Skocz do zawartości

W5 z lidla

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O W5 z lidla

Informacje

  • Imię
    W5
  • Miasto
    lidl

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia W5 z lidla

0

Reputacja

  1. Ja kupiłem sobie ten interface, wersja PRO (wersja PRO przychodzi z kluczem aktywacyjnym odblokowującym PRO, poza tym niczym nie różni się od zwykłej wersji). Jeśli ktoś chce kupić, to polecam kupić przez niemiecki eBay - wysyłka od producenta z Litwy jest darmowa a sam face tańszy o jakieś 50 zl (wystawiają fakturę jeśli poprosicie). Mam oryginalnego HEX-a i jeśli chodzi o możliwości samego urządzenia, to są zbliżone. Jedyne czego nie znalazłem to możliwości odczytania przebiegu z EDC. Sama aplikacja na androida... jest trochę ciulowa i uważam ją za najsłabszy punkt tego zestawu. Wady: 1. Powolna 2. Wymaga dużej ilości klikania (szczególnie zapisywanie logów - dramat). Nie sprawdzi się raczej w warsztacie ze względu na to że dla każdego dodawanego auta trzeba zakładać osobny "profil". 3. W teorii działa bez połączenia z netem, w praktyce jest ono raczej niezbędne (np. odczytując kody usterek nie mając połączenia zobaczymy same numery usterek - bez ich opisów które apka sobie pobiera z sieci). 4. Obudowa gdniazda nie mieści się w B5 i pasku B5 przedliftowym w gniazdo i wymaga dopasowania szlifierką, producent wie o tym i można o sobie opierdzielić bez utraty gwarancji. Zalety: 1. Po prostu to co ma działać działa: adaptacje, kodowanie, bs, długie kodowanie, odczyty itd. 2. Apkę ciągle rozwijają i na pewno będą sukcesywnie usuwać wszystkie niedoróbki i dodawać jakieś nowe bajery. 3. Połączenie bezprzewodowe jest bardzo wygodne, można z tabletem/telefonem iść pod maskę i robić sobie np. output testy czy inne kombinacje a pod nogami nie leży żaden kabel. 4. Wiele języków (w tym polski). Jeśli szukasz interfejsu który ogarnie Twój samochód i jednocześnie nie jest chinolem bez gwarancji, to uważam że to najsensowniejsze rozwiązanie (250 zł).
  2. Sam sobie odpowiem, przeleciałem to parownicą (pionowym żelazkiem) i jest dużo mniej widoczne. Przy okazji okazuje się że para super odświeża tapicerki
  3. Znalazłem kilka tematów, ale wszystkie dotyczyły skóry. A umnie textiltronic więc pytanie co można z tym zrobić? Siedziałem bokiem przez dłuższą chwilę i wyszło coś takiego, nie chce się wyprostować.
  4. Tu macie oficjalny opis skrzyń dsg: http://www.vaglinks.com/vaglinks_com/Docs/SSP/VWUSA.COM_SSP_386_6speed_TwinClutch_DSG_Audi.pdf wynika z niego, że auto powinno pełzać jak klasyczny automat. Jest to opisane na stronie 27 "creep control". Używane jest sprzęgło K1 (są na nim biegi nieparzyste) i na biegu jałowym przekazywany na koła jest moment od 1 do 40 Nm. Przy wciśniętym do oporu hamulcu moment jest mniejszy. " A special feature of the creep control is that of reduced clutch torque at vehicle standstill with the brake applied, whereby less torqueis required of the engine (the clutch is further open). Clutch torque is reduced to approx. 1 Nm, depending on the brake pressure. The tendency of the vehicle to creep is reduced accordingly" Warto sprawdzić lub zaadaptować czujnik siły nacisku na hamulec (nie pamiętam czy jest hydrauliczny czy ślizg).
  5. Akumulator jest naładowany? widac że kasuje Ci się data i godzina. Zacząłbym od wyeliminowania baterii.
  6. Cześć, mam A4 2.0 TDI CR i chciałem zamontować sobie dodatkowe immo. W tym aucie w zasadzie jedyną opcją jest odcięcie zasilania komputera. W związku z tym pytania: 1. Który kabel najlepiej przeciąć (wchodzi kilka plusów)? 2. Gdzie znajdę przewód w którym pojawia się zasilanie po zapłonie i - co ważne - znika od razu po wyjęciu klucza (wszystko za przekaźnikiem 643 (J317) jest podtrzymywane jeszcze przez dłuższą chwilę a nie o to mi chodzi). PS. Jeśli chcecie zabezpieczyć ECU przed podmianą, to dobrym pomysłem jest chwycenie trytytkami od strony kabiny wiązki która do niego wchodzi. w tym układzie żeby wyjąć ECU trzeba rozebrać także plastiki nad nogami.
  7. Marek24, OLIVER - dzięki za odpowiedź, tak też zakładam że nie zjechalem do końca i stąd moje pytanie - czy jest tam jakaś przegroda? Kiedyś miałem passata i tam w misce olejowej była blacha którą trzeba było minąć. Tutaj kombinowałem z 15 min i mam wrażenie że coś tam blokuje na dole. karaluch8 WOW dziękuję za merytoryczny głos w dyskusji, super porada, nie wiem jak na to wpadłeś, chylę czoła, wydrukuję sobie i będę wnukom pokazywał
  8. Cześć, kupiłem pompę elektryczną do odsysania oleju. Działa OK ale wyszło tylko 2,5 l. Czy w misce olejowej jest jakaś przegroda? Może coś podpowiecie? Odsysalem przez bagnet i pod filtrem oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...