Skocz do zawartości

r1ko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O r1ko

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia r1ko

0

Reputacja

  1. Przyczyną była nieszczelność pompo-wtrysków, regeneracja czyli wymiana zużytych/uszkodzonych elementów, koszt naprawy 550 zl.
  2. Auto dzis wylądowało u mechanika jeden z lepszych w okolicy. Jak będę coś wiedzieć odrazu sie z Wami podzielę informacja. Pozdrawiam.
  3. Link do filmu: Podejrzewa ze moze wtrysk , ogólnie to mało mi powiedział jedynie że wolny termin ma dopiero w maju i ze to nic wspólnego z elektroniką ? Na piątek umówiłem się z innym mechanikiem, zobaczę co powie.
  4. Nie dam rady zrobić logów, ponieważ nie posiadam kabla, a w tej chwili boje się tym autem poruszać gdziekolwiek. Mechanik u którego byłem po drodze do domu podłączył go pod komputer sprawdzał coś tam i stwierdził ze nie ma żadnych błędów i silnik tylko do rozbiórki i remontu. Dźwięk postaram się nagrać jutro o ile będzie słychać cokolwiek na nagraniu. Mam film który pokazuje jak ten dym wygląda ale zajmuje 20 mb nie mogę go tutaj załączyć. Dodam jeszcze ze od pewnego czasu w moim aucie słychać było brzęczenie metaliczne z pod spodu przy obrotach 1900-2000 ,myślałem ze to obudowa jakaś luźna miałem to naprawić jak się ociepli nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym co się stało. Jeszcze chyba ważna informacja to to ze auto nie straciło mocy.
  5. Witam klubowiczów, Mam problem potrzebuje pomocy , dziś moje Audi zaczęło bardzo mocno kopcić z rury wydechowej kolor raczej biały, towarzyszy temu trzęsienie się silnika i dziwne odgłosy (jak by bardziej klekocze) gdy zgasiłem dwa stuknięcia było słychać z silnika. Mechanik po oględzinach bez głębszego zaglądania stwierdził ze nie działa na jednym cylindrze i że trzeba rozbierać szukać (elektronika nic nie szwankuje). Wcześniej też zauważyłem że podczas przyspieszania (nie zawsze) auto jak by się dławiło miedzy 2000 a 2500 obr/min. towarzyszył temu taki szum z pod maski typu (szy szy szy) od strony pasażera nie wiem czy to coś wspólnego ma z tym ale na pewno warto Wam wspomnieć o tym. Autko to Audi a4 b7, silnik BPW 140 Km, przejechane 172 tysiące sprawdzone w ASO po historii. Proszę o pomoc i jakieś info co to może być czego się spodziewać żeby mechanik czasami nie naciągał mnie nie potrzebne wydatki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...