Suoku
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Suoku
Informacje
-
Imię
Suoku
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
S4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Suoku
0
Reputacja
-
Moja pompa jęczała od momentu zakupu samochodu. Trzy lata, dwie wymiany filtra później buczenie i jęczenie zaczęło się pojawiać i nasilać w trakcie jazdy (szczególnie pod ciężkim butem). Aż w końcu kaput. Najpierw odpalił dopiero po 5 minutach mielenia (musiałem wrócić 30km) a dzień później RIP (musiałem wyciągać samochód z garażu podziemnego, żeby nie włączyć systemu przeciwpożarowego przy wymienianiu). Próbowałem wymienić wkład na wcześniej zakupiony na allegro zamiennik z większym wydatkiem, ale próby zakręcenia i uszczelnienia starych twardych plastikowych węży skończyły się na urwaniu plastikowych króćców (skręcane opaski vs ori - tym razem ori by wygrały). Skończyło się na szukaniu na cito pompy (ciśnienie na wyjazd w tym samym dniu - święta)... W całym Wrocławiu znalazłem tylko jedną (!) w intercars, schodzą jak ciepłe bułeczki... Kupiłem Delphi za około 750PLN i wymieniłem, ale mimo, że działała, to były dalsze problemy. Wylewające się paliwo, problemy ze wskaźnikiem i gasnący silnik zanim pojawi się rezerwa. Rozebrałem tył znowu i okazało się (czego nie zauważyłem przy składaniu na szybko), że pompa ma króciec do Webasto, którym wyciekało paliwo - zaślepione partyzancko bo w zestawie brak zaślepki. Możliwość zaciągania paliwa do dna załatwiłem wymieniając rurę idącą do dna zbiornika na starą (inna krzywizna końcówki nowej rury - zamiast w dół to szła do góry). Jeśli chodzi o wskazania poziomu paliwa to zamiennik ma beznadziejną płytkę stykową. Zamieniłem na płytkę z oryginału. Nie mam niestety zdjęć ale nie planuję już kolejnej rozbiórki. Teraz wreszcie chodzi jak ta lala...