manieksdz

Pasjonat
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O manieksdz

    Informacje

    • Imię
      Mariusz
    • Lokalizacja
      Sieradz

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2004
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BEX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. manieksdz

      Jestem na liście poprostu źle zrozumiałem twój post
    2. manieksdz

      Czyli ze jeden jest juz gotowy do wysyłki ? Jezeli tak to byłbym chętny w cenie forumowej na juz
    3. manieksdz

      1. danaks87 A4B6 1.8 T Silnik AVJ dwie sondy 2. bartez90 A4B6 1.8 T Silnik BEX dwie sondy 3. Maxero A4B5 1.8T Silnik ANB dwie sondy 4. manieksdz A4B6 1.8T Q Silnik BEX dwie sondy
    4. manieksdz

      Ok sprawdzę napinacz a co do dawki przestawia się ją tylko na vagu ?
    5. manieksdz

      lekkie opoznienie ale logi sa 000 bs statyczny - http://vaglog.pl/log-000_1wdxR.html 001 statyczny - http://vaglog.pl/log-001_lBNo7Q.html co do tej dawki na jaka ustawic zeby bylo dobrze i spalanie tez bylo w normie? Czy moze od spalania zalezy cos wiecej niz tylko dawka?
    6. manieksdz

      Majster od turbiny skasowal mnie tylko raz teraz zrobil w ramie gwarancji w srode bede dzialal z katem tym razem mam nadzieje ze sie uda
    7. manieksdz

      Ano widzisz mówiąc szczerze to dopiero moje początki z vagiem i najwidoczniej przy ustawianiu kata nie przelaczylem na basic settings a co do dawki to przestawia się ją na vagu czy na pompie/nastawniku?
    8. manieksdz

      000 bs statyczny - http://vaglog.pl/log-000_3UD2tG.html 001 statyczny - http://vaglog.pl/log-001_37s807.html Nie wiem czy tak powinno byc ale po przelaczeniu na bs to silnik znacznie sie wyciszyl a po przelaczeniu na measuring blocks to znow zaczal jakos klekotac
    9. manieksdz

      Tak turbina byla dobrze podpieta z tego samego schematu. Teraz po zmianie kata wtrysku na 49-55 telepalo silnikiem a po zwiekszeniu na 55-60 na cieplym odpala ok a na zimnym ma ciezko i kopci na niebiesko... co dalej?
    10. manieksdz

      wrzucam log 004 - http://vaglog.pl/log-004_53558bz.html dlaczego mam wymienic na ta z awx? ogolem auto duzo pali przejechalem pol baku i zrobilem 300 pare ogolem na calym wychodze max 750km
    11. manieksdz

      wrzucam log 013 - http://vaglog.pl/log-013_b5N8dr.html sprawdzilem kat wtrysku i wyszlo 100 wiec musze ustawic w przedziale 48-52 tak ? czy tak wysoki kat wtrysku ma wplyw na kopcenie?
    12. manieksdz

      Nastawnik byl czyszczony jakiś czas temu bo mialem problemy z szarpaniem wiec dziś podpinam kompa i będę działał
    13. manieksdz

      Wyciagnalem turbine i okazala sie zasyfiona wiec oddalem na gwarancje. Po ponownym wlozeniu auto odzylo i w tryb awaryjny juz nie wchodzi teraz tylko borykam sie z problemem kopcenia na czarno gdyz gosciu od turbiny powiedzial ze bardzo byla zasyfiona czarna sadza i teraz nie wiem czy od tego ze w aucie cos jescze jest nie tak czy od tego ze jezdzilem na zasyfionej turbinie ze 4 miesiace. Tutaj logi po czyszczeniu : 003 ; http://vaglog.pl/log-003_H2yOjDI.html 011 ; http://vaglog.pl/log-011_69QiW.html Gdzie moglbym szukac rozwiazania problemu z kopceniem ?
    14. manieksdz

      Po podmianie nic sie nie zmienilo przyspiesza jak przyspieszala tryb awaryjny jak wchodzil tak wchodzi wakuometr wskazuje to samo. Jutro wstawie logi chyba ze jezeli zmian nie ma to nie robic?
    15. dynamiczny 003 - http://vaglog.pl/log-003_Q39sXOj.html dynamiczny 011 - http://vaglog.pl/log-011_b73hd.html statyczny 000 - http://vaglog.pl/log-000_PrRfea.html statyczny 003 - http://vaglog.pl/log-003_9hqK4o2.html statyczny 011 - http://vaglog.pl/log-011_3I44h1W.html Samochod wpada w tryb awaryjny przy przekroczeniu 100 km/h zazwyczaj 4 bieg 3 tys obrotow. Na tescie 011 wakuometr wskazuje doladowanie 0.7 a nie wlaczajac testu mam zaledwie 0.5, przy zmierzeniu pradu jaki dochodzi do n75 wskazuje 8,4 a wyczytalem w internecie ze powinno byc 12 lub wiecej ktos wytlumaczy naprostuje sprawe ? Dodam jeszcze ze turbina jest po regeneracji jakies 3 moze 4 miesiace i zawor EGR jest zaslepiony. Blad na komputerze po przeladowaniu 00575 - cisnienie w kolektorze dolotowym. Jezeli logi skopalem powiedzcie o zrobie jeszcze raz bo jakby nie patrzec robilem je pierwszy raz w zyciu Przy 3500 obr samochod wpadal w tryb awaryjny Za pomoc z gory dziekuje