Skocz do zawartości

Bartosz Kiłoczko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartosz Kiłoczko

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Recz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

305 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Bartosz Kiłoczko

0

Reputacja

  1. Ogólnie nie cieknie, przy zakładaniu szczęk które ciasno wchodziły na klocki delikatnie pocieklo z tłoczka
  2. Witam, Po wymianie klocków hamulcowych zauważyłem że przy dohamowywaniu pedał robi się twardy lekko wpada i słychać charakterystyczne terkotanie (abs ?). I tu pada moje pytanie czy to zapowietrzony układ hamulcowy czy jeszcze coś innego ? Dodam że przy wymianie klocków lekko pociekł płyn w tylnym zacisku z tłoczka. Odpowietrzałem wraz z moim Ojcem i faktycznie były pęcherzyki powietrza, ale problem występuję nadal, duże prawdopodobieństwo ze źle wykonaliśmy odpowietrzanie i trzeba będzie powtórzyć. Jeżeli to faktycznie zapowietrzone hamulce mógłby ktoś podać instrukcje odpowietrzania układu z abs dla upewnienia się ? Audi a4 b5 1.9 TDI AHU 90 KM Z góry dziękuje
  3. Spoko, Wielkie Dzięki za wszystkie informacje będę szperał ??
  4. Ok, dzięki za dotychczasową pomoc ? będę szukał we własnym zakresie, a jeszcze tylko jedno pytanie w którym miejscu znajduje się ten czujnik ciśnienia z błędu 00575 ?
  5. http://vaglog.pl/log-003_4lAeg8.html dodam że ponownie wyskoczyl m.in. blad 00575, czyli blad czujnika cisnienia
  6. Ok, w piątek wrzucę logi z grupy 003
  7. Czyli skupić się bardziej na szukaniu dziur w dolocie niż na n75 ?
  8. 000bs: http://vaglog.pl/log-000_620YsM6.html 001: http://vaglog.pl/log-001_7546C0r.html Kąt wtryksu: http://vaglog.pl/log-004_K3TW3.html Po zrobieniu logów i usunięciu błędów postanowiłem sie przyjechać, przy okazji zrobić log dynamiczny i zobaczyć czy znowu odetnie moc, o dziwo szedł normalnie i bardzo ładnie się rozpędził do 160 bez żadnego ale, troszkę było szarego dymu za mna przy 3 biegu ale to chyba normalne w 1.9... co sądzisz o tym ? http://vaglog.pl/log-011_4M6jM9.html
  9. Dzisiaj pożyczę kabel i postaram się zrobić logi
  10. Jeżeli to nie beda wezyki itd. To czytałem że można zamienić n18 z n75, chyba że ktoś ma lepszy pomysł wyjaśnienia tego odcinania ?
  11. W temacie jest: 1.9 TDI AHU (90KM), więc kierownice odpadają..., dodam ze przy zczytywaniu błędów wyskoczył mi m.in. takie 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+
  12. Proszę o analize logów dynamicznych, logi robione na 3 biegu. Mam taki problem gdyz odcina mi moc w okolicach 120- 130 km/h, po ponownym wcisnieciu pedału gazu idzie dalej. Podejrzewam n75 nie wiem czy słusznie. http://vaglog.com/log-011_6rdbJ3I.html dynamicznt.csv
  13. Napewno łożysko wyje bo słychać, łożysko raczej z niższej półki bo dałem za nie 40 zl, jeżeli łożysko było zbyt mocno dokrecone to pozostaje tylko wymiana na kolejne nowe ?
  14. Witam, Wymieniałem łożysko w lewym tylnym kole gdyż stare buczalo nie miłosiernie, po wymianie na nowe i przejechaniu ok 100 km buczenie powróciło w tym samym kole, jednak dużo ciszej. Dodam że wymieniłem to z moim Ojcem, przewidujemy że może zbyt słabo dokrecona nakrętka lub za mocno chociaż przy luznienszym dokręceniu piasta miała luzy. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Z góry serdecznie dziękuję ?
  15. podpiałem ponownie i wyskoczyly mi troche inne błędy, tak samo jak poprzednie po skasowniu znikneły oprócz czujnika paliwa 5 Faults Found: 00539 - Fuel Temperature Sensor (G81) 30-00 - Open or Short to B+ 17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 65535 - Shareware Version. To Decode all DTCs 00-00 - Please Register/Activate 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 00-10 - - - Intermittent 00741 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
×
×
  • Dodaj nową pozycję...