Skocz do zawartości

Longan

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Longan

Informacje

  • Imię
    Karol
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Longan

0

Reputacja

  1. Witam proszę o sprawdzenie tych logów jeśli potrzeba innych to zrobię. Problem jest taki że auto potrafi gasnąc podczas hamowania gdy skrzynia redukuje biegi i często po wbiciu wstecznego, czasami trochę nierówno chodzi. Ostatnio pojawił się problem z abs nie mam pojęcia co to za błąd dokładnie ale od wczoraj już nie pojawia się co kilka dni a co kilka sekund. Piszczy migają kontrolki abs asr i hamulec i tak co chwile mam wrażenie że jak łapie błąd to podczas hamowania pulsuje pedał hamulca jak by abs reagował. Mam wrażenie że im częściej wyskakuje błąd abs tym częściej auto gaśnie lub wyskakuje kontrolka świec w trakcie jazdy i chwilowo silnik skacze na sporo wyższe obroty. błędy w ECU 00553 01268 ten pojawił się 1 raz dziś podczas robienia ostatniego loga 01440 ten jest od dłuższego czasu czasem pojawia się po 1 dniu a czasem po kilku 18259 wyciągnąłem bezpiecznik abs bo to piszczenie do szału doprowadza 01203 wszystkie idzie skasować logi w pliku ponieważ nie mogę znaleść strony na którą wszystkie się załadują Silnik 2.5 tdi AKN kąt wtrysku sprawdzony Late 0,8 ATDC wiem ze napisane bezsensu ale nie mam pomysłu jak to krótko opisać za co przepraszam czytających. dynamiczny 001.CSV dynamiczny 003.CSV dynamiczny 004.CSV dynamiczny 008.CSV dynamiczny 010.CSV dynamiczny 011.CSV grupa 01 statyczny.CSV nastaw 03.CSV nastaw 11.CSV statyczny 004.CSV statyczny 013.CSV statyczny grupa 000.CSV
  2. Witam mam taki ciekawy przypadek otóż dziś jechałem sobie moja audi a4 b5 2.5 tdi v6 ze skrzynia tiptronic 5hp19. Od jakiegoś czasu skrzynia czasami szarpala przy zmianie z 4 na 5 i odwrotnie sprawdzałem co jakiś czas błędy i czasami był tylko błąd czujnika temp oleju i nic poza tym. Dodam jeszcze że w skrzyni około rok temu był regenerowany konwerter i był wymieniony olej. Teraz do rzeczy dziś podczas podróży skrzynia jak zawsze sobie szarpala czasami aż w pewnym momencie szarpło tam mocno coś strzelilo i auto przestało przyspieszać, podczas zjazdu na pobocze próbowałem wbić tiptronic żeby sprawdzic czy uda mi się jeszcze jakiś bieg wbić ale nic z tego żeby było mało to auto zgasło samo i nie dało rady już go odpalić. Silnik kręci normalnie ale nie odpala, w czasie czekania na lawete patrzę pod silnik a tam kapie olej od skrzyni gdzieś mniej więcej w okolicach rozrusznika. Podłączyłem auto pod vaga w skrzyni błędów brak ale nie wiem czemu w silniku błąd sterownika pompy ktory po skasowaniu pojawia się ponownie. Teraz pytanie co mogło stać się ze skrzynia i czy ma to jakies powiazanie z uszkodzeniem sterownika pompy? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
  3. Witam od kilku dni mam problem z alarmem sam się włącza. Nie ma reguły czasem cała noc/dzień jest cisza a czasem co chwilę się włącza nic nie daje zamykanie i otwieranie wszystkich klap i drzwi jak to najdzie to wyje wylecze go minuta ciszy i znów wyje. Podobno idzie go wyłączyć jakoś vag-iem mam kabel kkl lecz jestem początkujący i nie umiem zbyt się tym wszystkim posługiwać poza sprawdzeniem błędów. Może był by ktoś kto by mi napisał dosyć szczegółowo jak sprawdzić jaka jest przyczyna włączania się tego alarmu lub jak to wyłączyć póki nie znajdę jakiegoś elektronika który się tym zajmie. Z góry dzięki za pomoc.
  4. Witam mam pytanie ponieważ nie znalazłem nic na forum ani na google dlatego piszę tutaj. od niedawna mam a4 b5 2.5 v6 tiptronic kupiłem niedrogo bo wałki sidały. Silnik naprawiony tzn wałki odma itd wszystko ładnie chodziło ale po jakimś czasie zauważyłem ze jak trochę się pojeździ to przy zmianie biegów głównie jak ma zrzucić bieg z 4 na 3 i wrzucić z 4 na 5 i na samej piątce zaczyna szarpac, takie krótkie szybkie szarpnięcia od 1 biegu do 3 jest wszystko ok. Byłem u typa od skrzyń sprawdził błędów brak zaadoptował skrzynię od nowa i na chwile jakby lepiej ale im więcej nim jeżdzę tym coraz mocniesze te szarpnięcia. Dodam jeszcze ze dzieje się tak tylko na D bo jak wrzucam na tipa to nieważne jak bym jechał to nic się nie dzieje nawet podczas gdy zaczyna szarpac wrzuce szybko tipa to przestaje. Wie ktoś co może byc problemem? miał ktoś coś podobnego? z góry dzieki za wypowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...