Skocz do zawartości

Alex457PL

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Alex457PL

Informacje

  • Imię
    Filip
  • Miasto
    Słupsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

400 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Alex457PL

0

Reputacja

  1. Tak, wszystko wróciło do normy. Okazuje się że po odliczeniu akumulatora i podłączeniu go ponownie cała elektronika się resetuje i niektóre funkcje nie działają w moim przypadku nie działały te spryskiwacze. U mnie wyglądało to tak że odłączyłem aku, rozmontowałem przód potem zmontowałem go z powrotem podłączyłem Aku i nie wyjeżdżając z garażu jedynie na odpalonym silniku testowałem spryskiwacze i nie działały a że samochód miał rozebrane drzwi tylne to nie jechałem na jazdę próbną i założyłem ten temat. Kiedy już mogłem wybrać się na jazdę próbną to wystarczyła przejażdżka aby sygnał znów chodził do spryskiwaczy. Najwidoczniej auto musiało się zaprogramować, być może jest tak że po podłączeniu akumulatora czyli po hard resecie są przywracane najważniejsze funkcje a te mniej ważne odblokowują się po przejechaniu krótkiego odcinka. W każdym razie problem sam się rozwiązał szkoda tylko straconego czasu na zdejmowanie i zakładanie zderzaka kiedy szukałem problemu. ? Pozdrawiam ?
  2. Wszystko wcześniej działało, wątpię żeby to byl problem manetki. Obstawiał bym bardziej kodowanie ?
  3. Nic się nie dzieje kiedy przytrzymam dłużej, światła oczywiście włączone - miernik nic nie pokazuje bezpiecznik jest okej
  4. Witam, wcześniej wszystko działało jak należy ale niedawno była przygoda z jeleniem - byłem zmuszony zdemontować cały przód i teraz pojawił się problem, spryskiwacze reflektorów nie działają, wężyki drożne, pompa pracuje na "krótko" ale kiedy podepnę miernik pod kostkę od pompy, włączę światła i wcisnę wajchę to miernik nic się nie pokazuję natomiast spryskiwacze szyby działają bez problemu. Dodam ze miałem odłączony akumulator, czy możliwe ze spryskiwacze bi-xenonów się rozkodowały ? Ewentualnie bezpieczniki ale z tego co wiem to jeden bezpiecznik jest odpowiedzialny za wszystkie pompy spryskiwaczy(?) Z góry dzięki za odpowiedz, Pozdrawiam
  5. Dzięki bardzo za radę, omijam szerokim łukiem
  6. Witam, ostatnio miałem spotkanie z jeleniem i maska niestety nadaje się tylko na żyletki... Przeglądając alledrogo widziałem dużo ofert nowych masek jako zamienników (od 300zl) oczywiście do pomalowania, stąd moje pytanie czy ktoś kupował może te zamienniki ? I czy wgl jest sens, czy lepiej szukac jakiejś pod kod lakieru? Z góry dzięki za odpowiedź ?
  7. Przyjrzałem sie bardziej i porównałem te lampy i są konstrukcjnie inne, temat do zamknięcia ?
  8. Witam, ostatnio miałem nieprzyjemne spotkanie z Panem jeleniem i roztrzaskalem reflektor lewy. Cały reflektor jest połamany natomiast cały system bi xenonu ocalał, i stąd moje pytanie - czy jeżeli kupię lampę na zwykłą żarówkę to jest możliwość przełożenia bi xenonu? Pytam bo zwykle lampy można dostać za 100 zł a z bi xenonem zaczynają się od 400zl i był by to niewątpliwie tańszy zabieg o ile wogole wykonalny ? Z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam ?
  9. Aby lepiej zobrazować problem przyczepiłem Gopro do podwozia ? Stukanie w tym filmie jest wywołane w tym przypadku przy hamowaniu ale te odgłosy pojawiają się przy ostrych zakrętach, ogólnie przy przeciążaniach : https://youtu.be/wi5fAS6Bt7Y
  10. Witam, powracam do tematu wciąż z tym samym problemem. Stukanie zaczyna się nasilać i jest coraz częściej słyszalne. Oczywiście cały czas próbowałem ustalić przyczynę i przy okazji okazało się ze prawa zwrotnica jest pęknięta w okolicy jednej z nakrętek - została ona wymieniona a stuki jak były tak są... Zaczynam wątpić ze stukanie wydobywa się z zawieszenia, dwa razy byłem na diagnostyce i nic nie wykazało, może przyczyna leży po stronie przemieszczającego się silnika/skrzyni który wskutek przeciążeń o coś uderza? Pozdrawiam
  11. Witam, parę miesięcy temu z zawieszenia przedniego zaczęły dochodzić dziwne odgłosy a z czasem zaczęły sie nasilać. Coś w rodzaju stukania/strzelania przy ostrym hamowaniu oraz wchodzeniu w ostre łuki, zakręty i na rondach. Sprawdzałem to parę razy na podnośniku i dwa razy na różnych stacjach diagnostycznych (nic nie wykazało). Pozbyłem sie nawet dolnej osłony silnika alby wyeliminować ewentualne stukanie wywołane przez osłonę (jest już dosyć luźna) - nic nie pomogło, problem dalej występuje. Sytuacja występowała jeszcze na komplecie kół letnich i dzieje sie dalej także na zimowych. Dzisiaj jeszcze raz wybrałem się na podnośnik i mechanik stwierdził ze wszystko w zawieszeniu jest sztywne a jedyną potencjalną przyczyną mogą być tylne gumy na wózku/ławie Przód. Czy ktoś się już spotkał z takim przypadkiem, ten problem chodzi za mną juz parę miesięcy a ze względu na ograniczony czas i ciężka do zdiagnozowania przyczynę nie jestem w stanie go rozwiązać a potencjalna przyczyna jest jest w 100% potwierdzona (Metoda prób i błędów) i dlatego piszę ten post aby się w tym utwierdzić Z góry dzięki za odpowiedz! Pozdrawiam
  12. Też wydawało mi się ze to straszak tylko po co jest ten przycisk ? Aha i czy oryginalnie w drzwiach od kierowcy po zamknięciu auta też mruga czerwona dioda?
  13. Dopiero w poniedziałek będę miał czas i wolny garaż by się za to zabrać. btw. nawet jak bym ją zostawił i zakleił to jej światełko prześwituje i rozprasza podczas jazdy, nie wiem jak ktoś mógł z tym tak jeździć. Rozebrałem "osłonę pod kierownicą" i okazuje sie ze ta dioda to cześć jakiegoś większego "mechanizmu" Na moje oko wydaje mi się ze to jakiś system uniemożliwiający odpalanie silnika zanim nie wciśnie się tego przycisku, tyle ze jest już nie aktywny bo odpalam bez tego w każdym razie sam przycisk znajduje się pod kierownicą i jest przyczepiony do tej osłony która musiałem zdemontować, samej diody niebieskiej nie usuwałem bo nie wiem co z tym dalej zrobić jedynie przyczepiłem ją do tego splotu kabli z 3 zdjęcia żeby nie raziła. Jakieś pomysły czy wyciągać to i co to właściwie jest? Pozdrawiam
  14. Tak wygląda bez tego plastiku i mruga cały czas - czy stoi czy jedzie czy odpalony czy zgaszony silnik.
  15. Witam, Nie wiem czy ktoś sie już spotkał z takim czymś dlatego chciałbym zapytać, otóż na desce rozdzielczej obok przycisku "MODE" znajduje jak mniemam dorobiona dioda która w nocy bywa uciążliwa dodatkowo mruga i razi po oczach. Wydaje mi sie ze albo to cześć alarmu albo zwykły odstraszacz który ma taki alarm symbolizować dla potencjalnego złodzieja w każdym razie chciałbym sie tego pozbyć jeżeli jest to zbędne. Przewód tej diody idzie na lewo w stronę przełącznika do włączania świateł tylko nie za bardzo wiem jak sie dostać pod kierownice, jakieś sugestie co to może być i jak ewentualnie sie tego pozbyć? Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...