Skocz do zawartości

pawel9222

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawel9222

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Pyrzyce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB
  1. Pomocy! Potrzebuje rady. Kontrolki ABS i trakcji zapalają się w momencie kiedy auto ledwo się toczy lub się zatrzyma. Po resecie zapłonem, gasną i nie świecą do momentu kolejnego zatrzymania. Generalnie mogę przejechać wiele km i nic się nie dzieje, wszystko działa dobrze. W momencie zatrzymania prawie zawsze pojawiaja się kontrolki i ABS przestaje działać. Vcds komunikuje zwarcie z plusem na obydwu tylnych czujnikach. Oczywiście czujniki podmieniane, ciągłość przewodów do sterownika ABS sprawdzona- wszystko ok. Więc pozostaje naprawa/wymiana sterownika? Naprawia się to w ogóle, czy trzeba wymieniać? A4 b6 1.8t Q.
  2. Temat do zamknięcia. Ewentualnie do podwieszenia dla innych. Przegub o którym pisałem, pasuje idealnie. Ze starego przełożyć trzeba jedynie tylną zaślepke od strony wyjścia z dyferencjału. Reszta klika się idealnie i za niewielkie pieniądze (ok. 100) Wszystko działa jak należy.
  3. Siemanko. Nie sprawdziłem na czas uszkodzonej osłony przegubu wewnętrznego na tylnej osi i skończyło się uszkodzeniem całego przegubu. Przebieg też zrobił swoje i przegub rozpadł się na atomy i jest nie do uratowania. Zdemontowalem go i szczęśliwy pojechałem do sklepu w którym zawsze zamawiam części. I tu zaczęły się schody... Nr oryginału: 8e0407331b. Nigdzie nie mogę znaleźć zamiennika, ani oryginalnej części na podmianę (pytałem w ASO). Mieliście kiedyś podobny przypadek. Mam pewien typ który powinien pasować a mianowicie: meyle 100 498 0062. Ilość zebów ta samą, grubość i średnica też. Jedyna niewiadoma to średnica wałka. I teraz pytanie do Was: przerabiał już ktoś ten temat i udało się coś dopasować p&p? Pacjent: a4 b6 Avant quattro 1.8 bex.
  4. Wielkie dzięki. Na początek tak czy inaczej muszę zrobić serię, bo na 2 cylindrze już poniżej 9 barów kompresji. Reszta też niewiele lepiej bo ok 10. Poza tym na pewno przy nalocie 300k znajdzie się więcej usterek, które wpływają na wydajność.
  5. Witajcie. Jeśli macie doświadczenia z mechanikiem z okolic Szczecina, który dobrze radzi sobie z autami grupy VAG, dajcie proszę namiary. Mam kilka rzeczy do zrobienia m.in. remont glowicy. A głównym celem jest przywrócenie fabryki lub delikatne podniesienie mocy w moim b6 bex. Większość tematów związanych z naprawami robię sam, ale w kwestii silnika chciałbym by zajął się nim ktoś kto ma z tym większe doświadczenie. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...