Skocz do zawartości

Erwin Makuch

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Erwin Makuch

Informacje

  • Imię
    Erwin
  • Miasto
    Sdz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

311 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Erwin Makuch

0

Reputacja

  1. Hej. Mam problem z dmuchawą - żyje swoim życiem;x Zauważyłem, że od czasu do czasu, niezależnie jaki "bieg" ustawie (czy to w automacie) panel pokazuje, że się kręci a tymczasem nie ma żadnej reakcji ze strony wiatraczka- myślę sobie "pewnie szczotki się kończą", jednak dziś doszedł nowy objaw- dmuchawa działała na max przy wyłączonym panelu klimatyzacji? (jak go uruchomiłem, to siła nawiewu zredukowała się do tego, co ustawiłem). Co sądzicie? Dmuchawa będzie chyba okey? Usterka panelu klimatyzacji?? Komputer bez błędów ? Cholera, co roku, gdy temperatury spadają mam problemy z jakąś elektroniką?
  2. Hej. Miałem problem z silniczkiem wycieraczki- z czasem przestała się włączać, więc dziś wszystko rozebrałem, wymoczyłem w benzynie, zeskrobałem rdze, nasmarowałem i hula....no właśnie, ale tylko w zakresie 1/6 pierwotnego ruchu? Kurcze z godzinę próbowałem różnych pozycji tej "mini zębatki"i ramienia ale bez większych efektów. .... duża zębatka ze stykami obraca się o 360.. W czym rzecz? Ktoś coś w temacie?
  3. Aktualizacja: czujniki wymienione wszystkie. Błędy wyskakują dalej...pozostało grzebanie..:/
  4. Podłączyłem tt i mam problem. Wyciągam kluczyk i auto jakby gasło na ułamek sekundy...a czasami zdarza się, że zdąży zgasnąć nim timer zaskoczy. Acc wynalazlem za bezpiecznikiem 39 Ktoś, coś? Macie podobnie?
  5. Co do zamka, to fis widzi otwartą klapę, więc chyba mikrostyk jest w porządku... Światło w podsufitce zapala się tyko, gdy przełącznik ustawie w pozycji "1" (pyzy otwartej klapę jest ciemno) , natomiast w klapie bagażnika jest słabe napięcie i wcale się nie pali:/
  6. Witam. Pomóżcie z instalacją timera. Nie chce rozbierać kiery, żeby dostać się do stacyjki, a więc: Czerwonym wpiąłem się pod 12V z aku, o tutaj: zielonym tutaj (nie sugerujcie się kolorem kabla, była robiona przedłużka) czarnym do masy auta. no i timer działa...ale wraz z wyciągnięciem kluczyka już nie działa został niebieski i nie do końca wiem gdzie go puścić oraz szary, który ma niby iść do ręcznego...hmm,no właśnie, jak to ominąć? Nie raz ręczny po noce mi przymarzł I jeszcze biały, ale zdaje się, że mi nie potrzebny Druga zagwostka: Nie działało mi podświetlanie bagażnika w podsufitce- znalazłem wadliwe lutowanie, natomiast wciąż mam problem z czerwono/białym na klapie bagażnika. Jest tam napięcie, ale tylko: i żaróweczka się nie zapala help me
  7. rozumiem...oczywiście, jeżeli to pompa siadła a sterownik jest cały
  8. Pompa za 50 zł ? Na allegro raczej używki stoją po 300zł.. Czekaj, czekaj, do nowej pompy przełożyłes stary sterownik? Nie rozumiem:/ Auto do odebrania. Diagnoza: sterownik. ..jednak muszę zaprowadzić do innego speca. Obecny nie wzbudził zaufania. W międzyczasie dzwoniłem do firmy zajmująca się regeneracja sterowników i jeżeli sterownik odczytał prędkość z czujników,i były to jednakowe wartości (a tak właśnie było w chwili, gdy to sprawdzałem) to niestety już nie do odratowania..hmm
  9. Dzwoniłem wczoraj do pobliskiego zakładu elektromech. i umówiłem się na środę. Gościu przez telefon był trochę przemadrzały- zobaczymy czy się popisze, czy będę wymieniał wszytko po kolei. Sam powiedział, że sprawdzą każdy czynnik z osobna i ostatecznie sterownik. Co do regeneracji i Rumii..to żaden problem. Wpisałem w google i takich zakładów jest na pęczki. Do najbliższego będę miał z 70 km w razie co;) Myślicie, że potencjometrem sprawdza czy wina leży po stronie któregoś z czujników czy danego samego sterownika? Aktualizacja: oddałem do elektromechanika, diagnoza: uszkodzony czujnik z tyłu (nie wysilił się. Tyle to i mnie vag powiedział: cena 130 zł- czujnik plus 180zł - diagnostyka plus wymiana" co za zdzierstwo , no nic, fajnie, że w końcu zrobione...wsiadam, przekręcam kluczyk i ch.j- kontrolka się swieci. Co, zostawiłem dalej, diagnoza: przedni czujnik no rzesz kuźwa, najlepiej wszystkie wymienić! Jednak przed chwilą dzwonił i wykryli uszkodzoną wiązkę. Jak się dobrze ruszy to wywala błąd. Zostaje na weekend Ciekawe ile skasują tym razem...jedno jest pewne: dwa razy za diagnozę płacił nie będę, tym bardziej, że nie trafili za pierwszym razem a kasę zgarnęli!
  10. Ile kosztowała Cię taka regeneracja? No wiadomo, że auto trzeba oddać do warsztatu, tyko, żeby nie wymieniali części po kolei aż trafia na usterkę. ..Nie wiem czy zacząć od wymiany czujników czy sterownika:/
  11. Hej! Co jakiś czas (nie ma reguły, czy na prostej drodze, czy po jeździe na rondzie, czy ze świateł) przestaje działać prędkościomierz, zapala się ESP i ABS.| Vag mówi: Jakieś sugestie? Czujnik hamulca może być padnięty? Czy miałoby to wpływ na licznik? Słaby akumulator? Gablotę kupiłem w zeszłym tygodniu i niewiele wiem o jej przeszłości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...