniem, aby stosunek cena / jakość / wygląd / wygoda był jak najlepszy. Z góry dzięki za wszelakie info.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...