Skocz do zawartości

Canyon28

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Canyon28

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Zgorzelec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

226 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Canyon28

0

Reputacja

  1. Witam, Od pewnego czasu przestał działać tempomat, nie zwalnia się również automatycznie hamulec postojowy. Z tego co zdążyłem się zorientować padł moduł hamulca ręcznego. Niestety nie mogę znaleźć go w bagażniku w prawym boczku. Proszę o informację gdzie umieszczony jest ten moduł hamulca ręcznego? Ile kosztuje taki moduł?
  2. Uporałem się z problemem, który coraz bardziej się nasilał.. wcześniej próbowałem różnych smarów, silikonowych itp. Przypadkowo podczas konserwacji goleni amortyzatora stosowałem Brunox preparat do amortyzatorów. Zauważyłem, że pozostawia dobrą niewidoczną warstwę poślizgową po wyschnięciu, a w momencie aplikowania dobrze penetruje. Zaaplikowałem tego brunoxa na kulke drążka zmiany biegów i nastała cisza.. Pozdrawiam
  3. Witam Panowie, W ostatnich dniach pojawił się problem z wybierakiem skrzyni biegów. Podczas jazdy na różnych biegach słyszalne są dźwięki pochodzące z drążka (kulki pod drążkiem) tak jakby tarła guma o gumę. Pojawia się to również podczas jazdy na luzie, wystarczą bardzo niewielkie nierówności. Po dociśnięciu mocno gałki w dół skrzypienie ustaje. Problem coraz bardziej się nasila i staje się coraz głośniejszy. Jadąc bez włączonego radia, skrzypi jak w jakimś "Zaporożcu". Smarowanie tej kulki nic nie dało, jakby jeszcze gorzej (w ruch poszedł biały smar). Problemem jest również dostęp do tego miejsca po wyjęciu mieszka (bez ściągania konsoli środkowej). Poradźcie Panowie coś na to, może te dźwięki przenoszą się z innego miejsca? Dzięki za odp.
  4. Witam Panowie, Zauważyłem problem z obudowa powietrza przy obniżonych temperaturach w okresie zimowym. Pojawiły się drgania elementów obudowy (rezonansowe) słyszalne podczas jazdy bądź postoju. Obudowa filtra składa się z dwóch części mocowanych za pomocą zatrzasków. Po dociśnięciu ręka obudowy przestaje drgać. Byłem zmuszony spiąć opaską zaciskową elementy obudowy filtra, aby wyeliminować dźwięki. Pytanie, czy nie powinno być jakiejś uszczelki pomiędzy tymi elementami? Niepokoi mnie fakt, że możliwe jest zaciąganie lewego powietrza, i szybsze zabrudzenia filtra. Obudowa wewnątrz nie jest zbyt czysta. Górna obudowa filtra (przykręcana - dociskająca filtr powietrza) siedzi poprawnie, żadnych luzów. W załączeniu przykładowe zdjęcie przedstawiające element. Dziękuję za ewentualną pomoc w rozwiązaniu problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...