Skocz do zawartości

Grzegorzbrzenczy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Grzegorzbrzenczy

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Grzegorzbrzenczy

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! Jestem nowy na tym forum a to mój pierwszy post, proszę o wyrozumiałość. Borykam się z następującym problemem: Dziś rano chciałem sprawdzić stan akumulatora. Temp - 15, auto nie odpalane 2 dni. Odpalił ale trochę za słabo kręcił. Postanowiłem podładować akumulator jednak nie moglem otworzyć maski więc stwierdziłem ze linka przymarzła. Zrobiłem rundkę aby silnik złapał optymalną temp. i ciepło z silnika rozmroziło linkę ale nic z tego. Linka albo się urwała albo spadła lecz to nie istotne, wiem już jak otworzyć maskę. Problem tkwi w tym że samochód wydalał dość obfity dym. Wiem że przy większych mrozach tak może się dziać ale zaniepokoił mnie zapach palonego oleju w spalinach. Dodam że wcześniej gdy temp wahała się kolo 0 ± 5 nic takiego się nie działo. Oleju ubywa lecz go nie palił wcześniej bo zapachu oleju czuć nie było. Olej ucieka z pod pokrywy głowicy i na uszczelniaczach (półksiężycach) wałków rozrządu gdyż przy dość dynamicznej dłuższej jeździe powyżej 4 tys obr. czuć było zapach spalin w kabinie i widziałem olej na katalizatorze. Miarkuje że niska temperatura mogła przyczynić się do niedrożności odmy i stąd ten nie pożądany zapach spalin. Co sądzicie? Miał ktoś coś takiego? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...