Skocz do zawartości

Adakiahz

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

1 obserwujący

O Adakiahz

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Tychy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak jak w temacie mam zrobione logi dynamiczne i chciałbym żeby ktoś zerknął i zobaczył fachowym okiem. Link poniżej (grupa 3/8/11) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w...
  2. Dzięki bardzo ?
  3. Witam, ja z szybkim pytaniem jakie maksymalne ciśnienie jest w stanie wytworzyć turbosprężarka z AVF'a. Szukałem ale znalazłem o AWX (wiem, że te silniki są praktycznie te same) ale czy jest pewność że te turbiny są dokładnie te same?
  4. Tył bez zmian póki co, przychodzi na niego kolej powoli
  5. Kolejne dwa zdjęcia.
  6. Trochę czasu nic nie było, gdyż walka z buda trwała. Malowanie tylnych błotników wraz z konserwacja ich od środka. Oraz kupno dwóch nowych przednich i malowanie. Do tego doszło przerobienie lekkie zderzaka caractere na gładko i takie tego efekty. Doszło do tego także podłączenie centralnego IC oraz przerobienie dolotu. Oraz także dołożenie 2din do samochodu.
  7. Wyciąg pompę vacum i powymieniaj uszczelnienia i zobacz jak wygląda sitko.
  8. A pompa vacum przed włożeniem była rozbierana cała i były wymieniane wszystkie uszczelnienia? Czy tylko włożona używka i tyle?
  9. Egr był odłączony, zaślepiony i nie dochodziło do niego podciśnienie. Auto tak jeździło 1,5 roku, ale nagle po wertepie coś mu odjebało, no i po jego podpięciu zaczął furgać. Co do logów to przy sprawdzaniu nie zostały zapisane a drugi raz ich nie robiłem bo problem rozwiązałem sam.
  10. Rozwiązałem problem, winny był EGR.
  11. Ma ktoś jakiś pomysł?
  12. Na logu nic nie wyszło. Auto jakby przy zmianie biegów traciło vacum, i dopiero po chwili jak dobije podciśnienie, turbo wstaje. Myślę o podmianie całej pompy.
  13. Dolot szczelny na pewno, dzisiaj naprawa pompy vacum i wymiana uszczelki. Oraz filtra paliwa...
  14. Po podpięciu teraz auta pod kompa błędów brak...
  15. Będę miał chwilę to zrobię. Ogólnie dzisiaj jadąc udawało mi się na każdym biegu dac w palnik z tym że gdy z 2 biegu dałem do ok 3tys to przy zmianie na 3 auto nie jechało do momentu zejścia z obrotów do 1,5tys wtedy dodając gazu auto jechało do końca, na 4 biegu to samo musiałem zejść do 1,5tys wtedy auto jechało normalnie. Gdy miałem ok 2tys i powyżej auto nie chciało jechać. Zaraz podpinam auto pod kompa i obadam jakie są błędy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...