Skocz do zawartości

mareckopt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mareckopt

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Chojnowski

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Wydaje mi się że problem rozwiązany - pojeżdżę trochęto potwierdzę - A mianowicie wymieniłem cały kompletny rozrząd - kilometry już powoli się kończyły do wymiany postanowiłem nie czekać dłużej i wymienić go wcześniej - efekt jest zadowalający auto pracuje zupełnie inaczej. Wydaje mi się że problem był może nawet z samym paskiem na napinaczu było widać jak bardzo był już rozciągnięty. Po zmianie kompletu prawidłowym napięciu paska kontroli ustawienia synchronizacji wałków ( 0% ) wszystko zaczęło działać poprawnie. Dam znać po przejechaniu ok 5k kilometrów to da mi obraz czy efekt jest długotrwały i radość nie jest przedwczesna. Pozdrawiam Marek
  2. Witam Jestem tutaj nowy więc na wstępie witam wszystkich Chciałbym poprosić o pomoc w zlokalizowaniu problemu. Objaw jest taki że auto zachowuje się na ogół bardzo pozytywnie z wyjątkiem pracy na zimnym silniku. Auto po uruchomieniu przez pewien czas pracuje poprawnie gdy temperatura podniesie się auto zaczyna w pewnym momencie naprawdę mocno nie równo, odczuwa się to podczas postoju trzęsie budą Kiedy wskazówka temperatury ustali się na temperaturę optymalną czyli stanie w okolicy 90 to wszystko ustępuje. Daje się też zaobserwować zjawisko mocnego dymienia z wydechu, gdy jest zimny, śmierdzi strasznie nie przepalonym paliwem. Auto jeździ bez zastrzeżeń z wyjątkiem opisanej powyżej nieprawidłowości. To co do tej pory w nim zrobiłem to Wymienione 4 pompki na nowe salonowe, klapa dusiciela, kolektor z klapkami, przepływomierz, czujnik temperatury płynu, zawór N75, wszystkie elementy są zakupione w oryginale i nowe nie używane ani regenerowane. Pochodzę z Łomży więc jak bym znalazł tutaj osobę chętną w pomocy z moim kłopotem to będę bardzo rad. Słyszałem i czytałem że może to być wina źle ustawionego rozrządu ( synchronizacji ) zostało mi około 20k do wymiany rozrządu więc może bym go od razu wymienić, Pozdrawiam serdecznie i proszę o podpowiedzi sugestie i rady - oraz namiar na dobrego speca ))
  3. Witam wszystkich Marek Łomża Audi A4 Kombi 2.0 TDI BRD quattro )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...