
electrobyme
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O electrobyme

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Żulice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Teraz powiedz mi jak to naprawić. Dam radę sam?
-
Wieczorem sprawdzę jakie korekcje maja pompki podczas telepania
-
Błędów nie ma. Telepie się trochę. I wtedy trochę dymi na niebiesko. Dzieje się tak nie zawsze ale zazwyczaj na zimnym, ewentualnie jak stoi zapalony dłuższą chwilę i wtedy chce od razu szybko przyspieszyć. Nagle zaczyna się dławić po przekroczeniu 3 tyś. Zazwyczaj na 2 biegu. Jak obroty spadną to wszystko wraca do normy. Wcześniej valvoline teraz motul. Trochę chaotycznie napisałem ale w pracy jestem.
-
Witam Panowie , czy ktoś spotkał się z problemem , że ajm po przekroczeniu około 3 tyś obrotów na zimnym chodzi na tak jakby na 3 cylindry , po tym jak obroty spadną do około 950 to wszystko wraca do normy . Co to może być ? Zawiesza się pompowtrysk , czy może coś z turbiną ?
-
Nikt nic ?
-
Witam Panowie od kilku dni mam problem ze swoja b5 . Otóż pierwszym objawem jest podwyższone spalanie wcześniej spalał jakieś 6.8 - 7.5 litra teraz spalanie jest o litrę większe . Co może być tego przyczyną ? Na vagu błędów brak korekcje pd ok , przepływka ok. Przestawiałem nawet synchronizację na wałku rozrządu i nic to nie daje , ustawiłem na +-06, 00 ale spalanie przy 00 na postoju wynosi 1l/h więc przestawiłem na +1.1 gdzie wynosi 0,8. Jeden czujnik temp pokazuje 90 stopni drugi o około 5-7 stopni mniej . Drugim problemem jest to że na zimnym silniku (odpala od strzała) z 3 minuty po odpaleniu gdy chcę przyśpieszyć silnik zaczyna się dławić - dławi się tak chwilę i po chwili zaczyna już pracować normalnie bez problemu ( podczas tej pracy żadnego dymu z silnika). Co może dawać takie objawy ? Tak jak w pierwszym przypadku żadnych błędów . Samochód normalnie przyśpiesza wszystko ok poza tymi dwoma problemami ? Może to pompa tandemowa ? Czy ktoś miał już taki przypadek ? Pozdrawiam
-
Witam Z góry przepraszam jeśli taki watek już był . Moglibyście napisać jakie objawy mieliście gdy padła wam poduszka silnika lub skrzyny. U mnie od zakupu były puknięcia przy zatrzymywaniu i ruszaniu teraz doszło takie samo stukanie również na dołkach . Zawiecha ok bo sprawdzana . Stukanie czuć pod nogami u pasażera . Czy to poducha skrzyni czy silnika ?
-
pewnie mostek do wymiany , do sprawdzenia na stole dopiero
-
jako ,że nikt nie odpowiedział oprócz użytkownika @bolo73 , któremu dziękuję za informację . Przyczyna leżała w regulatorze cargo , który był nowy i od razu zwarty w środku , sprawdzałem również kolejny też cargo i tak samo piszczał po podłączeniu alternatora na stole . Po zakupie boscha alternator nie piszczy a kontrolka nie jarzy się . temat do zamknięcia .
-
diody zmienione , łożyska , komutator jedynie regulator został ten co ja sam zmieniłem i dalej piszczy a kontrolka się jarzy ? Panowie pomocy co zrobić ? Regulator firmy cargo . Gdy podłączam stary regulator to nie ładuje ale i nie piszczy , a ten piszczy kontrolka jarzy i ładuje 14.38V . Jest możliwość że ten regulator jest złej jakości ?
-
dzięki za informację , dziś pojeździłem bo szukałem drugiego altka , ale nie znalazłem nigdzie , więc jednak pewnie kupię mostek i dam jakiemuś elektrykowi niech przelutuje . Możesz mi dać jakies numerki na ten mostek ?
-
da radę to zrobić w ajm bez wyciągania alternatora , czy trzeba wyciągać ? i co oznacza to piszczenie na zgaszonym silniku ?
-
Witam Dziś podczas jazdy zaświeciła się kontrolka ładowania , standardowo wymieniłem regulator ze szczotkami , bo na starym było juz nie wiele szczotek . Założyłem jakiś zamiennik "cargo" czy jakoś tak i po przejechaniu kilkunastu km kontrolka nie świeci się ale jarzy tak , że ledwo ją widać . Czym może być to spowodowane ? Dodam jeszcze , że na zgaszonym silniku słychać piszczenie w alternatorze
-
ktoś coś ?
-
Witam Z góry przepraszam , wiem , że to nie to forum Forumowicze , czy w naszych panelach od klimy jest seryjnie miejsce do potencjometrów od foteli? Bo u dziewczyny w a3 8l polift ktoś nieumiejętnie regenerował przyciski (przed zakupem) i odpadł przedni panel i nie działa wewnętrzny obieg . I teraz rodzi się pytanie bo na naszych portalach aukcyjnych jest mnóstwo paneli bez grzanych foteli . Z tego co widzę to w panelach od a3 jest miejsce na wstawienie owych pokręteł do regulacji grzania foteli i różnią się tylko samym wierzchem panelu . Pytanie brzmi czy mogę kupić byle jaki panel od a3 i przełożyć tylko sam wyświetlacz z przyciskami , czy muszę szukać całego panelu z grzanymi fotelami ? Pozdrawiam