Skocz do zawartości

Bartas1986

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bartas1986

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Wejcherowo

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CCWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Bartas1986

0

Reputacja

  1. Wiesz, tak calkiem szczerze to ja jestem takim typowym ''Januszem'' motoryzacji - zawsze staram sie przyoszczedzic, lub zrobic tak zeby nie generowac wydatkow, a one znajduja mnie same Jezeli jade autostrada lub obwodnica to jest ok, bo na 5 i 6 jest bardzo szeroki zakres predkosci. Gowniano sie natomiast jezdzi w ruchu mieszanym i rzeczywiscie przy tym zestawieniu manual to Faux Pas...
  2. Witam, zaczne moze od poczatku - w Piatek w Niemczech kupilem swoje wymarzone (myslalem o tym samochodzie juz od 2-3 lat) 3.0 TDI Quattro w manualu. Niestety nie kupilem go od pierwszego wlasciciela spod domu a w autohandlu specjalizujacego sie w grupie VAG. Niestety podczas jazdy probnej nie wychwycilem tego, co dala mi cala trasa do Polski.... Kupilem manual, poniewaz od zawsze takie skrzynie wydawaly mi sie najmniej awaryjne i problematyczne a tymczasem przez caly weekend nie spalem przeszukujac forum w celu uzyskania odpowiedzi. Dlatego mam pytania, czy ponizsze zaobserwowane objawy sa normalne dla tego auta i tej skrzyni? : <> Przy wciskaniu sprzegla, gdy obroty silnika sa wysokie slychac cos w rodzaju wycia/buczenia oraz czuc lekkie wibracje na tym pedale. Nie jest to uciazliwe, ani tez specjalnie glosne, ale lekko niepokojace; <> Biegi 2 i 3 wchodza dosc nieprecyzyjnie i czasem mam wrazenie ze skrzynia najchetniej odbilaby/wyrzucila trojke. Dodam, ze nie zawsze tak jest. <> Czasami po odpuszczeniu sprzegla na postoju obroty silnika podnosza sie na chwile do 1000 obr/min, po czym wracaja do normy. Tez nie wystepuje to zawsze. Do Audi przesiadlem sie z Mondeo MK4 i jak dla mnie skrzynia tam chodzila o niebo lepiej, niz w A4 B8 i dlatego postanowilem zapytac tutaj na forum. Do tego dzisiaj rano bylem w serwisie specjalizujacym sie w naprawach skrzyn biegow, i jej pracownik po przejechaniu sie autem stwierdzil, ze wszystko jest ok ze sprzeglem, dwumasa i skrzynia - one podobno juz tak maja... Co wiecej auto mialo wymieniane kompletne sprzeglo i dwumase w niemieckim ASO. W komplecie dokumentow mialem fakture na ponad 3600 EUR za to... Samochod ma obecnie 268 tys. przebiegu, natomiast wymiana byla w Grudniu 2015 przy przebiegu 232 tys. km. Nie ukrywam ze glownie to przewazylo na tym ze podjaralem sie i kupilem ten samochod. Teraz zaczynam zalowac, ze nie kupilem z automatem bo jazda tym manualem odbiera nieco przyjemnosc z jazdy i przysparza zmartwien.... Z gory dziekuje za opinie!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...