Skocz do zawartości

zlosnik321

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zlosnik321

Informacje

  • Imię
    Dawid
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia zlosnik321

0

Reputacja

  1. Jutro pominę chlodniczke oleju i zobaczymy czy coś to daj fakt z chlodniczki mam jakiś wyciek mały ale może akurat zapowietrza się w ten sposob
  2. Tak płyn przy 125 wywala przy otwartym zbiorniczku... termostaty gotowane i otwieraly się ... właśnie problem wychodzi jakby nie chciał się odpowietrzyc
  3. O widzę nowy pomysł i wskazówka z tą chlodniczka oleju pominę i sprawdzę
  4. Lpg odcięte jest instalacja tylko na Pb jak w oryginale
  5. Teraz jest termostat behr... wiskoza nie spina bo jak skoro chlodnica zimna... pierwsza pompa z ruvile czy jakoś tak druga zwykła krafta. .. termostat dobrze założony. .. przypominam 4 termostaty 2 pompy nowa chlodnica nowa nagrzewnica pulkanie układ krocce nowe ... odpowietrzony na wszystkie sposoby przynajmniej tak mysle
  6. termostaty siedziały juz 3 różne gates, wahler, behr, więc nie chce mi sie wierzyć aby kolejny coś zmienił
  7. to chyba dobrze że się nie da znaczy że sztywno siedzi. Jesli zdejmę pasek i zakrece kołem pasowym to w srodku dopiero wirnik sie kreci
  8. Drożność nagrzewnicy sprawdzona pod wężem ogrodowym i jest ok
  9. Panowie glowica już na miejscu. I problem pozostał cały czas silnik się przegrzewa zimny płyn w zbiorniczku ogrzewanie działa idealnie co robić bo już nie mam pomyslu
  10. wszystko sztywno siedzi otworem od termostatu nie da sie zakrecic wirnikiem
  11. Pompa stara nie miała oznak żadnego uszkodzenia oraz nowa która jest założona. Podobno behr lepszy odd wahlera . Jak mam odkrecony zbiorniczek i zaczyna wskazówka iść na 100-110 stopni zaczya wywalać płyn jeśli zakręce zbiorniczek nic się nie dzieje i słychać cały czas bulgotanie w nagrzewnicy
  12. Odpowietrzalem na różne sposoby z korkiem i bez zdejmowanie węża z nagrzewnicy i nic U mnie wogole nie idzie woda tym małym wezykiem termostat behr był jeszcze Gates i jeszcze jakiś inny i dalej nic woda w zbiorniczku cały czas zimna
  13. Witam. Jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość na moim forum po prostu się pomysły skończyły więc postanowiłem tutaj opisać problem. Posiadam Passata B5 z silnikiem 1.8 ADR PB + LPG. Mam poważny problem od kilku dni, otóż silnik się przegrzewa termostat się nie otwiera, wąż dolny cały czas zimny!! Co do tej pory zrobiłem: Rozrząd wraz z pompą wody termostat pierwszy z Gates'a następny na Wahler'a więc nie ma mowy o wadliwym termostacie. Nowe czujniki temperatury. (temperaturę mierzę także pirometrem i pomiary się pokrywają) Dziś wymyłem cały układ chłodzenia wszystko drożne !! Jeździłem do tej pory bez termostatu ale silnik się nie dogrzewa brak ogrzewania a z racji tego że jeżdżę na taxi nie ma mowy o braku ciepłego nawiewu. Co robić bo już nie mam siły Dodam że jak jest podpięta nagrzewnica słychać głośne przelewanie się płynu w nagrzewnicy. Tutaj zamieszczam filmik do węży od nagrzewnicy cały czas powietrze jest tłoczone. Głowa zdjęta uszczelka ok. Głowa po sprawdzeniu szczelności i planowaniu jutro będzie składanie. W czym problem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...