Skocz do zawartości

stolpin83

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O stolpin83

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia stolpin83

0

Reputacja

  1. Sprawdziłem wszystko jest ok. Ale wydaje mi się że gdyby któryś źle czytał to było by tak jak gdy miałem mocno skorodowane pierścienie ABS-u. Włączał się ABS ale nigdy nie ESP. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Po jutrze będę miał chwilę to zdejmę kierownicę i obejrzę czujnik kąta skrętu kierownicy. Problem przestał istnieć. Nastąpiła samo naprawa. Chciałem znaleźć czujnik ESP (wychyleniowy). Odkręciłem osłonę pod kierownicą, tam go nie było, zwolniłem blokadę ustawień kierownicy i pomachałem nią trochę, wsadziłem rękę za konsole środkową ale nic tam nie wyczułem po omacku. Skręciłem wszystko i problem przestał istnieć.
  2. Sprawdziłem wszystko jest ok. Ale wydaje mi się że gdyby któryś źle czytał to było by tak jak gdy miałem mocno skorodowane pierścienie ABS-u. Włączał się ABS ale nigdy nie ESP. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Po jutrze będę miał chwilę to zdejmę kierownicę i obejrzę czujnik kąta skrętu kierownicy.
  3. Jakieś rok temu walczyłem z włączającym się ABS-em podczas hamowania z większych prędkości przy dłuższym trzymaniu hamulca. Winnym okazały się zerdzewiałe koronki od ABS-u na tylnich tarczach hamulcowych. Przed ich wymianą razem z tarczami i klockami wyjąłem wszystkie czujniki ABS poczysciłem gniazda i wszystko wyregulowałem. Z przodu pierścienie ABS-u znajdujące się na przegubie jak nowe, czyste i nie naganne jeden czujnik z przodu podczas wyjmowania się rozwalił, wymieniłem. Potem oba tylne też wymieniłem. Ale wszystko ustało dopiero jak wymieniłem na nowe tarcze tylne wraz z pierścieniami ABS. Od pół roku w tym temacie wszystko jest ok. Więc to raczej nie jest to.
  4. Podłączyłem VCDS-a i nie ma żadnych błędów. I jeszcze jedno na początku pisałem że dzieje się to tylko podczas przyspieszania. Dzisiaj bardziej potestowałem to w trasie i na odjętym gazie też się to dzieje.
  5. Witam, w moim audi zapala się i gaśnie kontrolka ESP ( gdy do tego dochodzi komputer odejmuje napęd ), gdy jadę szybciej powyżej 40 km/h i skręcam w prawo trzymając pedał gazu. Dzieje się tak wyłącznie gdy skręcam w prawo, w zasadzie gdy pokonuje łuk w prawo, gdy mam kierownicę skręconą około 40 do 50 stopni. Gdy zaczyna się to dziać słychać trzeszczenie pod maską i samochód przestaje reagować na pedał gazu. Kontrolka przestaje się zapalać gdy puszczę jadąc łukiem pedał gazu albo wyjadę na prostą i wyprostuje auto. Jadąc na wprost bądź w lewo wszystko jest ok. Robiłem teścik na parkingu, kręciłem się w prawą stronę i nie byłem w stanie wywołać tych objawów. Co to może być? Gdy wyłączę ESP przyciskiem, samochód jedzie normalnie.
  6. Witam wszystkich i pozdrawiam. Na zdjęciach przedstawiam moje rozwiązanie tego problemu. Czas naprawy15 min., koszt 0 zł. Gumka jakiej użyłem to okrągła gumka opleciona tkaniną spotykana w ściągaczach kurtek, dresow. Jeżdżę tak już ponad rok, klameczka działa wyśmienicie, pracuje lepiej jak w oryginale. Witam wszystkich i pozdrawiam. Na zdjęciach przedstawiam moje rozwiązanie tego problemu. Czas naprawy15 min., koszt 0 zł. Gumka jakiej użyłem to okrągła gumka opleciona tkaniną spotykana w ściągaczach kurtek, dresow. Jeżdżę tak już ponad rok, klameczka działa wyśmienicie, pracuje lepiej jak w oryginale.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...