Witam.
Po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu borykam się ze słabym dołem samochodu, przyspiesza bardzo ospale potem już idzie...
W samochodzie zostało wymienione:
Przepływomierz Bosch nowy,
Zawór N75 i N18,
Przewody podciśnienia,
Olej Valvoline Durablend diesel 5w40 505.01
Uszczelniacze pompowtrysków ( ustawione suwmiarką, śruba dokręcona i cofnięta o 180 stopni)
Czyszczenie pompowtrysków preparatem Liqui Molu diesel spulung(jakoś tak)
wymieniony filtr powietrza, oleju, paliwa,
ustawiony kąt synchronizacji wtrysku( był na 0,0 ale dużo palił paliwa i teraz mam na 1,1-1,7)
Regenerowana turbina
wymieniony egr (klapa gasząca działa)
i mocy brak... słaby dół.
Logi statyczne:
000-http://vaglog.pl/log-000_O71a65.html
Logi dynamiczne : 003, 008,011-http://vaglog.pl/log-011_003_008_F5qb0.html 011-http://vaglog.pl/log-011_3zGlF8.html 010-http://vaglog.pl/log-010_O97dg.html 008-http://vaglog.pl/log-008_Jp0h5.html
Patrząc na logi turbiny wydaje mi się że nie podaje tyle ciśnienia ile komputer wymaga, pedał gazu wciśnięty do podłogi.
Pomożecie ? BO już mnie szlag trafia
Pozdrawiam !