-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Canyon28
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Zgorzelec
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
226 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Canyon28
0
Reputacja
-
Witam, Od pewnego czasu przestał działać tempomat, nie zwalnia się również automatycznie hamulec postojowy. Z tego co zdążyłem się zorientować padł moduł hamulca ręcznego. Niestety nie mogę znaleźć go w bagażniku w prawym boczku. Proszę o informację gdzie umieszczony jest ten moduł hamulca ręcznego? Ile kosztuje taki moduł?
-
Drążek zmiany biegów dźwięki tarcia gumy o gumę
Canyon28 odpowiedział(a) na Canyon28 temat w Audi A4 B8
Uporałem się z problemem, który coraz bardziej się nasilał.. wcześniej próbowałem różnych smarów, silikonowych itp. Przypadkowo podczas konserwacji goleni amortyzatora stosowałem Brunox preparat do amortyzatorów. Zauważyłem, że pozostawia dobrą niewidoczną warstwę poślizgową po wyschnięciu, a w momencie aplikowania dobrze penetruje. Zaaplikowałem tego brunoxa na kulke drążka zmiany biegów i nastała cisza.. Pozdrawiam -
Witam Panowie, W ostatnich dniach pojawił się problem z wybierakiem skrzyni biegów. Podczas jazdy na różnych biegach słyszalne są dźwięki pochodzące z drążka (kulki pod drążkiem) tak jakby tarła guma o gumę. Pojawia się to również podczas jazdy na luzie, wystarczą bardzo niewielkie nierówności. Po dociśnięciu mocno gałki w dół skrzypienie ustaje. Problem coraz bardziej się nasila i staje się coraz głośniejszy. Jadąc bez włączonego radia, skrzypi jak w jakimś "Zaporożcu". Smarowanie tej kulki nic nie dało, jakby jeszcze gorzej (w ruch poszedł biały smar). Problemem jest również dostęp do tego miejsca po wyjęciu mieszka (bez ściągania konsoli środkowej). Poradźcie Panowie coś na to, może te dźwięki przenoszą się z innego miejsca? Dzięki za odp.
-
Witam Panowie, Zauważyłem problem z obudowa powietrza przy obniżonych temperaturach w okresie zimowym. Pojawiły się drgania elementów obudowy (rezonansowe) słyszalne podczas jazdy bądź postoju. Obudowa filtra składa się z dwóch części mocowanych za pomocą zatrzasków. Po dociśnięciu ręka obudowy przestaje drgać. Byłem zmuszony spiąć opaską zaciskową elementy obudowy filtra, aby wyeliminować dźwięki. Pytanie, czy nie powinno być jakiejś uszczelki pomiędzy tymi elementami? Niepokoi mnie fakt, że możliwe jest zaciąganie lewego powietrza, i szybsze zabrudzenia filtra. Obudowa wewnątrz nie jest zbyt czysta. Górna obudowa filtra (przykręcana - dociskająca filtr powietrza) siedzi poprawnie, żadnych luzów. W załączeniu przykładowe zdjęcie przedstawiające element. Dziękuję za ewentualną pomoc w rozwiązaniu problemu.