-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Adakiahz

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Tychy
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Logi dynamiczne do oceny 1.9 AVF po lekkiej modyfikacji
Adakiahz opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Tak jak w temacie mam zrobione logi dynamiczne i chciałbym żeby ktoś zerknął i zobaczył fachowym okiem. Link poniżej (grupa 3/8/11) Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w... -
Maksymalne ciśnienie turbosprężarki 1.9 AVF
Adakiahz odpowiedział(a) na Adakiahz temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki bardzo ? -
Witam, ja z szybkim pytaniem jakie maksymalne ciśnienie jest w stanie wytworzyć turbosprężarka z AVF'a. Szukałem ale znalazłem o AWX (wiem, że te silniki są praktycznie te same) ale czy jest pewność że te turbiny są dokładnie te same?
-
-
-
Trochę czasu nic nie było, gdyż walka z buda trwała. Malowanie tylnych błotników wraz z konserwacja ich od środka. Oraz kupno dwóch nowych przednich i malowanie. Do tego doszło przerobienie lekkie zderzaka caractere na gładko i takie tego efekty. Doszło do tego także podłączenie centralnego IC oraz przerobienie dolotu. Oraz także dołożenie 2din do samochodu.
-
[TDI PD] Nie odpala po nocy, dłuższym postoju - powietrze na powrocie z pompy vacum.
Adakiahz odpowiedział(a) na Wojtek2424 temat w 1.9TDI
Wyciąg pompę vacum i powymieniaj uszczelnienia i zobacz jak wygląda sitko. -
[TDI PD] Nie odpala po nocy, dłuższym postoju - powietrze na powrocie z pompy vacum.
Adakiahz odpowiedział(a) na Wojtek2424 temat w 1.9TDI
A pompa vacum przed włożeniem była rozbierana cała i były wymieniane wszystkie uszczelnienia? Czy tylko włożona używka i tyle? -
Egr był odłączony, zaślepiony i nie dochodziło do niego podciśnienie. Auto tak jeździło 1,5 roku, ale nagle po wertepie coś mu odjebało, no i po jego podpięciu zaczął furgać. Co do logów to przy sprawdzaniu nie zostały zapisane a drugi raz ich nie robiłem bo problem rozwiązałem sam.
-
Rozwiązałem problem, winny był EGR.
-
Ma ktoś jakiś pomysł?
-
Na logu nic nie wyszło. Auto jakby przy zmianie biegów traciło vacum, i dopiero po chwili jak dobije podciśnienie, turbo wstaje. Myślę o podmianie całej pompy.
-
Dolot szczelny na pewno, dzisiaj naprawa pompy vacum i wymiana uszczelki. Oraz filtra paliwa...
-
Po podpięciu teraz auta pod kompa błędów brak...
-
Będę miał chwilę to zrobię. Ogólnie dzisiaj jadąc udawało mi się na każdym biegu dac w palnik z tym że gdy z 2 biegu dałem do ok 3tys to przy zmianie na 3 auto nie jechało do momentu zejścia z obrotów do 1,5tys wtedy dodając gazu auto jechało do końca, na 4 biegu to samo musiałem zejść do 1,5tys wtedy auto jechało normalnie. Gdy miałem ok 2tys i powyżej auto nie chciało jechać. Zaraz podpinam auto pod kompa i obadam jakie są błędy...